abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57060610
Aangezien er een Nederlandse meedoet ga ik het wel ff volgen. Vandaar dit topic.

Naja aan de naam te zien is het geen volbloed Nederlandse maar dat maakt niks uit. Ze kan goed zingen. Tevens is het ook een ex-collega van mij. Naja ex-collega..zelfde bedrijf alleen ander project.

Ze zit inmiddels bij de laatste vjftien.

Hier kun je de optredens bekijken:

Dit is die van Rania.

En sommige van die Duitsers moeten echt een cursus Engels krijgen, bij sommige is het echt dramatisch.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:44:19 #2
88233 Steve
Still the best.
pi_57061567
Goeie stem.
De Nederlanders doen het goed bij de Duitstalige landen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_57064101
Inderdaad. Maar er zitten ook een paar goede duitsers bij. Al zullen die jonge jongens wel doorgaan. Dat stempubliek is heel raar in Duitsland.
pi_57066073
Gaan er in Nederland dan ook Duitsers meedoen?
  ESF Reporter donderdag 6 maart 2008 @ 22:37:31 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_57209069
Ah, dus hier hangt DSDS uit. Ik heb de eerste auditieronde gezien en vond het zo lachwekkend slecht (niet alleen qua talent, maar ook qua flauwe 'grappen' en goedkope effect-geluidjes in de montage) dat ik heb besloten het pas weer te gaan volgen bij de liveshows. Nou, Idols is dus finito dus ik denk dat ik deze carnavaleske versie van een talentenjacht maar weer eens op ga pikken.

Destijds vond ik de DSDS met Daniel K. en Elli en zo wel leuk.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:07:46 #7
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57223549
Schopje SHO in het kader van Dit forum sluit vandaag! .
Whatever I want.
pi_57226647
quote:
W ie is die jongen met die bril in dit filmpje ?
Is dat normaal dat er in Deutschland zo gejauwd wordt als er iemand weggaat of had dit een rare reden??
pi_57226861
Die jongen is Daniel Küblböck, de grote held van het eerste seizoen DSDS.

Het furieuze publiek vloeit voort uit het feit dat Gracia een van de beste zangeressen van het geheel was en die avond een fantastisch optreden tijdens de bigbandaflevering had afgeleverd. Huppelkutje Vanessa mocht wel blijven, en die was helemaal niet zo goed en leuk en gezellig en had bovendien geen goede band met Daniel.
pi_57238301
Daniel ziet er tegenwoordig zo uit

Hoi Tom trouwens
pi_57249009
En hij zing ook wat anders tegenwoordig. Ben benieuwd naar Rania vanavond .
  ESF Reporter zaterdag 8 maart 2008 @ 20:37:57 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_57250370
Tot nu toe volstaat slechts één simpel icoontje:
pi_57253002
Helemaal mee eens Cee. Het is echt dramatisch slecht. En de jury is nog positief ook. Hebben die oordoppen in of is dit het niveau van Duitsland?? ( volgens mij was die Elli best wel goed in die tijd en haar concurrenten ook)

Jeejte heb er geen een gehoord die GEEN valse noot heeft gezongen. En wat een kutnummers ook allemaal. Op een paar na.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:50:21 #14
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57254039
Juna: Mijn oren doen nu nog pijn.
Benjamin: Mja, dit wordt weer een van die kandidaten die best ver gaat komen omdat er zoveel pubers voor hem gaan bellen/sms-en. Ik erger me nu al aan hem.
Viviana:
Felix:
Simon:

Beste mannelijke deelnemer vanavond: Thomas
Beste vrouwelijke deelneemster: Monika
Collins vond ik ook erg leuk, swingend. Fady heeft ook erg mooi gezongen. Jermaine is nog zo'n twijfelgevalletje, het lijkt net alsof hij nog niet zoveel moeite doet.
Linda was ook erg goed, komt bij mij na Monika bij de meiden, en daarna Sahra. Rania mag ook door, jammer dat ze zo nerveus was.
The Police 08-06-2008
pi_57254652
Rania was de vorige keer ook nerveus. Als ze niet zo nerveus was dan had ze beter gezongen. Ze lijkt zo angstig op dat podium te staan.
  zondag 9 maart 2008 @ 01:12:04 #16
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_57255401
ze is door
Zit bij de laatste 10
  zondag 9 maart 2008 @ 02:05:48 #17
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57256191
Het viel me vooral op dat er nogal verkeerde keuzes gemaakt zijn bij de liedjes. Vooral jammer bij Stella, die normaal toch heel erg goed zingt. Jermaine hetzelfde: verkeerde liedje (al te vaak gehoord in de vorige seizoenen DSDS) en hij deed niet zo heel veel moeite had ik het vermoeden.
Ik ben het wel eens met iedereen die vanavond af is gevallen. Alleen nu nog Benjamin eruit alsjeblieft...
Ik vraag me bovendien ook af waarom er zoveel deelnemers steeds weer dezelfde standaard al 1000000-keer gehoorde liedjes zingen: Mandy, I Swear, Hero, zowat alle Christina Aguilera-liedjes en noem maar op. Ik bedoel: voor de honderdste keer Mandy horen is nou niet echt een pretje, vooral als het ook nog eens slecht gezongen wordt.

Volgende week is het thema 'De grootste filmhits allertijden'. Alsjeblieft geen 'My heart will go on'....

Oh en voor iedereen die een of meerdere afleveringen gemist heeft: op rtlnow.de kun je ze nog eens bekijken.
The Police 08-06-2008
  ESF Reporter zondag 9 maart 2008 @ 10:04:57 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_57258340
Nou, gelukkig wisten de Duitsers wel fatsoenlijk te stemmen want de mensen die het minst vals zongen en zich enigszins op het podium konden bewegen, zaten bij de top 5. Maar er zitten toch wel weer een hoop Küblböcks tussen, alleen dan middelmatige versies ervan.

Ik vond Rania dramatisch, niet zozeer qua stem maar hoe ze erbij stond, alsof ze in de rij bij de slager stond te wachten en d'r boodschappenbriefje was vergeten.

Degene die het beste zong (dat kind dat Christina Aguilera deed) was trouwens bloedirritant als je op haar ging letten; steeds als de camera in de buurt van haar kwam, ging ze van die enge knipogen en kushandjes uitdelen. En steeds als eerste naar de kandidaat die door was, toerennen.

Vandaar dat mijn favoriet momenteel die gozer van 30 is die Chasing Cars zong. Alhoewel hij wel een beetje veel hinnikt tijdens het zingen. Maar, het was okay.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:10:34 #19
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57295120
Het thema voor de eerste Mottoshow is 'Aktuelle Hits'

Hier de liedjes die de kandidaten hebben uitgekozen:
Benjamin Herd: "LoveStoned / I Think She Knows" von Justin Timberlake
Collins Owusu: "I'll Be Waiting" von Lenny Kravitz
Fady Maalouf: "Helpless When She Smiles" von den Backstreet Boys
Jermaine Alford: "Apologize" von Timbaland feat. One Republic
Linda Teodosiu: "Oh Mother" von Christina Aguilera
Monika Ivkic: "Nobody Knows" von Pink
Rania Zeriri: "Rehab" von Amy Winehouse
Sahra Drone: "Listen" von Beyonce
Stella Salato: "Big Girls Don't Cry" von Fergie
Thomas Godoj: "Stark" von Ich & Ich

Benjamin gaat de wannabe Justin doen Jermaine en 'Apologize'? Hmm, dat kan best wel eens mis gaan. ALWEER Christina Aguilera voor Linda Monika, Rania en Stella hebben gevaarlijke liedjes uitgekozen, maar ik denk dat wanneer ze er een eigen draai/geluid aan kunnen geven, het wel eens heel goed kan uitpakken voor ze. 'Stark' past best wel bij Thomas
The Police 08-06-2008
pi_57296849
Ik dacht dat het De grootste filmhits allertijden was?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 01:04:07 #21
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57297558
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik dacht dat het De grootste filmhits allertijden was?
Mja, ik was ook al verbaasd toen ik het thema las. Maar als ik zo over de vorige seizoenen nadenk, was het thema 'Aktuelle Hits' altijd een van de eerste die langskwam en de filmhits kwamen meestal een paar shows later.
The Police 08-06-2008
pi_57315521
ochnee he...holland heeft dsds ontdekt..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:32:13 #23
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57403573
Beste mannelijke deelnemer vandaag: Thomas, en ook van alle deelnemers. Goed dat hij niet de standaard rocknummers zingt die iedereen bij hem verwacht, maar een heel ander liedje.
Beste vrouwelijke deelneemster: Stella. Monika vond ik iets te overdreven zingen en Linda heeft de neiging te veel te persen/schreeuwen.

Benjamin: Maar ik zie hem niet in de gevarenzone omdat ik denk dat veel pubertjes voor hem zullen bellen.
Jermaine: zit denk ik vrijwel zeker in de gevarenzone en waarschijnlijk gaat hij er zelfs uit. Dat was echt tien keer niks.
Rania: Bij 'Rehab' een Marilyn Monroe achtig dansje doen? Past nou niet echt. Heeft het ook niet echt denderend gezongen.
Collins: vond ik na Thomas de beste mannelijke deelnemer, maar misschien zit hij ook in de gevarenzone. Het is een beetje moeilijk in te schatten hoeveel fans hij heeft.
Fady: Wel oke, misschien ook wel op de Duitse 'kruk'.

De vloer met het beeld erin is erg tof, maar ik heb een beetje het idee dat het podium een beetje te groot is voor de kandidaten. Iedere keer als ze uitzoomen krijg ik het beeld van 'een kleine vis in een hele grote oceaan'.
The Police 08-06-2008
  maandag 17 maart 2008 @ 19:49:18 #24
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_57437747
ja ik vind thomas best wel goed,

Dat optreden wat hij bij de 2e recall (ofzo deed) iig met de piano vond ik wel écht mooi hoor... Verder is het niveau idd bevroevend laag? Je zou zeggen in zo'n groot land...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:10:34 #25
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57445161
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:49 schreef Saboo het volgende:
ja ik vind thomas best wel goed,

Dat optreden wat hij bij de 2e recall (ofzo deed) iig met de piano vond ik wel écht mooi hoor... Verder is het niveau idd bevroevend laag? Je zou zeggen in zo'n groot land...
Ja, het niveau is inderdaad toch wel een heel stuk lager dan in de vorige seizoenen, hoewel ik seizoen 2 echt het dieptepunt van DSDS vond.

Je bedoelt het optreden dat hij op de allerlaatste dag van de recall moest zingen, het duitstalige nummer? Dat is 'Dieser Weg' van Xavier Naidoo.
The Police 08-06-2008
pi_57456853
Seizoen 2 het dieptepunt? Je bedoelt dat seizoen waar Elly ( ofzo) won?
  ESF Reporter dinsdag 18 maart 2008 @ 22:15:59 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_57463699
Seizoen 2 was geweldig. Met die half Nederlandse hobbit Benny, en die Timberlake-achtige gast met lipring, hij was nog nasaler dan Chris Richardson (AI6). Maar toch in opzichten dan weer goed. Die lichten in het decor tijdens Whiter Shade of Pale waren om te kwijlen zo mooi. En Elly was gewoon goed. Beetje te vaak aangedikt met make-up en griezelige close-ups en kushandjes, maar volgens mij wordt bij DSDS iedere kandidaat geacht dat laatste minstens 28 keer per uitzending te doen anders krijgen ze boete.
En dan had je die Duitse versie van Floortje (grijze muis, zong goed, maar viel niet op), werd tweede.

Toegegeven, het miste nog een Daniel Küblböck maar seizoen 2 vond ik goed te pruimen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:25:21 #28
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57463957
Mottoshow 2 thema 'Filmhits':

Benjamin Herd: Stand By Me von Ben E. King (aus dem Film Stand by me)
Collins Owusu: Everybody Needs Somebody von The Blues Brothers (aus dem Film The Blues Brothers)
Fady Maalouf: She's Like The Wind von Patrick Swayze (aus dem Film Dirty Dancing)
Linda Teodosiu: Goldeneye von Tina Turner (aus dem Film James Bond 007 - Goldeneye)
Monika Ivkic: I'm Every Woman von Whitney Houston (aus dem Film Bridget Jones - Schokolade zum Frühstück)
Rania Zeriri: Colors Of The Wind von Vanessa Williams (aus dem Film Pocahontas)
Sahra Drone: Too Lost In You von den Sugababes (aus dem Film Tatsächlich Liebe)
Stella Salato: Run To You von Whitney Houston (aus dem Film Bodyguard)
Thomas Godoj: Same Mistake von James Blunt (aus dem Film P.S. Ich liebe dich)

Benjamin gaat nu zeker weer zijn 'sexy' dansje doen uit de top 15-show
Collins: leuk liedje, hoop dat het gaat swingen.
De keuze van Fady is vrij saai. Het liedje past wel bij hem, maar hij mag nu ook wel eens een keer een uptempo-liedje zingen.
Linda gaat weer schreeuwen, zoals ze tot nu toe altijd al heeft gedaan, jammer van het liedje.
Leuke keuze van Monika, tenminste geen zeurballad.
Rania heeft een goede keuze gemaakt, ze zong dit liedje ook al bij de audities.
Sahra: ook wel een leuke keuze, denk dat ze dit wel goed kan zingen.
Stella: auw, dit kan best wel eens flink mis gaan.
Thomas: waarom James Blunt Maar ik denk dat hij er wel weer wat van kan maken.
The Police 08-06-2008
  ESF Reporter dinsdag 18 maart 2008 @ 22:42:14 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_57464429
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef YPrue het volgende:
Fady Maalouf: She's Like The Wind von Patrick Swayze (aus dem Film Dirty Dancing)
Hang in there Patrick.
pi_57547212
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:15 schreef Cee het volgende:
Seizoen 2 was geweldig. Met die half Nederlandse hobbit Benny, en die Timberlake-achtige gast met lipring, hij was nog nasaler dan Chris Richardson (AI6). Maar toch in opzichten dan weer goed. Die lichten in het decor tijdens Whiter Shade of Pale waren om te kwijlen zo mooi. En Elly was gewoon goed. Beetje te vaak aangedikt met make-up en griezelige close-ups en kushandjes, maar volgens mij wordt bij DSDS iedere kandidaat geacht dat laatste minstens 28 keer per uitzending te doen anders krijgen ze boete.
En dan had je die Duitse versie van Floortje (grijze muis, zong goed, maar viel niet op), werd tweede.

Toegegeven, het miste nog een Daniel Küblböck maar seizoen 2 vond ik goed te pruimen.
Benny was tof . Maar mijn favo Elly had gelukkig gewonnen. Ook wel een redelijk nummer wat ze heeft uitgebracht. Die "rapper" had wel dat schitterende nummer van Xavier Naidoo ( Sie sieht mich nicht) goed gezongen. Was echt mooi. De rest kan ik mij niet zo herinneren eigenlijk.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:58:26 #31
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57548850
Collins: best wel oké, probeert als een van de weinige kandidaten nog wat sfeer in de zaal te brengen. Ik denk dat hij wel naar voren moet komen, ik kan niet zo goed inschatten of er veel mensen voor hem bellen.
Benjamin: Wat was hij weer slecht zeg, een leuk liedje kapot'zingen' en ook nog de tekst vergeten. Moet denk ik ook naar voren komen, maar waarschijnlijk bellen de pubertjes hem door naar de volgende ronde.
Sahra: auw, dat was het ook niet vandaag, het kwam zeurderig over en het liedje paste niet bij haar stem. Wat mij betreft ook een kandidaat voor de 'kruk'.
Stella: was best wel goed, jammer dat ze af en toe net iets te langzaam zong met de muziek.
Monika: was ook oké, maar iets irriteert me aan haar, ook die handkusjes de hele tijd als ze een camera ziet. Hoeft niet hoor.
Rania: oké gezongen, maar ze komt over als een bang puppytje wat jammer is. Bij de auditie was ze zo vrolijk en dat mis ik een beetje. Wordt waarschijnlijk ook wel naar voren geroepen als Wackelkandidat.
Thomas: goed gezongen, hoewel ik hem de afgelopen twee weken ietsje beter vond. Maar hey, hij heeft het beste uit dat James Blunt-liedje gehaald.
Linda: was toch wel een verrassing voor me. Ik had verwacht dat ze weer zo zou gaan schreeuwen zoals ze dat de vorige twee keren ook deed, maar het klonk best wel goed.
Fady: ook goed gezongen, maar ik ben het niet helemaal eens met de jury dat hij de beste vanavond was.
The Police 08-06-2008
  ESF Reporter zondag 23 maart 2008 @ 01:41:29 #32
87554 Cee
Welluk?
pi_57551493
Die ongelofelijk enge stage-parents van Linda, en ze geeft zelfs toe dat ze het niet altijd tof vindt, en dan doet haar vader er nog in een interview een schepje bovenop door te zeggen dat je er met talent alleen niet komt (oftewel "Al moet ik het kind dagelijks 37 keer met de zweep slaan, OP DE BÜHNE ZAL ZE STAAN godverdomme"). Krijg er de kriebels van.

Oh, en Thomas ik....ik...ik denk dat ik een beetje .
  zondag 23 maart 2008 @ 12:16:40 #33
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57554830
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:41 schreef Cee het volgende:
Die ongelofelijk enge stage-parents van Linda, en ze geeft zelfs toe dat ze het niet altijd tof vindt, en dan doet haar vader er nog in een interview een schepje bovenop door te zeggen dat je er met talent alleen niet komt (oftewel "Al moet ik het kind dagelijks 37 keer met de zweep slaan, OP DE BÜHNE ZAL ZE STAAN godverdomme"). Krijg er de kriebels van.

Oh, en Thomas ik....ik...ik denk dat ik een beetje .
Hehe inderdaad, net alsof alles wat zij doet op het podium altijd net niet genoeg voor ze is.

Argh, waaarom Benjamin door.... Sahra zingt 1 keer niet goed, en Benjamin zingt altijd slecht. En wie gaat eruit? Juist, Sahra. Thanks to the sms-puber-generatie. Dat wordt weer zes mottoshows lang zien dat Benjamin altijd nét doorgaat. Die reactie van Dieter Bohlen ook, die was het er duidelijk niet mee eens dat Sahra eruit vloog en Benjamin doorging.
The Police 08-06-2008
  zondag 30 maart 2008 @ 22:23:30 #34
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_57725022
even een tvptje.

ik vind dsds echt een vreselijk baggerprogramma maar ik volg het via internet vanwege Rania.

en voor de TT: het is dus Rania Zeriri
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 30 maart 2008 @ 23:00:56 #35
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57726091
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef -Mellow- het volgende:
even een tvptje.

ik vind dsds echt een vreselijk baggerprogramma maar ik volg het via internet vanwege Rania.

en voor de TT: het is dus Rania Zeriri
De titel is waarschijnlijk net te lang waardoor de 'i' er niet meer bij kon.
The Police 08-06-2008
  maandag 31 maart 2008 @ 12:52:51 #36
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57735236
Thema voor mottoshow 3: Mariah Carey en Take That. De meiden zingen liedjes van Mariah Carey en de jongens liedjes van Take That. En Mariah gaat de meiden 'coachen' en ook nog eens optreden in de show.

"Mariah Carey" Songs:
Rania Zeriri: "Against All Odds"
Stella Salato: "Dreamlover"
Monika Ivkic: "Without You"
Linda Teodosiu: "Hero"

"Take That" Songs
Fady Maalouf: "Back for Good"
Benni Herd: "Relight My Fire"
Thomas Godoj: "Rule The World"
Collins Owusu: "Love Ain´t Here Anymore"
The Police 08-06-2008
  ESF Reporter maandag 31 maart 2008 @ 18:49:52 #37
87554 Cee
Welluk?
pi_57742442
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:52 schreef YPrue het volgende:
Thema voor mottoshow 3: Mariah Carey en Take That. De meiden zingen liedjes van Mariah Carey en de jongens liedjes van Take That. En Mariah gaat de meiden 'coachen' en ook nog eens optreden in de show.
Take That! omg omg omg

Mariah Carey, grappig, die is een paar weken later bij American Idol aan het coachen. Ze maakt er een Idols-tourneetje van.
  maandag 7 april 2008 @ 23:44:26 #38
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57900985
Het thema voor de mottoshow van deze week is 'Greatest hits':

Collins Owusu - End Of The Road von Boyz II Men
Fady Maalouf - Your Song von Elton John
Linda Teodosiu - One Day In Your Life von Anastacia
Monika Ivkic - What a Feeling (Flashdance) von Irene Cara
Rania Zeriri - Smooth Operator von Sade
Thomas Godoj - I Still Haven't Found What I'm Looking For von U2

Er is onzekerheid over of Benjamin Herd meedoet: hij heeft de Superstarvilla verlaten en zit nu bij zijn ouders thuis na te denken of hij nog wil meedoen of niet. Reden: hij vindt het niet leuk meer en hij vindt de jury-beoordelingen niet kunnen.
Het kan dus zijn dat Benni zelf, of Stella (wat onwaarschijnlijk is) of een kandidaat uit de Top 15-show zaterdag zingt.

[ Bericht 0% gewijzigd door YPrue op 08-04-2008 11:02:14 ]
The Police 08-06-2008
pi_57902039
Laat die Benjamin oproten . En volgens mij heb Rania eindelijk een nummer wat goed bij de rpast. Wat zong ze slecht zaterdag. Net als Benjamin trouwens. Collins was verrassend goed.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:53:04 #40
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57929622
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
Laat die Benjamin oproten . En volgens mij heb Rania eindelijk een nummer wat goed bij de rpast. Wat zong ze slecht zaterdag. Net als Benjamin trouwens. Collins was verrassend goed.
Helaas, hij rot niet op... Hij heeft toch maar besloten te blijven
The Police 08-06-2008
  zondag 13 april 2008 @ 00:17:42 #41
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58013873
Benni: Vooral na wat hij deze week allemaal gezegd heeft vind ik dat hij al helemaal geen recht meer had om verder te komen (Hij vindt zijn styling te 'gay', zegt dat hij niet meer naar school wil omdat hij daar al te bekend voor zou zijn, vindt de tips voor een choreografie ook te 'gay', heeft de generale repetitie verkloot door arrogant weg te lopen en te zeggen dat hij zelf wel wat in elkaar zet, scheldt de jury voor alles en nog wat uit...)

Ik ben echt verrast dat Rania er vandaag niet uit is gestuurd, na Benni vond ik haar toch de slechtste. Echt jammer dat Collins weg moet, ik vond zijn optreden vandaag juist een van de beste.

Ben eens benieuwd naar de keuze van de jury volgende week: het motto van volgende week is namelijk 'De keuze van de jury'.
The Police 08-06-2008
  donderdag 17 april 2008 @ 16:48:42 #42
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58115080
Hier de keuzes van de jury voor de mottoshow van deze week:

Linda Teodosiu mit "Because Of You" von Kelly Clarkson
Fady Maalouf mit "We Have A Dream" von Deutschland sucht den Superstar
Rania Zeriri mit "Valerie" von Mark Ronson feat. Amy Winehouse
Thomas Godoj mit "Shadow Of The Day" von Linkin Park
Monika Ivkic mit "Für dich" von Yvonne Catterfeld
Benni Herd mit "Señorita" von Justin Timberlake

Die keuze voor Fady vind ik maar stom, ik denk dat ik al weet welk jurylid dat liedje heeft uitgekozen Hetzelfde geldt voor Monika, al is die keuze toch nog iets beter dan die voor Fady.
Wat ik raar vind, is dat ze voor Rania een liedje van Amy Winehouse hebben gekozen, hoewel ze toch weten dat 'Rehab' flink fout ging? En Benni mag weer eens de wannabe-Justin doen, tof zeg
The Police 08-06-2008
  donderdag 17 april 2008 @ 17:22:33 #43
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58115947
quote:
Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef YPrue het volgende:
Hier de keuzes van de jury voor de mottoshow van deze week:

Linda Teodosiu mit "Because Of You" von Kelly Clarkson
Fady Maalouf mit "We Have A Dream" von Deutschland sucht den Superstar
Rania Zeriri mit "Valerie" von Mark Ronson feat. Amy Winehouse
Thomas Godoj mit "Shadow Of The Day" von Linkin Park
Monika Ivkic mit "Für dich" von Yvonne Catterfeld
Benni Herd mit "Señorita" von Justin Timberlake

Die keuze voor Fady vind ik maar stom, ik denk dat ik al weet welk jurylid dat liedje heeft uitgekozen Hetzelfde geldt voor Monika, al is die keuze toch nog iets beter dan die voor Fady.
Wat ik raar vind, is dat ze voor Rania een liedje van Amy Winehouse hebben gekozen, hoewel ze toch weten dat 'Rehab' flink fout ging? En Benni mag weer eens de wannabe-Justin doen, tof zeg
valerie is natuurlijk wel een heel ander nummer dan rehab
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:42:38 #44
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58169469
Benni eruit! Eindelijk!

Rania kwam vandaag gelukkig eens wat vrolijker over dan in de voorgaande shows, is veel leuker om te zien dan het angstige haasje.
The Police 08-06-2008
pi_58194648
inderdaad. Ineens een andere Rania. Haar stem is nog steeds niet zo best. Ik vind het wel leuk klinken. Maar dien homo is er eindelijk uit. Wooohoo. Linda Fady of Thomas mag van mij winnen.
  maandag 21 april 2008 @ 15:36:33 #46
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58204250
Hier alvast de liedjes voor de volgende mottoshow:

Die Songs der 6. Mottoshow „Partyklassiker und Balladen“:

Monika Ivkic
Let’s Get Loud – Jennifer Lopez
Killing Me Softly – Roberta Flack

Rania Zeriri
I’m So Excited – The Pointer Sisters
Save The Best For Last – Vanessa Williams

Fady Maalouf
Never Gonna Give You Up – Rick Astley
All By Myself – Eric Carmen

Thomas Godoj
You Get What You Give – New Radicals
Behind Blue Eyes – The Who / Limp Bizkit

Linda Teodosiu
I Will Survive – Gloria Gaynor
The Voice Within – Christina Aguilera

Zucht..... Linda moet eens stoppen met zo vaak Christina uit te kiezen
The Police 08-06-2008
pi_58204985
THOMAS (H). Behind blue eyes is schitterend. Over de partykeuze was ik bang, maar dit is een erg goeie keuze.
  maandag 21 april 2008 @ 18:08:34 #48
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_58206847
hmm ik heb het gemist, weet iemand of er op youtube (oid..) nog filmpjes staan...
  maandag 21 april 2008 @ 18:59:54 #49
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58207900
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:08 schreef Saboo het volgende:
hmm ik heb het gemist, weet iemand of er op youtube (oid..) nog filmpjes staan...
Op rtlnow.de kun je de hele show terugkijken
The Police 08-06-2008
pi_58360627
En Rania ist raus! Terecht imho.
  maandag 28 april 2008 @ 16:29:46 #51
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58361509
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
En Rania ist raus! Terecht imho.
Inderdaad, en nu mag Monika wat mij betreft snel oprotten

Het thema voor de volgende mottoshow is 'Deutschland vs. England' (Duitse liedjes en liedjes van Engelse artiesten):

Fady Maalouf
Söhne Mannheims - Und wenn ein Lied
Blue – Breathe Easy

Monika Ivkic
Rosenstolz – Liebe ist alles
Shola Ama – You might need somebody

Thomas Godoj
Herbert Grönemeyer – Mensch
Oasis – Wonderwall

Linda Teodosiu
Silbermond – Durch die Nacht
Duffy - Mercy

De keuzes van Fady zijn top en passen super bij hem Monika heeft vrij saaie keuzes gemaakt. Thomas gaat 'Mensch' zingen? Wow, dat is een vrij verrassende en riskante keuze, ik hoop dat hij het goed doet zaterdag Oh oh, ik voorspel weer een schreeuwoptreden bij Linda en 'Mercy' , en 'Durch die Nacht' is misschien ook vrij tricky voor haar.
The Police 08-06-2008
pi_58489315
Ben ik de enige die Mercy van Linda niet zo heel geweldig vond ?
  maandag 5 mei 2008 @ 15:49:28 #53
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58492346
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef m-materazzi het volgende:
Ben ik de enige die Mercy van Linda niet zo heel geweldig vond ?
Nee Ze had echt heel vaak in dat liedje dat ze de tekst verkeerd zong, dat viel best wel op. Bovendien vond ik het weer een tik te gebruld. Weliswaar minder dan bij 'Durch die Nacht' (het origineel is echt heel anders gezongen), maar nog steeds teveel gebrul. En haar vader was echt te irritant deze keer

Fady en 'Wenn ein Lied...' was tof, dat accent gaf het liedje weer een andere draai, die ik best prettig vond Maar Fady zong bij het refrein van 'Breathe easy' wel vals, jammer!
Thomas en 'Wonderwall', dat ging best mis. En ik moet eerlijk zeggen dat ik 'Mensch' ook niet zo geweldig vond.
Und tschüss, Monika Ik herkende het liedje bijna niet toen ze 'Liebe ist alles' zong En 'You might need somebody', mja
The Police 08-06-2008
  maandag 5 mei 2008 @ 23:20:17 #54
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58502376
Het thema voor de volgende mottoshow is bekend: 'Beatles, Nr. 1 Hits und Dedicated to'
Beatles

1. Fady Maalouf:
a) Beatles - "Yesterday"
b) Westlife - "You raise me up"(Nr. 1 Hit)
c) Michael Bublé - "Feeling Good"(Dedicated to)

2. Linda Teodosiu:
a) Beatles - "With a little Help from my Friends"
b) Rihanna - "Don't stop the Music"
c) Mariah Carey - "My All"

3. Thomas Godoj:
a) Beatles - "Let It Be"
b) The Rasmus - "In The Shadows"
c) Faith No More - "Easy"

De keuzes van Fady passen goed bij hem, zouden niet al te moeilijk voor hem moeten zijn
Linda en 'Don't stop the music' En de andere twee liedjes wordt weer brulwerk
Thomas heeft best wel te makkelijke liedjes uitgekozen, maar waarschijnlijk zal hij geen probleem met alle drie de liedjes krijgen.
The Police 08-06-2008
pi_58508409
Nou, de liedjes van Fady zijn nou ook niet al te moeilijk. Ik vond trouwens de kritiek van Bohlen op Thomas dat hij nooit wat riskeert een beetje onterecht. Fady voert elke keer hetzelfde kunstje op en Linda brult elke keer. Ik vind dat Thomas dan nog juist wel de veelzijdigste is. Hij had al een keer duits gezongen, James Blunt nog gekozen terwijl hij ook elke week een rock classic had kunnen doen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:14:30 #56
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58514387
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:21 schreef m-materazzi het volgende:
Nou, de liedjes van Fady zijn nou ook niet al te moeilijk. Ik vond trouwens de kritiek van Bohlen op Thomas dat hij nooit wat riskeert een beetje onterecht. Fady voert elke keer hetzelfde kunstje op en Linda brult elke keer. Ik vind dat Thomas dan nog juist wel de veelzijdigste is. Hij had al een keer duits gezongen, James Blunt nog gekozen terwijl hij ook elke week een rock classic had kunnen doen.
Klopt, Bohlen schijnt vergeten te zijn welke liedjes Thomas (aan het begin van de reeks mottoshows zelfs al!) heeft gezongen. Ich + Ich was best riskant, de stem van die zanger is totaal anders dan die van Thomas. Oke, James Blunt ging een beetje mis, maar hey, hij heeft tenminste meer geriskeerd dan de andere kandidaten.
The Police 08-06-2008
pi_58515370
Jep, en ik vind Mensch van Herbert Gronemeyer ook heel riskant. Alles van Gronemeyer overigens. Ik vond dat hij Mensch wel erg sterk bracht, ik vond dat dan ook sterker dan Mercy van Linda. Maar Bohlen geilt volgens mij op een finale tussen Fady en Linda. We zullen zien. De keuzes voor zaterdag van Thomas imponeren me niet zo heel erg, maar wie weet wat ie er van maakt. Hij is in ieder geval mijn favoriet. Ik hoop wel niet dat hij wint. Stel je voor hij moest zo''n liedje zingen wat Medlock laatst presenteerde.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:17:24 #58
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58516080
Mensch was inderdaad heel erg riskant, het origineel is echt geweldig! Ik vond het ook beter dan Linda's Mercy, maar Mensch is toch een van die liedjes waar ik het origineel in mijn achterhoofd blijf houden en ik vind het dan moeilijk om de cover te beoordelen zonder dat ik teveel aan het origineel vasthoud
Daar zat ik trouwens ook aan te denken: misschien is het inderdaad beter dat Thomas tweede wordt, want ik vind hem niet bij de Bohlen-liedjes passen. Het zou echt erg zijn als hij zoiets als Mark Medlock zou gaan moeten zingen
The Police 08-06-2008
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:52:39 #59
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_58529288
Fady is deze week de klos
Thomas gaat winnen, erg voorspelbaar
pi_58529310
Nee inderdaad, en dat terwijl ik Mark Medlock ook een uitstekende zanger vond. Ik hoop dat Thomas de finale zal halen, waar ik al bang voor ben eigenlijk, maar uiteindelijk 2e word. Al had rocker Tobias Regner 2 jaar terug ook wel aardige nummers na zijn winst. Hoe ging de uitslag ronde zaterdag trouwens, weet jij dat toevallig? Wie er naar voren moesten etc.
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:44:40 #61
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58533081
Ze moesten alle vier naar voren komen: als eerste mocht Thomas verder, toen Fady. Toen ging het dus tussen Linda en Monika, waarna Monika verloor.
The Police 08-06-2008
pi_58595752
Kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe men DSDS live in het internet kijkt?

Bedankt
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:07:33 #63
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58598718
Je kunt alleen achteraf via www.rtlnow.de de hele show + uitslag zonder reclame bekijken
The Police 08-06-2008
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:24:29 #64
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58601504
Wat hebben ze met 'Let it be' gedaan?! Ze hadden de Beatles-liedjes beter zo kunnen laten als het origineel, dit was niet nodig geweest.
En 'Don't stop the music' ging echt mis, zoals ik al verwacht had En die zoen van Linda en Simon

[ Bericht 13% gewijzigd door YPrue op 10-05-2008 22:54:58 ]
The Police 08-06-2008
  ESF Reporter zondag 11 mei 2008 @ 02:03:56 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_58604716
Ik volg het al een paar weken maar amper, maar kan het toch niet laten af en toe een liedje mee te pikken. Wat een niveau'tje. Dat zo'n Fady in de finale zit. Ik lach me rot!
pi_58625555
Ik vond de let it be uitvoering werkelijk geniaal. Als Thomas dit niveau vasthoud dan kan Fady normaal gesproken nooit winnen. Ik heb overigens gelezen dat het lied dat Thomas zou krijgen als winnaar niet door Bohlen ( wat een enorme kwal is dat overigens ) wordt geschreven.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:16:01 #67
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58639281
quote:
Also Thomas singt:

1. Chasing Cars
2. Fairytale gone bad
3. Siegersong

Fady singt:

1. She's like the Wind
2. Careless Whisper (in einer neueren Version)
3. Siegersong

Dann singen sie ein Duett: My Way von Frank Sinatra in verschiedenen Sprachen

UND keiner der Siegersongs wurde von Bohlen geschrieben.
Hehehe, de nieuwe liedjes zijn niet door Dieter Bohlen geschreven
Thomas maakt het zich wel erg makkelijk met die liedjes zeg
The Police 08-06-2008
pi_58735888
De enige terechte winnaar die er kon zijn. Thomas Godoj, wat een topper.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:43:09 #69
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58740948
Jammer, ik vond Fady gisteren echt stukken beter dan Thomas, vooral wat gezang betreft. Waar Fady nog eens alles uit de kast haalde, deed Thomas zijn liedjes op de automatische piloot, zo kwam het op mij over.
Maar ja, als je het publiek al de hele tijd hoorde, wist je eigenlijk al zeker dat Thomas zou winnen. Ik vind Thomas niet slecht ofzo, maar Fady heeft in de laatste shows een inhaalslag gemaakt en heeft mijn eerdere favoriet Thomas zelfs ingehaald.
The Police 08-06-2008
  maandag 19 mei 2008 @ 11:51:06 #70
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58758812
Hehe, altijd leuk de percentages te lezen van de mottoshows:

"Jetzt oder Nie" am 8.März: Thomas Godoj 47,50 % Fady Maalouf 8,55 Monika Ivkic 7,25 Linda Teodosiu 6,03 Sahra Drone 5,54 Rania Zeriri 4,82 Benjamin Herd 4,65 Christopher Schnell3,73 Collins Owusu 2,50 Stella Salato 2,17 Juna Manaj 2,08 Jermaine Alford 2,06 Felix Gaisberger 1,10 Viviana Stengel 1,06 Simon Gincberg 0,96

1. Mottoshow am 15. März "Aktuelle Superhits": Thomas Godoj 52,75 Monika Ivkic 9,02 Linda Teodosiu 8,90 Fady Maalouf 7,08 Benjamin Herd 5,88 Rania Zeriri 4,67 Collins Owusu 3,70 Sahra Drone 2,85 Stella Salato 2,78 Jermaine Alford 2,37

2. Mottoshow am 22. März "Die größten Filmhits": Thomas Godoj 39,88 Fady Maalouf 21,09 Linda Teodosiu 9,58 Rania Zeriri 7,69 Monika Ivkic 7,28 Benjamin Herd 7,08 Collins Owusu 3,15 Stella Salato 3,01 Sahra Drone 1,24

3. Mottoshow am 5. April, "Mariah Carey & Take That": Thomas Godoj 52,10 Linda Teodosiu 9,21 Fady Maalouf 8,54 Rania Zeriri 7,27 Monika Ivkic 6,12 Collins Owusu 5,91 Benjamin Herd 5,82 Stella Salato 5,03

4. Mottoshow am 12. April "Greatest Hits" Thomas Godoj: 40,81 Linda Teodosiu 17,95 Fady Maalouf 13,91 Rania Zeriri 10,40 Benjamin Herd 6,54 Monika Ivkic 5,94 Collins Owusu 4,45

5. Mottoshow am 19. April "Songs der Jury": Thomas Godoj 50,38 Linda Teodosiu 15,15 Fady Maalouf 12,98 Minoka Ivkic 8,95 Rania Zeriri 6,63 Benjamin Herd 5,91

6. Mottoshow am 26.April "Partyklassiker und Balladen": Thomas Godoj 50,04 Fady Maalouf 16,69 Linda Teodosiu 15,37 Monika Ivkic 9,78 Rania Zeriri 8,12

7. Mottoshow am 3. Mai "Deutschland gegen England": Thomas Godoj 46,83 Linda Teodosiu 24,90 Fady Maalouf 19,22 Monika Ivkic 9,05

Halbfinale am 10. Mai "Nr. 1 Hits, Beatles, Dedicated to": Thomas Godoj 46,34 Fady Maalouf 30,32 Linda Teodosiu 23,34

Finale am 17.Mai: Thomas Godoj 62,20 Fady Maalouf 37,80

Thomas had in mottoshow 1 al bijna 50%

[ Bericht 25% gewijzigd door YPrue op 19-05-2008 11:57:22 ]
The Police 08-06-2008
  zondag 25 mei 2008 @ 17:31:43 #71
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58902034
Volgende week zaterdag (31 mei) is er een DSDS special met alle kandidaten van alle 5 seizoenen Ben eens benieuwd
The Police 08-06-2008
  ESF Reporter zondag 25 mei 2008 @ 19:14:31 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_58903993
quote:
Op zondag 25 mei 2008 17:31 schreef YPrue het volgende:
Volgende week zaterdag (31 mei) is er een DSDS special met alle kandidaten van alle 5 seizoenen Ben eens benieuwd
Die wil ik zien! Daniel K!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')