W ie is die jongen met die bril in dit filmpje ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daniel Küblböck.
De dramatische exit van Gracia staat nog in mijn geheugen gegrift.
Mja, ik was ook al verbaasd toen ik het thema las. Maar als ik zo over de vorige seizoenen nadenk, was het thema 'Aktuelle Hits' altijd een van de eerste die langskwam en de filmhits kwamen meestal een paar shows later.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik dacht dat het De grootste filmhits allertijden was?
Ja, het niveau is inderdaad toch wel een heel stuk lager dan in de vorige seizoenen, hoewel ik seizoen 2 echt het dieptepunt van DSDS vond.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:49 schreef Saboo het volgende:
ja ik vind thomas best wel goed,
Dat optreden wat hij bij de 2e recall (ofzo deed) iig met de piano vond ik wel écht mooi hoor... Verder is het niveau idd bevroevend laag? Je zou zeggen in zo'n groot land...
Hang in there Patrick.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef YPrue het volgende:
Fady Maalouf: She's Like The Wind von Patrick Swayze (aus dem Film Dirty Dancing)
Benny was tofquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:15 schreef Cee het volgende:
Seizoen 2 was geweldig.Met die half Nederlandse hobbit Benny, en die Timberlake-achtige gast met lipring, hij was nog nasaler dan Chris Richardson (AI6). Maar toch in opzichten dan weer goed. Die lichten in het decor tijdens Whiter Shade of Pale waren om te kwijlen zo mooi. En Elly was gewoon goed. Beetje te vaak aangedikt met make-up en griezelige close-ups en kushandjes, maar volgens mij wordt bij DSDS iedere kandidaat geacht dat laatste minstens 28 keer per uitzending te doen anders krijgen ze boete.
En dan had je die Duitse versie van Floortje (grijze muis, zong goed, maar viel niet op), werd tweede.
Toegegeven, het miste nog een Daniel Küblböck maar seizoen 2 vond ik goed te pruimen.
Hehe inderdaad, net alsof alles wat zij doet op het podium altijd net niet genoeg voor ze is.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:41 schreef Cee het volgende:
Die ongelofelijk enge stage-parents van Linda, en ze geeft zelfs toe dat ze het niet altijd tof vindt, en dan doet haar vader er nog in een interview een schepje bovenop door te zeggen dat je er met talent alleen niet komt (oftewel "Al moet ik het kind dagelijks 37 keer met de zweep slaan, OP DE BÜHNE ZAL ZE STAAN godverdomme"). Krijg er de kriebels van.
Oh, en Thomas ik....ik...ik denk dat ik een beetje.
De titel is waarschijnlijk net te lang waardoor de 'i' er niet meer bij kon.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef -Mellow- het volgende:
even een tvptje.
ik vind dsds echt een vreselijk baggerprogramma maar ik volg het via internet vanwege Rania.
en voor de TT: het is dus Rania Zeriri
Take That! omg omg omgquote:Op maandag 31 maart 2008 12:52 schreef YPrue het volgende:
Thema voor mottoshow 3: Mariah Carey en Take That. De meiden zingen liedjes van Mariah Carey en de jongens liedjes van Take That. En Mariah gaat de meiden 'coachen'en ook nog eens optreden in de show.
Helaas, hij rot niet op... Hij heeft toch maar besloten te blijvenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
Laat die Benjamin oproten. En volgens mij heb Rania eindelijk een nummer wat goed bij de rpast. Wat zong ze slecht zaterdag. Net als Benjamin trouwens. Collins was verrassend goed.
valerie is natuurlijk wel een heel ander nummer dan rehabquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef YPrue het volgende:
Hier de keuzes van de jury voor de mottoshow van deze week:
Linda Teodosiu mit "Because Of You" von Kelly Clarkson
Fady Maalouf mit "We Have A Dream" von Deutschland sucht den Superstar
Rania Zeriri mit "Valerie" von Mark Ronson feat. Amy Winehouse
Thomas Godoj mit "Shadow Of The Day" von Linkin Park
Monika Ivkic mit "Für dich" von Yvonne Catterfeld
Benni Herd mit "Señorita" von Justin Timberlake
Die keuze voor Fady vind ik maar stom, ik denk dat ik al weet welk jurylid dat liedje heeft uitgekozenHetzelfde geldt voor Monika, al is die keuze toch nog iets beter dan die voor Fady.
Wat ik raar vind, is dat ze voor Rania een liedje van Amy Winehouse hebben gekozen, hoewel ze toch weten dat 'Rehab' flink fout ging?En Benni mag weer eens de wannabe-Justin doen, tof zeg
Op rtlnow.de kun je de hele show terugkijkenquote:Op maandag 21 april 2008 18:08 schreef Saboo het volgende:
hmm ik heb het gemist, weet iemand of er op youtube (oid..) nog filmpjes staan...
Inderdaad, en nu mag Monika wat mij betreft snel oprottenquote:
Neequote:Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef m-materazzi het volgende:
Ben ik de enige die Mercy van Linda niet zo heel geweldig vond ?
Klopt, Bohlen schijnt vergeten te zijn welke liedjes Thomas (aan het begin van de reeks mottoshows zelfs al!) heeft gezongen. Ich + Ich was best riskant, de stem van die zanger is totaal anders dan die van Thomas. Oke, James Blunt ging een beetje mis, maar hey, hij heeft tenminste meer geriskeerd dan de andere kandidaten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:21 schreef m-materazzi het volgende:
Nou, de liedjes van Fady zijn nou ook niet al te moeilijk. Ik vond trouwens de kritiek van Bohlen op Thomas dat hij nooit wat riskeert een beetje onterecht. Fady voert elke keer hetzelfde kunstje op en Linda brult elke keer. Ik vind dat Thomas dan nog juist wel de veelzijdigste is. Hij had al een keer duits gezongen, James Blunt nog gekozen terwijl hij ook elke week een rock classic had kunnen doen.
Hehehe, de nieuwe liedjes zijn niet door Dieter Bohlen geschrevenquote:Also Thomas singt:
1. Chasing Cars
2. Fairytale gone bad
3. Siegersong
Fady singt:
1. She's like the Wind
2. Careless Whisper (in einer neueren Version)
3. Siegersong
Dann singen sie ein Duett: My Way von Frank Sinatra in verschiedenen Sprachen
UND keiner der Siegersongs wurde von Bohlen geschrieben.
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:31 schreef YPrue het volgende:
Volgende week zaterdag (31 mei) is er een DSDS special met alle kandidaten van alle 5 seizoenenBen eens benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |