abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 29 februari 2008 @ 09:46:52 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57054653
Bij DVD Special Editions - wat kijk van de extra's?

Ik kijk eigenlijk alleen deleted scenes. Making of, audiocommentaar, featurettes, dat boeit me zelden eigenlijk.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:27:44 #2
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57059716
Meestal deleted scenes en interviews. Soms een making of. En heel heel soms een audiocommentaar.
pi_57128860
Audiocommentaar zet ik wel eens op als achtergrond terwijl ik iets op de pc aan het doen ben bv.
Anders zoek ik sommige stukken op om te kijken wat er daar voor commentaar bij is. Deleted scenes vind ik altijd wel aardig, interviews kijk ik altijd, maar een making of hoeft voor mij niet zo, tenzij het iets verder gaat dan het standaard praatje.
anonieme razernist
pi_57129519
sterk afhankelijk van de film, bij grootschalige projecten zoals LotR kijk ik normaal wel naar de making, bij een "gewoon" drama normaal niet, bij een komedie dan weer wel (soms grappiger dan de film zelf), bij een actiefilm soms als ik wil weten hoe ze bepaalde dingen hebben gedaan (hoewel dit de laatste tijd minder interessant wordt, het antwoord is elke keer: CGI)
pi_57132210
Ik kijk bijna nooit wat. Soms een featurette of een leuke docu die er op staat over de film maar ook niet vaak. Wat ik wel vaak kijk zijn eerdere korte films van de regisseur. Helaas staat het er alleen niet vaak op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')