Thnx dear, alweer aan het einde van de vakantie toe??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh Lea!
Ik heb maandag wel wat te doen ja. Om te beginnen een cuub zand opzuigen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, alweer aan het einde van de vakantie toe??
Dus maandag kun je de zandbak weer naar buiten verplaatsen?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb maandag wel wat te doen ja. Om te beginnen een cuub zand opzuigen.![]()
maar het is nu lekker weer dus de hele bende buiten. Wat een rust.![]()
ow wacht, ik hoor gekrijs en auwauwauw ruzie dus..![]()
Ze moeten nog twee dagen "in de plooi komen"?? Dus kunnen ze nog twee dagen niet dicht. Maar daarna is het feest overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
Ah, echt inloopzand dus... das minder![]()
Coehoele gordijnen... Gaaf![]()
Hoe zit dat nou met Jappie?? Kan hij nog gluren of is het feest per vandaag over?![]()
En dan plavuizen erop. Hetzelfde als binnen...quote:
En ik ga ze dit jaar 2x live zien, Brucequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iron Maiden HELL YEAH!
heb ze nog live van niet lang geleden ...kicke!
http://www.youtube.com/watch?v=MqVEMEjwkSI
Ik heet dan wel geen Pietje, die zit waarschijnlijk Lost te kijken, maar wat werkt er nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
check!
Maar dan Pietje?? waarom werkt het niet
Ohhhhhhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan plavuizen erop. Hetzelfde als binnen...
Kabel in pc, kabel in tv maar dan geen films oid kunnen kijken. Soms wel beeldschermbeeld. Maar die film zou dus op de tv moeten....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Pietje, die zit waarschijnlijk Lost te kijken, maar wat werkt er niet
Je ziet dus wel de desktop op de tv?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Kabel in pc, kabel in tv maar dan geen films oid kunnen kijken. Soms wel beeldschermbeeld. Maar die film zou dus op de tv moeten....
quote:
yups, maar dan dus niet meer op de monitor. En moet je op afstand dat weer weg zien te muizen..quote:
Dan moet je gewoon de .avi in Mediaplayer opstarten en naar de tv slepen.quote:
Ja, dan welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's haske hip en trendy anders hoor...
Ah, dan moet je 'extended desktop' kiezen, zodat de tv dus onderdeel van de desktop is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
yups, maar dan dus niet meer op de monitor. En moet je op afstand dat weer weg zien te muizen..![]()
![]()
En nu weet ik het helemaal zeker: er komt gewoon een nieuwe cheapo dvdspeler in huize Cc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef APK het volgende:
Dan moet je gewoon de .avi in Mediaplayer opstarten en naar de tv slepen.
Aldaar dubbelklikken op het beeld en klaar is buuf.
Toch
Zet je beeldscherm resolutie maar eens op 800 x 600, misschien dat dat helpt....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yups, maar dan dus niet meer op de monitor. En moet je op afstand dat weer weg zien te muizen..![]()
![]()
nou, dat werkt dus niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de .avi in Mediaplayer opstarten en naar de tv slepen.
Aldaar dubbelklikken op het beeld en klaar is buuf.
Toch
Dan zou ik voor een harddiskrecorder gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu weet ik het helemaal zeker: er komt gewoon een nieuwe cheapo dvdspeler in huize Cc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |