ben nooit zo goed in opsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
Heheheeheheheehhe
Ik ook nietquote:
we hebben wat gemeen!quote:
Ben er heeeel goed in, maar ik ben te luiquote:
Dan ga je toch lekker in FB cijferneukenquote:
Ja zoooo lui dat je je wakker word topic mistquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben er heeeel goed in, maar ik ben te lui
Dat was een instemmend bedoelde smiley, para schijtlul.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:02 schreef PC eend het volgende:
Dan ga je toch lekker in FB cijferneuken
Nietus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:03 schreef Gert het volgende:
Goeie [url=http://www.youtube.com/watch?v=2UYHfEwhbZ8TT[/url].
Krijg nou wat, dus al die tijd was TL het gewoon met me eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een instemmend bedoelde smiley, para schijtlul.![]()
Thnx pik!quote:
Die was niet zo uitgesproken, toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:06 schreef PC eend het volgende:
Krijg nou wat, dus al die tijd was TL het gewoon met me eens![]()
Maar op een linkje klikken, ho maar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:07 schreef versabommie het volgende:
Thnx pik!
Het was wel een afwegen, plussen, minnen, je kent dat wel. En de precieze bewoording, ik bedoel je moet je uitten maar uit de weg gaan dat mensen je tekst verkeerd interpreteren. Derhalve koos ik voor deze milde vorm om met de subtiliteit dezes ook niet direct iedereen af te schrikken en het hele sc-gebeuren een wat uitnodigender jasje te geven.
dat komt omdat die corky tatcher niet eens in staat is om een normale link te posten!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:09 schreef versabommie het volgende:
dat komt omdat die corky tatcher niet eens in staat is om een normale link te posten!
Oh ja, ABBA.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:11 schreef Soury het volgende:
Klik nooit op linkjes erg he? Behoed me van Abba en dergelijke
Iron Maiden HELL YEAH!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme
http://www.youtube.com/watch?v=2UYHfEwhbZ8
mensen die van abba houden zijn compleet ziek in d'r kop!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |