Ik ken het ja. Ik heb noodgedwongen met oudere versies van Maple gewerkt en daar ben ik dat soort problemen ook wel eens tegen gekomen. Omdat ik het maar zelden gebruikt heb ben ik niet verder gaan zoeken naar een oorzaak, evt. zou je in de nieuwsgroep eens na kunnen vragen: http://groups.google.com/group/comp.soft-sys.math.maple/topics .quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:11 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat die Maple 11 zo waanzinnig onstabiel is?
Ik was gewoon wat aan het knoeien met matrices, in eens viel de boel stil bij het opslaan, ff Ctrl Alt del gedaan en nu is de helft van m'n file weg.![]()
Stochastiekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:30 schreef keesjeislief het volgende:
Vragen over stochastiek in het algemeen en stochastische processen & analyse in het bijzonder worden door sommigen extra op prijs gesteld.
Dat vind ik een goed idee jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:24 schreef Iblis het volgende:
Ah! Ik zat me af te vragen of het geen idee was om een Openingspost pagina op de Wiki te maken – wellicht dat we dan nog wat nuttige links kunnen verzamelen, zoals the integrator, en wellicht een overzicht met gonio-zaken, etc.
Het moeten er aftelbaar veel zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
Wat gebeurt er als z1 = 0, z2 = 4 en z3=3i?
Dan neem je de rest gelijk aan z3quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Het moeten er aftelbaar veel zijn.En daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld in deze context : aftelbaar maar niet eindig.
Er zal wel impliciet verondersteld zijn dat ze allemaal verschillend zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan neem je de rest gelijk aan z3
idd, verschillend en oneindig veelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:14 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Er zal wel impliciet verondersteld zijn dat ze allemaal verschillend zijn.
Zelfs 8 punten kun je nog plaatsen zonder enig probleem (via pythagorese drietallen: 0, 24, +/-7i, +/- 10i, +/- 18i), en met dezelfde logica kun je dit doorvoeren tot willekeurig veel punten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:18 schreef zuiderbuur het volgende:
Wat me behoorlijk verveelt is dat elk drietal zijden zonder probleem mogelijk is (je moet natuurlijk wel ervoor zorgen dat aan de driehoeksongelijkheid voldaan is)
oke, bedankt. In meters is inderdaad verstandigerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
Jij hebt het goed berekend (alhoewel je beter in SI-eenheden kunt rekenen, je hebt geluk dat het hier goed gaat).
Eigenlijk wel, maar het helpt dan wel als je naam Archimedes is.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:48 schreef GlowMouse het volgende:
Wel differentieren? Anders valt het gewoon niet uit te leggen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |