abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57049361
Het is weer tijd voor de aangifte bij de belasting dienst. Nu ben ik dit jaar stiekum over de 20.000,- euro spaargeld heengegaan en zou ik dit moeten melden. Nu heb ik alleen begrepen dat je dan dus meer dan 30% van de verkregen rente in kunt leveren. Ik zit als arme student natuurlijk maar een fractie boven. Zo ga ik natuurlijk als zuinige jongen nooit iets opbouwen.
Nu geloof ik dat ik al eerder boven die 20.000,- zat (vorig jaar iig). Gaan ze ook echt al mijn rekeningen na voor zoiets? Ik bedoel ik ben een uitwonende student met een schamel bijbaantje (2 maanden werkeloos geweest zelfs afgelopen jaar!) Ik val nu niet echt in de categorie "we checken het ff want daar valt veel te halen"
Kom ik er naderhand ook mee weg als ik zeg dat ik nieteens wist wat het samengesteld vermogen was van mij losse rekeningen samen?
M'n pa zegt lekker vergeten maarja, wat voor risico's neem je dan eigenlijk?
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:20:42 #2
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_57049504
Oke jaloers.
And all the things you do with it
pi_57049532
Woei! Had ik als student maar een spaarrekening met 20.000+ erop

OT: tja, ik zou zoiets nooit durven te verbergen Ze zeggen niet voor niets dat ze er dit jaar strenger op gaan controleren. Tenminste, als ze hun zaakjes op orde hebben
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57049563
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:15 schreef David_Aames het volgende: