Een boycot van de Taliban. Nemen ze dan onze munitie niet meer af?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Dit is behoorlijk onverstandig, niet alleen onze producten welke prijken met teksten als 'Quality from Holland.'
zullen worden geboycot, maar het zal waarschijnlijk ook tot rellen komen.
Ik heb o.a. stage gelopen bij Friesland Campina en weet dat het om erg veel producten gaat.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:58 schreef zarGon het volgende:
We zijn niet de slet van de wereld, dat we voor elke dreiging door onze knieen gaan. Opbokken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:58 schreef zarGon het volgende:
We zijn niet de slet van de wereld, dat we voor elke dreiging door onze knieen gaan. Opbokken.
Lol..quote:
Volgens mij ben jij nog een beetje wereldvreemd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Lol..Wat willen ze gaan doen, al onze ontwikkelingshulp en donaties boycotten..
![]()
Yes please!..Laat ze hun gang maar gaan!..
Als ze de ontwikkelingshulp stop zetten hebben ze opeens geld zat. ZAT. Z A T!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:
Ik denk eerder dat Nederland een beroep moet gaan doen op ontwikkelingshulp.
Het is zeker een enorme economische macht. En dan hebben we het niet eens over de olie of over secundaire economische boycots. (dus als ze grootaandeelhouder zijn van een bjiv. Duitse bank). Maar wat is dan het belangrijkste: onze economische voorspoed of de film van Wilders?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog een beetje wereldvreemd.
Die landen zijn veel rijker dan jij denkt en tellen bovendien veel meer inwoners.
En dus hebben ze een veel grotere afzetmarkt dan in Nederland.
Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
Met een totaal van 633 miljoen mensen.
De film.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is zeker een enorme economische macht. En dan hebben we het niet eens over de olie of over secundaire economische boycots. (dus als ze grootaandeelhouder zijn van een bjiv. Duitse bank). Maar wat is dan het belangrijkste: onze economische voorspoed of de film van Wilders?
Turkije kan (en wil) ons niet boycotten vanwege het EU-lidmaatschap. Maar de intentie ontbreekt ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:
[..]
Die landen zijn veel rijker dan jij denkt en tellen bovendien veel meer inwoners.
Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
Ja natuurlijk. Dat zeg ik toch ook de hele tijd!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
LXIV, dit gaat om meer dan alleen de film.
Zij willen gaan bepalen wat wij wel en niet mogen in Nederland.
Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
..quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef vethard het volgende:
[..]
Pakistan 164 miljoen
Indonesië 234 miljoen
Iran 65 miljoen
Turkije 71 miljoen
Syrië 19 miljoen
Egypte 80 miljoen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
Nu gaan de moslims een film verbieden, maar als we niet oppassen dragen alle vrouwen hier straks een burka, en lopen we dag en nacht schapen te neuken.
Onbewust overheen gelezen. Maar in dit geval ben ik het roerend met je eensquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef LXIV het volgende:
Die had ik hierboven al gepost. Of bedoel je dat nu juist?
Vooral dat laatste, want dat doen ze in alle moslimlanden ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
Dan hadden ze hun risico's maar beter moeten afdekken. Weinig medelijden mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Een zuivelbedrijf als Campina kan grote schade lijden.
Oei, al die stoute moslims toch, foei!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:37 schreef DirkZz het volgende:
Uiteraard moeten de belastingen dan omhoog, want meer veiligheidsmensen en als we dan toch bezig zijn kunnen we dat laatste beetje privacy ook meteen inleveren want dat is nodig om terroristen te vangen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:24 schreef kawotski het volgende:
hopelijk maken die nep-moslims van Al Qaeda ons slapende kabinet eens goed kwaad.. actie-reactie, kunnen daarna de belastingen weer omlaag..
tot op heden is het de media en het kabinet (dat zich nog niet eens kwaad maakt) dat mij terroriseert. Om het nog maar niet over de schijnveiligheid te hebben. Zoals we met Schiphol en de belastingdienst zien zijn het een stel prutsers bij mekaar, zie ik het somber in mbt veiligheid als Al Qaeda moeilijk gaat doen natuurlijk maar dan ga ik wel even in een grot zitten, schijnt dat je daar moeilijk te vinden bent.. (als je geen brievenbus hebt ben je in deze wereld onvindbaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uiteraard moeten de belastingen dan omhoog, want meer veiligheidsmensen en als we dan toch bezig zijn kunnen we dat laatste beetje privacy ook meteen inleveren want dat is nodig om terroristen te vangen natuurlijk.
Als een kabinet zich kwaad maakt om terroristen dan is de burger de lul en hebben de terroristen bereikt wat ze willen. Terroriseren.
Dat is knap, want Friesland Campina bestaat nog niet eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Ik heb o.a. stage gelopen bij Friesland Campina en weet dat het om erg veel producten gaat.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef vethard het volgende:
Taliban dreigt met aanvallen ivm Wilders
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef DirkZz het volgende:
IEDEREEN heeft recht z`n mening te uiten hier in nederland.
dus OOK door middel van een film, als Wilders dat wil dan is dat zijn recht!
Dat er door die geitenneukers metteen word gedreigd met aanslagen laat alleen maar zien dat Wilders dus gewoon gelijk heeft!
Die mensen zijn ziek in hun hoofd, geen respect voor anderen en maar denken dat ze de baas zijn over alles en iedereen.
Waarom respect hebben voor hun? als hun niet eens respect hebben voor onze wetten.
Go Wilders!
Natuurlijk. Het enige waardevolle product uit de moslimwereld is aardolie die door de westerlingen en Chinezen uit de grond wordt gehaald. Voor de rest gaat het om een stel waardeloze bedelaars. Niet voor niets zijn de enige moslimstaten waar het goed mee gaat sterk seculier (Turkije) of kennen een grote niet-islamitische minderheid (Maleisië)..quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Lol..Wat willen ze gaan doen, al onze ontwikkelingshulp en donaties boycotten..
![]()
Yes please!..Laat ze hun gang maar gaan!..
Omdat het andersom ook niet zo is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef DirkZz het volgende:
IEDEREEN heeft recht z`n mening te uiten hier in nederland.
dus OOK door middel van een film, als Wilders dat wil dan is dat zijn recht!
Dat er door die geitenneukers metteen word gedreigd met aanslagen laat alleen maar zien dat Wilders dus gewoon gelijk heeft!
Die mensen zijn ziek in hun hoofd, geen respect voor anderen en maar denken dat ze de baas zijn over alles en iedereen.
Waarom respect hebben voor hun? als hun niet eens respect hebben voor onze wetten.
Go Wilders!
Als we superieur zijn zijn onze principes ook superieur. Dus geven we op dit punt geen duimbreed toe. We laten niets 'zien', het principe van vrijheid van meningsuiting is voor ons gewoon belangrijker dan ons wat protestjes van de Ikhwan besparen. Ik snap je logica niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het andersom ook niet zo is.
In essentie draait het hier om één HEEEEEEEL belangrijkpunt.
Een groot deel van de moslimwereld kan er niet tegen als Mohammed beledigd wordt. Prima. Wij zijn van mening dat onze burgers vrij moeten zijn iedere mening (binnen bepaalde grenzen) te kunnen verkondigen die zij zijn toegedaan.
Er IS dus geen probleem... Behalve dat we in Europa denken iets te moeten bewijzen aan de moslim wereld. Als we nou echt zo superieur zijn, dan gaan we niet moeilijk lopen doen, proberen een bepaalde standvastigheid tentoon te spreiden, of wat dan ook.
Wat we bereiken is dat er discussies komen over het centrale punt van Wilders, namelijk dat de islam aanzet tot geweld. In feite stelt Wilders de moslims voor een Catch-22: door gewelddadig te protesteren tegen een film die stelt islam=>geweld, BEWIJZEN ZE JUIST HET GELIJK VAN GEERT WILDERS. Omdat we hier met geloofswaanzinnigen te maken hebben, niet met helder denkenden, lopen die stomme ezels met open ogen in de val.quote:Er zijn namelijk genoeg moslims die boos zijn, maar zich niet kunnen vinden in geweld en dreiging met geweld. Het enige wat we doen is er voor zorgen dat de rijen zich sluiten onder de radicalen.
Integendeel, dit is een wereldwijd punt, omdat de met de islam samenhangende problemen met verstandsverbijstering wereldwijd spelen. Als mijn land een bijdrage kan leveren aan het overwinnen van gezond verstand en de menselijke waardigheid kan ik er weer trots op zijn Nederlander te zijn.quote:Wat we nu doen is risico's voor lief nemen om een punt te maken dat ENKEL ons betreft en niet de mensen of de landen aan de andere kant van de wereld.
Integendeel, kruipen en slijmen is bijzonder dom. Aan de gang van zaken rond Adolf Hitler kan je zien wat er gebeurt als je een bullebak steeds zijn zin geeft. Willen ze oorlog? Dan krijgen ze oorlog.quote:Bijzonder dom en geheel in de andere richting van alles wat Nederland ooit groot heeft gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |