abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:38:39 #205
78918 SeLang
Black swans matter
pi_57089241
Btw: Chlamydia
Dat is een geschenk uit de hemel!
Het is met 2 onschuldige pilletjes te genezen maar het zorgt er wel voor dat overspelige hoeren door de mand vallen

Chlamydia
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_57090987
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:38 schreef SeLang het volgende:
Btw: Chlamydia
Dat is een geschenk uit de hemel!
Het is met 2 onschuldige pilletjes te genezen maar het zorgt er wel voor dat overspelige hoeren door de mand vallen

Chlamydia
Geluk bij een ongeluk inderaad. Moet hij wel actie ondernemen natuurlijk en haar gewoon een royal kick under the butt verkopen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57094684
Wat een kutsituatie TS. Als ze dan toch vreemdgaat dan kun je haar 100 keer betergewoon op heterdaad betrappen. Dan heb je tenminste keihard bewijs. Slopend voor zowat elke relatie dit.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:57:34 #208
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_57095883
Die gast loopt te liegen dat hij barst. Op fok had hij in augustus een nieuwe vriendin, en nu heeft hij haar opeens al 3 jaar. jaja
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 2 maart 2008 @ 01:23:39 #209
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57097341
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Die gast loopt te liegen dat hij barst. Op fok had hij in augustus een nieuwe vriendin, en nu heeft hij haar opeens al 3 jaar. jaja
Dan snap ik de OP niet helemaal. Indektopic??
Gone.... :')
  zondag 2 maart 2008 @ 02:40:00 #210
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_57097973
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef nozem het volgende:
Wat een kutsituatie TS. Als ze dan toch vreemdgaat dan kun je haar 100 keer betergewoon op heterdaad betrappen. Dan heb je tenminste keihard bewijs. Slopend voor zowat elke relatie dit.
Dit is misschien wel erger inderdaad. Op heterdaad kan je vriendin misschien nog een knieval maken maar nu beweert ze doodleuk dat ze niks heeft gedaan. Vertrouwen is volledig weg nu.
pi_57098014
och TS, mocht dit allemaal waar zijn:

je vriendin is zo begripvol naar jou toe dat ik er niet vreemd van op kijk dat ze er meerdere piemels op na heeft gehouden. Vertrouwen of geen relatie, just as simple is that.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_57099507
Ze is hoe dan ook damaged goods zelfs als ze niet vreemd is gegaan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 2 maart 2008 @ 09:47:50 #213
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57099519
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:57 schreef MoneyTalks het volgende:
link?
pi_57099606
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Denk nou eens na. Stel je hebt een kans van 10% om ziek te worden, dan is de kans dat je NIET besmet bent als volgt:

Neukbeurt 1: 90%
Neukbeurt 2: (Kans Neukbeurt 1)x(Kans) : 81%
Neukbeurt 3: (Kans Neukbeurten 1,2)x(Kans): 72,9 %

Tuurlijk, elke dag is de kans weer 90% dat je niks oploopt maar na 3 keer neuken is dat al afgenomen tot 72.9%, omdat je op dag 1 10% kans op besmetting loopt, op dag 2 10% en op dag 3 10%. Dan loop je niet slechts 10% kans om besmet te raken maar al 27,1%. (Ook een foutieve methode is om 't gewoon maar op te tellen en te zeggen dat je na 10 keer neuken 100% kans op besmetting hebt. Dat is natuurlijk ook onzin, want je hebt ook 10x 90% kans dat je NIET besmet raakt.

Nog simpeler:

Stel Piet gaat over een sloot springen. De kans dat hij het haalt is 80% bij elke sprong. Hoe groot is dan de kans dat hij nog droog is als hij, nadat hij eroverheen is, ook weer terugspringt? Jij zou 80% zeggen maar dat is natuurlijk onzin. Stel Piet springt naar de overkant dan is de kans 80% dat hij droog is. Nu springt hij echter ook weer terug, waarbij hij wederom 20% risico loopt om nat te worden. Bij die twee sprongen heeft hij dus een kans van 0.8*0.8=0.64 (64%) dat hij het droog houdt. Dan zeg jij met je dierenarrtsassistente-redenatie: Ja, maar hij is toch droog nu. Dan zeg ik, maar wat als hij nu de 1e keer in het water was gevallen. Had hij dan na het terugspringen nog droog kunnen zijn? Nee, natuurlijk niet, want hij is al nat. En dat vergeet jij in deze hele discussie.

M.a.w. de kans dat de vriendin van ts NIET buiten de deur is volgespoten is bijna gelijk aan de kans dat de aarde plat is.
Jij mag nog wel eens een opfrisbeurtje statistiek volgen. Want je praat poep.

De derde keer is de kans dat je ziek wordt nog steeds 90%. De kans dat je ziek bent na drie keer is dan 27,1%

[ Bericht 0% gewijzigd door housewous op 02-03-2008 10:09:26 ]
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_57099608
quote:
Op zondag 2 maart 2008 09:47 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

link?
Bioscoop Amsterdam
quote:
Ik ga vanavond met m'n nieuwe vriendin gezellig een avondje naar de bioscoop.
Als echte man wil ik alles regelen en daarbij loop ik tegen een paar 'probleempjes' aan zoals Marrokkanen.
daarom: hoax of hij wil verkapt advies hoe z'n vriendin om te tuin te leiden.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57099817
Jammer dat TS niet reageerd op onze hoax-theorie. Ik wil best wel eens ECHT weten hoe deze zaak inelkaar steekt.
  zondag 2 maart 2008 @ 12:37:01 #217
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57101796
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehe je meisje snoept buiten de deur
De vieze slet
pi_57103964
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:02 schreef Caesu het volgende:

[..]

Bioscoop Amsterdam
[..]

daarom: hoax of hij wil verkapt advies hoe z'n vriendin om te tuin te leiden.
indd hoax..

of hij heeft van een andere kut gesnoept
  zondag 2 maart 2008 @ 14:46:02 #219
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_57104442
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:02 schreef housewous het volgende:

[..]

Jij mag nog wel eens een opfrisbeurtje statistiek volgen. Want je praat poep.

De derde keer is de kans dat je ziek wordt nog steeds 90%. De kans dat je ziek bent na drie keer is dan 27,1%
Je praat zelf poep want de kans dat je ziek wordt is 10%, niet 90%. Kun je nagaan, ik schrijf dat om 00:41 en jij gewoon overdag om 10:00 en je raakt al in de war. Bovendien hoe moet je dit nog normaal uitleggen. Elke idioot weet toch dat de kans om 2 keer achter elkaar kop te gooien 0.5*0.5 is?

Bovendien ging het even om de snelle uitleg, tweede voorbeeld is iets beter w.d.b. omdat ik even kon laten zien waar ze in de fout ging.
pi_57104537
Kan de TT misschien ook veranderd worden in "Nederlands wiskunde onderwijs gaat naar de kloten"?
pi_57104630
Oplossing:

Aan het begin van je relatie allebei een SOA test, na 6 maanden nogmaals beiden een SOA test, dan heb je er nooit gezeur over en kan je je overspelige vriend/vriendin zonder gewetensbezwaren op straat trappen.
pi_57104638
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Haushofer het volgende:
Kan de TT misschien ook veranderd worden in "Nederlands wiskunde onderwijs gaat naar de kloten"?
En dan een schopje naar KLB of SES gaarne.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 2 maart 2008 @ 14:55:43 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57104659
Godverdomme. 2 paginas terug staat dat er al met hoax en nu komen jullie ineens allemaal tegelijk aan met hoax?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 2 maart 2008 @ 15:14:39 #224
3038 Emel
realist
pi_57105113
Jongens, dit is hier geen SES

Wel of geen hoax, daar kan TS alleen antwoord op geven. Nu is er alleen de discussie of het wel/niet waar is. Ik gooi het even dicht. TS, PM me even over je topic. Ik ben benieuwd.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 3 maart 2008 @ 18:47:00 #225
3038 Emel
realist
pi_57132161
Topic wordt heropend, na contact met TS.
Even voor de duidelijkheid: verhaal is waar. AUB vanaf nu geen discussie meer of het wel niet waar is. En geen berekeningen constant. Dit is geen SES. TS wil inhoudelijke adviezen hierover.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:47:48 #226
3038 Emel
realist
pi_57132184
en meteen schopje SEKS
pi_57132264
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef Emel het volgende:
Even voor de duidelijkheid: verhaal is waar. AUB vanaf nu geen discussie meer of het wel niet waar is. En geen berekeningen constant. Dit is geen SES. TS wil inhoudelijke adviezen hierover.
Misschien moet hij dan even uit gaan leggen hoe het kan dat hij zeven maanden geleden een topic opende over zijn nieuwe vriendin?
Zolang hij dat niet uit de wereld helpt is het niet zo gek dat hij dat soort reacties krijgt.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:54:05 #228
3038 Emel
realist
pi_57132330
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Misschien moet hij dan even uit gaan leggen hoe het kan dat hij zeven maanden geleden een topic opende over zijn nieuwe vriendin?
Zolang hij dat niet uit de wereld helpt is het niet zo gek dat hij dat soort reacties krijgt.
Hij gaat het uitleggen.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:55:20 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57132367
* don-diablo popcorn pakt
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57132497
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:54 schreef Emel het volgende:

[..]

Hij gaat het uitleggen.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:03:46 #231
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57132556
* popcorn pakt
  maandag 3 maart 2008 @ 19:05:54 #232
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_57132600
Ben benieuwd.. tvptje dus
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_57132686
Oke ik begrijp dat er een misverstand is betreffende dat andere topic.

Het volgende speelde:

Mijn vriendin was vanaf mei t/m september 2007 op stage in het buitenland.
Door het gemis van haar kreeg ik toch een date met een meisje, het meisje met wie ik naar de bioscoop ging.

Om moeilijke reacties te voorkomen besloot ik destijds haar 'mijn vriendin' te noemen.
Tijdens dat bioscoop bezoek kwam ik er achter dat mijn vriendin toch echt de ware is en heb ik de date verder afgeketst. Er is dus niet gebeurd.
Ik twijfelde om dit in het begin van dit topic uit te leggen maar aangezien het er niet toe doet daar er niets is gebeurd heb ik er voor gekozen om dit niet te doen, het zou toch alleen maar wantrouwige reacties zou opwekken.
pi_57132714
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:54 schreef Emel het volgende:

[..]

Hij gaat het uitleggen.
Uitleg! *fap *fap

Edit: Uitleg orgasme uitgesteld.
A little bit hateful
pi_57132757
Slappe uitleg.
pi_57132778
Verder nog een update:

Een moeder van een vriend van me is huisarts, ze vertelde vandag dat het haast onmogelijk is dat we 3 jaar seks zouden hebben zonder dat ik de chlamydia opgemerkt zou hebben aan mijn kant.

Toch blijft m'n vriendin het ontkennen en is mijn inziens toch vrij argwanend naar mij toe.
Ik mis haar nu wel erg en heb bijna de neiging om het in de doofpot te doen aangezien we er zo niet uit gaan komen, daar is het te ingewikkeld voor en dingen zijn niet te bewijzen.

Is er niemand die iets dergelijks heeft meegemaakt?
pi_57132786
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Jarold het volgende:

Het volgende speelde:

Door het gemis van haar kreeg ik toch een date met een meisje, het meisje met wie ik naar de bioscoop ging.

Om moeilijke reacties te voorkomen besloot ik destijds haar 'mijn vriendin' te noemen.
Tijdens dat bioscoop bezoek kwam ik er achter dat mijn vriendin toch echt de ware is en heb ik de date verder afgeketst. Er is dus niet gebeurd.
Ik twijfelde om dit in het begin van dit topic uit te leggen maar aangezien het er niet toe doet daar er niets is gebeurd heb ik er voor gekozen om dit niet te doen, het zou toch alleen maar wantrouwige reacties zou opwekken.
En je denkt dus nu dat zij iets minder sterk in haar schoenen stond in die periode in het buitenland?
Kan je haar dat eigenlijk wel kwalijk nemen? Je bent zelf ook bijna te ver gegaan.
pi_57132805
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slappe uitleg.
hoezo? valt de waarheid je tegen m'n jongen?
pi_57132823
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En je denkt dus nu dat zij iets minder sterk in haar schoenen stond in die periode in het buitenland?
Kan je haar dat eigenlijk wel kwalijk nemen? Je bent zelf ook bijna te ver gegaan.
Tja maar heb niets gedaan en het gaat hier om vertrouwen.
pi_57132895
Je kunt elkaar gewoon niet meer vertrouwen. Klaar. Jij weet dat ze het gedaan heeft en dat hoeft ze ook helemaal niet te bevestigen. Vraag is of jij het haar vergeeft of dat je er een punt van maakt. Als je er een punt van maakt dan is het heel simpel. Gewoon relatie verbreken en verder gaan.
pi_57132922
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Jarold het volgende:

[..]

Je was het wel van plan. Je bent niet op date gegaan om zo leuk een platonische relatie op te bouwen.
pi_57132937
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je was het wel van plan. Je bent niet op date gegaan om zo leuk een platonische relatie op te bouwen.
Dat zeg jij maar je kent de situatie niet en even min mijn intenties dus het is bullshit.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:21:28 #243
92409 Twinky
Little star.
pi_57132984
quote:

[..]

Kun je haar vertrouwen dan? Want eigenlijk ga je er nu van uit dat zij vreemd is gegaan, dat niet wil vertellen, end at wil je in de doofpot stoppen. Tja, vertrouwen...
  maandag 3 maart 2008 @ 19:21:52 #244
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57133000
leuk verhaal
Neerkomen wel!
pi_57133017
quote:

[..]

Weet je zeker dat je niet perongeluk gevingerd heb en daarna uitgebreid je eigen eikel gestreeld? Herhaaldelijk en heel vluchtig?

Aangezien je aangeeft dat jullie niet geneukt hebben.
A little bit hateful
pi_57133029
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Jarold het volgende:

Het volgende speelde:

O dan is het simpel ze heeft dus in het buitenland met een of andere heetholler liggen rollenbollen. Doet ze toerisme dan is het helemaal zo klaar als een klontje
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 3 maart 2008 @ 19:30:42 #247
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57133236
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:12 schreef Jarold het volgende:
Verder nog een update:

Een moeder van een vriend van me is huisarts, ze vertelde vandag dat het haast onmogelijk is dat we 3 jaar seks zouden hebben zonder dat ik de chlamydia opgemerkt zou hebben aan mijn kant.

Toch blijft m'n vriendin het ontkennen en is mijn inziens toch vrij argwanend naar mij toe.
Ik mis haar nu wel erg en heb bijna de neiging om het in de doofpot te doen aangezien we er zo niet uit gaan komen, daar is het te ingewikkeld voor en dingen zijn niet te bewijzen.

Is er niemand die iets dergelijks heeft meegemaakt?
Na een 'expert-opinion' geloof je het ineens wel?? Kansberekening is aan jou niet besteed hè?

Nogmaals, je vriendin zal het gooien op 'gebrek-aan-vertrouwen'. Zij kan bv. het vermoeden hebben dat jij ook bent vreemdgegaan. Waar of niet, dit zal zij uitspelen.

Op het moment dat jij dit laat gebeuren, en niet héél duidelijk maakt dat jij níet de oorzaak kan zijn, bevestig je haar vermoeden. En dan kapt zij het af.
pi_57134510
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef vipergts het volgende:

[..]

O dan is het simpel ze heeft dus in het buitenland met een of andere heetholler liggen rollenbollen. Doet ze toerisme dan is het helemaal zo klaar als een klontje
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57136944
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef Emel het volgende:
Nou, ik denk dat hij er goed aan zou doen om eventjes een hypothese op te stellen, komt die middelbare school statistiek toch nog van pas. ( 't zou ook een mooie examenvraag zijn trouwens )

• H0 : vriendin is vreemd gegaan
  • HA : vriendin is niet vreemd gegaan

Hij weet ongeveer de distributie, dus die berekening kan-ie mooi aan z'n vriendin laten zien.
  • pi_57137367
    Laat je vriendin die test doen
    als zij het niet heeft is het jouw schuld
      maandag 3 maart 2008 @ 22:08:28 #251
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_57137500
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat hij er goed aan zou doen om eventjes een hypothese op te stellen, komt die middelbare school statistiek toch nog van pas. ( 't zou ook een mooie examenvraag zijn trouwens )

• H0 : vriendin is vreemd gegaan
  • HA : vriendin is niet vreemd gegaan

Hij weet ongeveer de distributie, dus die berekening kan-ie mooi aan z'n vriendin laten zien.
  • Wat een ho zeg...
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_57137966
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Laat je vriendin die test doen
    als zij het niet heeft is het jouw schuld
    uitslag komt vrijdag, en nee het is niet mijn schuld
      maandag 3 maart 2008 @ 23:10:39 #253
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_57139416