abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57048017
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef housewous het volgende:
Als zij zich nou ook laat testen en zij heeft ook chlamidia kan je vrolijk met z'n tweeen verder neuken. Het kwaad is toch al geschied
Ha, ha. Grappig.

Vrouwen schijnen er vaker onvruchtbaar van te kunnen worden.
pi_57048407
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha. Grappig.

Vrouwen schijnen er vaker onvruchtbaar van te kunnen worden.
NA dit voorval denk dan meteen: dat scheelt weer alimentatie.

Verder sterkte ts
No bitch to me
pi_57048591
Oh ik wil dit volgen, gl jarnold
pi_57048858
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:55 schreef Realust het volgende:

[..]

het kan idd niet zo zijn dat zij 't al 3 jaar heeft en jij NU pas besmet raakt
Dat kan wel degelijk, er is een kans van 25% voor de man op besmetting, als je steeds in die 75% hebt gezeten heb je geluk.

Het is niet zeker dat je het gelijk krijgt als je neukt met iemand die het heeft, de kans is vrij groot, voor vrouwen nog groter, maar het is geen zekerheid!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_57048951
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef housewous het volgende:
Als zij zich nou ook laat testen en zij heeft ook chlamidia kan je vrolijk met z'n tweeen verder neuken. Het kwaad is toch al geschied
Ach ja bijbalontsteking is hartstikke leuk, vooral niet laten behandelen dus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_57049019
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat kan wel degelijk, er is een kans van 25% voor de man op besmetting, als je steeds in die 75% hebt gezeten heb je geluk.

Het is niet zeker dat je het gelijk krijgt als je neukt met iemand die het heeft, de kans is vrij groot, voor vrouwen nog groter, maar het is geen zekerheid!!!!
ga nou niet moeilijk doen, wij hebben onze conclusies allang getrokken
underground forever baby
pi_57049146
Trieste reacties.
pi_57049335
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Isegrim het volgende:
Trieste reacties.
gelukkig ben jij er vol oprechtheid voor de ts.
underground forever baby
pi_57049611
TS al eindelijk met zijn vriendin geluld?
pi_57049616
quote:

[..]

nou ja, stel je doet het maar 1x per week 3 jaar... dus in totaal zo'n 150 keer...

0.75^150

1,81631E-19

0,000000000000000000018163
pi_57049988
Kom op man, natuurlijk ontkent ze het glashard!

Ze is hartstikke busted!

Denk es na!
pi_57050101
quote:

[..]

Begrijp ik het nou goed, of zeg je hier dat bij 1 keer sexuele omgang de kans op besmetting 0,25 is? Want dan is de kans dat je na n keer seks nog steeds niet besmet bent zoiets als (0,75)n. Als we voor een gemiddelde van 3 keer in de week sexuele omgang nemen, dan is de kans dat hij na 3 jaar nog steeds niet besmet is 3,3*10-59. Als ie dan nog niet besmet heeft dan heeft ie meer geluk dan dat ie -tig keer achter mekaar de postcodeloterij zou winnen
pi_57050139
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Isegrim het volgende:
Trieste reacties.
och jij was die persoon die de big lebowsky stom vond
underground forever baby
pi_57050146
Dit ga ik even volgen.

Succes TS!
It's about being boss, not being the boss...
pi_57050232
Ga morgen samen naar de huisarts zodat zij zich kan laten testen en jullie beide je vragen kunnen stellen. Je loopt je nu alleen maar op te naaien en daar schiet niemand wat mee op.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57050265
tvp .
Tap tap tap
pi_57050272
Ze is gewoon gepwnd door een neger en iedereen weet het.
pi_57050274
Whehehe
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:54:16 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57050288
Beetje kansloze reactie van je vriendin.
Zeker chlamidia, net als herpes kan echt jaren in je lichaam hosten tot het zich ineens openbaart. Vaak gebeurt dat plots, bij een moment van verminderde weerstand of extreme spanning.
Je vriendin kan je er onmogelijk voor verantwoordelijk houden, want het kan net zo goed van haar komen.
Gelukkig voor jou, merken mannen de infectie sneller dan vrouwen. Logica kan je dus vertellen dat het logischer zou zijn dat het van haar komt dan van jou; tenzij jij onlangs nog buiten de pot hebt gepiest.

Een vrouw kan het namelijk jaren bij zich dragen zonder noemenswaardige klachten; een man voelt het doorgaans wel.
Dit omdat vrouwen wel gewend zijn aan verandering in de zuurgraad daar beneden en het du al gauw voor lief nemen.
Zowel jij als zij moeten acuut aan de antibiotica; dit omdat het verregaande gevolgen kan hebben.
pi_57050300
Dat is klote
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57050329
Oh, das wel zuur sowieso !
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:57:46 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57050354
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh, das wel zuur sowieso !

Bitch
pi_57050456
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Beetje kansloze reactie van je vriendin.
Zeker chlamidia, net als herpes kan echt jaren in je lichaam hosten tot het zich ineens openbaart. Vaak gebeurt dat plots, bij een moment van verminderde weerstand of extreme spanning.
Je vriendin kan je er onmogelijk voor verantwoordelijk houden, want het kan net zo goed van haar komen.
Gelukkig voor jou, merken mannen de infectie sneller dan vrouwen. Logica kan je dus vertellen dat het logischer zou zijn dat het van haar komt dan van jou; tenzij jij onlangs nog buiten de pot hebt gepiest.

Een vrouw kan het namelijk jaren bij zich dragen zonder noemenswaardige klachten; een man voelt het doorgaans wel.
Dit omdat vrouwen wel gewend zijn aan verandering in de zuurgraad daar beneden en het du al gauw voor lief nemen.
Zowel jij als zij moeten acuut aan de antibiotica; dit omdat het verregaande gevolgen kan hebben.
wat hierboven staat...

Als je vriendin een eerdere sexuele relatie heeft gehad kan het goed zijn dat ze het van een ander heeft.
Vaak merken vrouwen er niets van ( je kan het zelfs zo lang hebben dat je onvruchtbaar word )
En zelfs niet alle mannen krijgen er last van hoor. (mijn toenmalige vriend had nergens last van nl) En ik ook niet , bij mij werd het pas ontdekt toen ik voor vage klachten in mijn buik werd opgenomen in het ziekenhuis.
De gyn vertelde dat ik dat misschien al meer dan 7 jaar mee rond liep.
Ik aan de antibiotica en mijn vriend kreeg een stootkuur van antibiotica.

niets aan te doen .. ja vrijen met condoom.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 00:07:41 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57050496
Ja, maar als je er al zoveel jaar mee rondloopt, geef je het toch ook al zoveel jaar door? Kun je het ook als man al jaren bij je dragen en er toch pas later last van krijgen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')