Kun je het later dan toch gaan merken, of heb je dan gewoon pech?quote:
Het is een bacterie, dus in theorie kan het.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:15 schreef prupke het volgende:
volgens mijn gyn kan je als meisje zijnde het al oplopen op een vies toilet...
ff kleine schets : je gaat op stap .. meisje met chlamydia gaat naar het toilet en er komt afscheiding op de bril... yikes...
volgende kijkt niet of de bril zuiver is (omdat ze dronken is of gewoon niet proper) en ze gaat er op zitten ... BESMET!
Of het is waar of het is een goede bangmaker... maar ik kijk altijd of de bril schoon is iig
Ik denk dat dat ook misschien te maken kan hebben met hoe gezond je verder bent.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je het later dan toch gaan merken, of heb je dan gewoon pech?
Sterkte gast. Kut voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef Jarold het volgende:
ik weet het niet meer hoor.....
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed, of zeg je hier dat bij 1 keer sexuele omgang de kans op besmetting 0,25 is? Want dan is de kans dat je na n keer seks nog steeds niet besmet bent zoiets als (0,75)n. Als we voor een gemiddelde van 3 keer in de week sexuele omgang nemen, dan is de kans dat hij na 3 jaar nog steeds niet besmet is 3,3*10-59. Als ie dan nog niet besmet heeft dan heeft ie meer geluk dan dat ie -tig keer achter mekaar de postcodeloterij zou winnen
"Vreemdgegaan? Ik? Nee. Volgens mij ben jij vreemdgegaan. Jaaa geef maar toe. Triest figuur dat je bent. Verdwijn ik wil je nooit meer zien, ga maar naar die slet van je toe."quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef nozem het volgende:
Als ze je niet vertrouwt snap ik niet hoe jullie ooit die 3 jaar hebben overleefd.
Al is dat natuurlijk wel een standaard reactie voor een vreemdganger, de bal lekker terugkaatsen
Maar waarom zit je nu alweer meteen op FOK! eigenlijk? Is je leven een real life soap?
De gedachte dat er iets is gebeurt dat niet had moeten gebeuren zou mij in zo'n geval ook door het hoofd schieten, maa eerlijk is eerlijk, je kan ertussendoor schieten steeds....quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:04 schreef Laton het volgende:
[..]
ga nou niet moeilijk doen, wij hebben onze conclusies allang getrokken
Het kan gewoon, het is als russisch roulette spelen, je kan maanden dat spel spelen zonder je kop overhoop te schieten, maar het kan ook bij de eerste keer misgaan....quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:25 schreef Xith het volgende:
[..]
nou ja, stel je doet het maar 1x per week 3 jaar... dus in totaal zo'n 150 keer...
0.75^150
1,81631E-19
0,000000000000000000018163
Het is te makkelijk om te zeggen als je dan vaker seks hebt wordt die kans groter, maar dat is niet zo, elke keer weer is er een kans van 25% om besmet te raken(voor de man dan, vor de vrouw 50%).quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed, of zeg je hier dat bij 1 keer sexuele omgang de kans op besmetting 0,25 is? Want dan is de kans dat je na n keer seks nog steeds niet besmet bent zoiets als (0,75)n. Als we voor een gemiddelde van 3 keer in de week sexuele omgang nemen, dan is de kans dat hij na 3 jaar nog steeds niet besmet is 3,3*10-59. Als ie dan nog niet besmet heeft dan heeft ie meer geluk dan dat ie -tig keer achter mekaar de postcodeloterij zou winnen
"een hele tijd" of 3 jaar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Het kan gewoon, het is als russisch roulette spelen, je kan maanden dat spel spelen zonder je kop overhoop te schieten, maar het kan ook bij de eerste keer misgaan....
Bij 25% kans op besmetting is er 75% kans op geen besmetting, je kan een hele tijd geluk hebben in in die 75% blijven, het is niet zo dat als je het 100 keer doet je dan 25 keer met besmetting te maken hebt gehad.
Ik heb ooit als klein kind weleens antibiotica gehad om dat ik veel oorontstekingen had, maar dat gaat om voor mijn 8ste jaar, daarna heb ik nooit weer antibiotica gehad, dus zo sterk is het niet dat iemand zoveel jaar zonder dat gaat(hetzelfde geld voor mijn man, mijn zoon heeft het nog nooit gehad in zijn leven, ook de mensen in mijn directe omgeving gaan al ellelang zonder antibiotica).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:21 schreef quirina het volgende:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je werkelijk 7 jaren structureel besmet rond kan lopen. Want kijk eens naar de antibioticasoorten die gebruikt worden voor chlamydia.
Diezelfde antibiotica word ook voor keelontstekingen/bijholteontstekingen/wondontstekingen/luchtweginfecties kortom verschillende bacteriele infecties gebruikt.
check: http://nhg.artsennet.nl/u(...)ICH_R169655995679694
Iedereen slikt deze antibiotica, want iedereen heeft wel eens een infectie waar geen aspirine tegen opgewassen blijkt te zijn. En ik denk dat je in 7 jaar tijd echt wel eens een keertje ergens een ontsteking hebt.
Ik kan het mis hebben hoor, maar ik zat es zo te denken...
Het kan echt, er zijn ook mensen die jaren met iemand geweest zijn die later besmet bleek met hiv, dan hebben we het over serieus lange monogame relatie's met een wild verleden, van de tijd nog waar mensen dachten veilig te zijn.quote:
De vermetelheid dat je dit Haushofer uitlegt. Gelukkig heb je het helemaal mis qua kansrekening. Je hebt gelijk dat als je niet besmet bent, dat de kans dat je de volgende keer wel besmet wordt niet toeneemt. Net zoals de kans dat je 6 gooit niet toeneemt als je al vijf beurten geen zes hebt gegooid (en ook niet afneemt als je het de vorige beurt wel hebt gedaan).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef erodome het volgende:
Het is te makkelijk om te zeggen als je dan vaker seks hebt wordt die kans groter, maar dat is niet zo, elke keer weer is er een kans van 25% om besmet te raken(voor de man dan, vor de vrouw 50%).
Neem die loterij eens als vb, iemand kan zijn hele leven met die loterij meedoen en nooit wat winnen, dat terwijl er een winkans van( natte vinger de lucht in) 6% is....
Als je zou zeggen doe altijd mee dan verhoog je je kans dan zit je fout, bij want elke trekking heb je een kans van 6% om te winnen , die wordt niet groter naarmate je langer meedoet, je kan je hele leven bij die overige %en zitten....
Het hoeft dus echt geen recente besmetting bij de ander te zijn, zeker bij dit soort ziekten niet die niet altijd even besmettelijk zijn in de tijd dat je het bij je draagt.
Lijkt me totale onzin. Dat je 10 keer met iemand neukt en geluk hebt, prima, mijn voordeel van de twijfel heb je. Maar honderden keren neuken en dan "ineens" wel besmet raken. Maak dat de kat wijs.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Het kan echt, er zijn ook mensen die jaren met iemand geweest zijn die later besmet bleek met hiv, dan hebben we het over serieus lange monogame relatie's met een wild verleden, van de tijd nog waar mensen dachten veilig te zijn.
De partner in kwestie dus niet besmet is en dat soms zelfs nar 10 jaar en meer samen, dat mensen achter die hiv komen omdat het al in aids veranderd...
Het kan echt, niet te snel conclusie's willen trekken...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om te zeggen als je dan vaker seks hebt wordt die kans groter, maar dat is niet zo, elke keer weer is er een kans van 25% om besmet te raken(voor de man dan, vor de vrouw 50%).
Neem die loterij eens als vb, iemand kan zijn hele leven met die loterij meedoen en nooit wat winnen, dat terwijl er een winkans van( natte vinger de lucht in) 6% is....
Als je zou zeggen doe altijd mee dan verhoog je je kans dan zit je fout, bij want elke trekking heb je een kans van 6% om te winnen , die wordt niet groter naarmate je langer meedoet, je kan je hele leven bij die overige %en zitten....
Het hoeft dus echt geen recente besmetting bij de ander te zijn, zeker bij dit soort ziekten niet die niet altijd even besmettelijk zijn in de tijd dat je het bij je draagt.
Het is een bacterie die in je kut zit. Niet zoveel zeveren als je geen idee hebt waar je over praat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:12 schreef Aventura het volgende:
Chlamyida kan jaren sluimeren, maar dan is de infectie niet 'actief'. Dat jij na al die tijd dan zomaar symptomen hebt, vind ik vreemd. Ik zou zelf denken at de besmetting recentelijk heeft plaatsgevonden. Maar ik ben geen expert.
Heb jij mijn post wel gelezen of zoek je een excuus om kut te zeggen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:22 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Het is een bacterie die in je kut zit. Niet zoveel zeveren als je geen idee hebt waar je over praat.
Zijn wijf heeft een bacterie in haar kut leven en die is daar niet zomaar in terecht gekomen. Nee, ook niet van een WC-bril, of ze heeft die bril in haar kut gehad.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef funkyskunkie het volgende:
Jarold - donderdag 2 augustus 2007 @ 12:32
Ik ga vanavond met m'n nieuwe vriendin gezellig een avondje naar de bioscoop.
Mvg,
![]()
Ik kom maar tot de 7 maanden hoor
*zucht*quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
tenzij jij onlangs nog buiten de pot hebt gepiest.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef funkyskunkie het volgende:
Mvg,
![]()
Hebben we het over het gevoel dat komt kijken bij zo'n risiko lopen dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:19 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]!
Meteen het feit dat die constante risico's lopen ook een factor is negeren natuurlijk, ik had niet anders van jou verwacht. Ik mag hopen dat jouw studie niet erkend was door de overheid, want dan is het toch wel erg slecht gesteld met het onderwijs!
Daar heb ik geen excuus voor nodig, ik werd gewoon ziek van dat 'het wordt actief' gezeik. Het is een bacterie, hij leeft gewoon altijd. Je lichaam hoeft hem alleen niet steeds op te merken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb jij mijn post wel gelezen of zoek je een excuus om kut te zeggen?
Lees het stukje van Iblis eens. Niks mis met mijn hersenen. Wat voor hersenbrekend werk deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Hebben we het over het gevoel dat komt kijken bij zo'n risiko lopen dan?
Het gaat hier even over koude kansberekening, de kans is erg groot dat je besmet raakt, maar is zeker geen 100%, dat is gewoon een waarheid, iemand kan lange tijd geluk hebben of erg snel pech hebben.
Het is wel erg slecht gesteld met jouw hersenen als dat er niet in wil bij je....
Je kan er gewoon tussendoor piepen, het is gewoon mogelijk binnen de koude berekening...
Je zit echt verkeerd. De kans is inderdaad niet 100%, maar komt daar wel extreem dicht bij in de buurt. De vergelijking met de loterij is dus ook zeer terecht: de kans dat je die wint is een stuk groter, dan dat je pas na 3 jaar besmet wordt, als de kans 25% is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat hier even over koude kansberekening, de kans is erg groot dat je besmet raakt, maar is zeker geen 100%, dat is gewoon een waarheid, iemand kan lange tijd geluk hebben of erg snel pech hebben.
Het is wel erg slecht gesteld met jouw hersenen als dat er niet in wil bij je....
Je kan er gewoon tussendoor piepen, het is gewoon mogelijk binnen de koude berekening...
Tast chlamydia ook al je geheugen aan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef funkyskunkie het volgende:
Mvg,
![]()
Wel hopen dat TS nog even verslag komt doen hier...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:38 schreef Zinton het volgende:
Even in de gaten houden! Ben benieuwd wat er nu wel en niet waar is
Ja, zit ik stiekem ook op te wachtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wel hopen dat TS nog even verslag komt doen hier...
't Is wel mogelijk, alleen de kans erop is buitensporig klein. Jij haalt verwachtingswaarden en kansen door elkaar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Mag ik hem terug!?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef Liquidootje het volgende:
Heb je trouwens onlangs misschien een onderbroek aangedaan die je op straat vond?
Zo heb ik ook een keertje last van platjes gekregen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Pwnd. Je vriendin neukt een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |