hier ook geen stijgers..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:22 schreef One_conundrum het volgende:
Geen stijgers, Terwijl mijn boekhouding toch 1 á 2 stijgers voorspelde ...
Niet iedereen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:05 schreef foetre het volgende:
Iedereen heeft dus een vormhit?ik had +5/-8=-3
zelfs dat niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:05 schreef foetre het volgende:
Iedereen heeft dus een vormhit?ik had +5/-8=-3
Kun je daarna rustig doorzoeken, naar een nieuwequote:Rainer von Freyhold (15660941)
34 jaar en 29 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 22-05-2008
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 890
Loon: 1 908 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: niet-bestaand Verdedigen: rampzalig
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: rampzalig
HAM deed t bij mij gisteren ook al niet. Zal wel weer te maken hebben met de code veranderingen oid. Binnen kort weer een update downen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Mijn HAM werkte vanochtend niet, maar heb het idee dat er bij mij helemaal niets is gebeurd.. Heb hier op mijn stage geen HAM ofzo dus ik kan het verder niet checken.
De vorm van mij spelers wist ik niet uit mijn hoofd
Ok ok ik heb slechts :quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb al tegen de 300k salaris.. voor buitenaards mid + uitstekend passen maakt dat wel uit ja
Vandaar dat t mij nog niet uitmaaktquote:Spelersloon 32.476
Hij is de duurste transfer van deze week in NLquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:35 schreef -J-D- het volgende:
M'n Mythisch international keeper had ik gekocht voor 3.9 miljoen.
Heb hem gister doorverkocht voor ¤ 5.634.000
Mijn duurste verkoop ooit
Moet nu wel een keeper vinden voor zondag
Hier nog 1quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:47 schreef komrad het volgende:
In de beker gewonnen, eens zien of ik me dit jaar kan handhaven in de VI
En ik had al bijna de sloop hamer gehaald voor mn net verbouwde stadion van 40k. Ja vastquote:29-02-2008 Experts voorspellen nieuw toeschouwersgedrag
De HFA heeft in een persbericht de resultaten van een onderzoek naar toeschouwersgedrag bekend gemaakt.
Allereerst is het van belang dat teams over het algemeen evenveel inkomsten uit kaartverkoop zullen krijgen als voorheen, ondanks dat toeschouwers zich vanaf nu iets anders zullen gedragen.
We weten al dat toeschouwers tegenwoordig bij regen en bewolking liever onderdak zitten. Daarnaast voorspellen experts dat fans minder graag naar uitwedstrijden zullen reizen, maar juist liever naar thuiswedstrijden gaan. Daardoor zal het aantal toeschouwers per wedstrijd meer afhangen van de fans van de thuisclub dan van de uitspelende club. Daardoor krijgen managers meer invloed op het aantal toeschouwers per thuiswedstrijd, terwijl het minder impact heeft als de fans van de uitclub boos zijn.
Mogelijk zullen de maximale toeschouwersaantallen wat dalen, maar we adviseren teams om niet overhaast hun stadion te slopen voordat precies bekend is hoe de fans zich gaan gedragen.
Das zekers erg lekkerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:55 schreef Daemon19 het volgende:
Al 3,3 miljoen geboden op mijn speler en hij loopt morgen pas af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |