Ik heb van september tot eind januari stage gelopen, de week na mijn laatste stagedag gelijk weer naar school en zelfs de voorjaarsvakantie gunnen ze me niet op school. Eigenlijk heb ik dus sinds september al geen vakantie gehad (rond kerst alleen een paar dagen, geen hele week vrij).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zondag 23 maart en maandag 24 maart.. Hoe lang lopen jullie eigenlijk al stage/werk ofzo? Missen jullie die vakanties niet? Net als nu, voorjaarsvakantie..
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb van september tot eind januari stage gelopen, de week na mijn laatste stagedag gelijk weer naar school en zelfs de voorjaarsvakantie gunnen ze me niet op school. Eigenlijk heb ik dus sinds september al geen vakantie gehad (rond kerst alleen een paar dagen, geen hele week vrij).
Daarom heb ik deze week vrij genomen van school, al ben ik wel nog 1 keer geweest voor project, en ik heb gewoon gewerkt.
Ach ja, vakantie... ik moet geld hebben dus ik werk wel gewoon door. De festivals komen eraan, ik wil een gitaar kopen, ik wil elk weekend de kroeg in, ik wil naar concerten. Allemaal geen goedkope hobbies. En in de zomer moet ik ook maar eens mijn rijbewijs halen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen eens voorjaarsvakantie!!
Ik ben rond de kerst vrij geweest door een overgang tussen 2 banen.. (vrije dagen moesten op)
Waar ik zit is het nu niet koud... Maar ga maandag naar Kiruna, is het -15...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
Haha ja dat kan ik me voorstellen... Lijkt me wel een mooie stad Berlijn... Zweden lijkt me trouwens ook super... Is het daar koud?
Je noemt nu wel de reden op waarom ik ben gaan werken naast mn studiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb tijdens kerst twee weekjes vrij genomen. Voor de rest ben ik tijdens schoolvakanties ook vrij, maar dan zit ik maar thuis niets te doen.
5 maanden +-quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zondag 23 maart en maandag 24 maart.. Hoe lang lopen jullie eigenlijk al stage/werk ofzo? Missen jullie die vakanties niet? Net als nu, voorjaarsvakantie..
En, zo kan ik uit betrouwbare bron vertellen, dat is fijn joh!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:29 schreef Goover het volgende:
Tuurlijk mis ik de vakanties! Mijn zusje en sommige vrienden zitten nu gewoon op hun luie reet te niksen...
Correct Dean, verder heb ik gister achter de bar gestaan. Dat is ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:21 schreef Deansensitized het volgende:
Voor sommige mensen wel ja Siebren
Goeiemorgen allen![]()
Dat kan soms erg leuk zijn inderdaad, als er leuk volk in de kroeg is. Als het rustig is, dan is het wel vervelend, maar heb je wel meer tijd om zelf ook iets te drinken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Correct Dean, verder heb ik gister achter de bar gestaan. Dat is ook wel gezellig.
Moet je niet zelf nuchter blijven danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan soms erg leuk zijn inderdaad, als er leuk volk in de kroeg is. Als het rustig is, dan is het wel vervelend, maar heb je wel meer tijd om zelf ook iets te drinken.
In theorie, ja. Ik moest dat in principe wel. Dat lukte ook altijd wel aardig hoor, tijdens de openingstijden dronk ik niet zo veel als ik achter de bar stond. Tijdens opruimen en nazitten haalde ik dat dan wel weer in.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet je niet zelf nuchter blijven danOf ben ik zo naïef?
Ik ben dan ook echt een work-freak. Ik vind werken veel leuker dan studeren. Studie is maar een ongecontroleerd zooitje structuurloze bagger. En daar betaal je dan ook nog voor ook...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je noemt nu wel de reden op waarom ik ben gaan werken naast mn studieMaar het is in het begin wel raar hoor als iedereen vrij heeft en jij zit gewoon achter je bureautje.. "ga je mee naar.." "ga je mee naar.." Nee.. Ik werk gewoon remember?
Goeie manier om aan een baan te komen. Gewoon doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overigens heb ik mijn eerste dienst ook stomdronken gedaan, ik wist niet eens meer dat ik achter de bar had gestaan. Maar eigenlijk moest ik niet werken, maar ik zag een onbemande bar en ben er maar achter gaan staan (ik werkte er wel al, maar niet in het café). Een paar dagen later kreeg ik van iedereen te horen dat ik het zo goed deed en of ik niet vaker wilde helpen.
Inderdaad, maar vrijwilligerswerk in een jongerencentrum betaalt slecht hoor. Tot je coördinator wordt, dan vang je in ieder geval een paar tientjes per avond.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeie manier om aan een baan te komen. Gewoon doenHet is alweer bijna weekend..
Je betaalt voor 3 halve dagen les.... Ik nu zelfs voor 1.. Maarja, ik werk er nu bij en daar leer ik 1000x meer dan op school..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook echt een work-freak. Ik vind werken veel leuker dan studeren. Studie is maar een ongecontroleerd zooitje structuurloze bagger. En daar betaal je dan ook nog voor ook...
Dat is wel fijn. Dat deden wij dan weer niet. Maar ik had een 36-urige werkweek, dus op vrijdag kon ik om 12:30 naar huis. Heeft ook zijn voordelen, maar een drankje aan de bar is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:53 schreef Yesse het volgende:
Ik moet nog tot half 6 maar met een beetje geluk sluiten we weer eerder voor een drankje aan de bar beneden
Dan ga ik toch liever om 12:30 naar huisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Dat deden wij dan weer niet. Maar ik had een 36-urige werkweek, dus op vrijdag kon ik om 12:30 naar huis. Heeft ook zijn voordelen, maar een drankje aan de bar is ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |