Is dat even stom.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet voordat ik begin met patienten DNA, m.b.v een controle DNA de ideale PCR condities bepalen...Reeds aangekomen bij Exon 12 die het, zo'n 1,5 week, maar NIET wil doen...Ging ik deze voor de laatste keer testen, voordat ik nieuwe primers ging bestellen...Helemaal bij dat hij het deedheb ik de primers van exon 5 erin gegooid...Geen exon 12 dus
![]()
snap je het of moet ik het uitleggen![]()
PCR is een techniek waarbij je DNA kan vermenigvuldigen...Ik ben geintereseerd in een bepaald gen. Een gen, wat codeerd voor een bepaald eiwit, bestaat uit exonen en intronen. Een exon is een gedeelte wat wel wordt vertaald en intronen zijn nutteloos....Ik ga van dit gen alle exonen 'pcr en' Ik was bezig met exon 12. (mijn gen bestaat uit 35 exonen) Met PCR gebruik je primers dat specifiek is voor een bepaald gedeelte...(in dit geval een gedeelte voor en gedeelte na exon 12). Hiervan wordt gebruik gemaakt van een enzym dat het DNA kopieert. Je hebt dus voor het vermenigvuldigen van elk exon verschillende primers nodig...En nu heb ik de primers voor exon 5 erbij gegooit ipv de primers van exon 12 en heb nu dus exon 5 gePCR't en niet exon 12quote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Als je het makkelijk kan houden mag je het uitleggen
Ja, een beetje wel jaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:27 schreef MichielPH het volgende:
Zeg, PieterBas, Goover, hebben jullie nou ook het gevoel constant stage te moeten lopen?
Ik zat af en toe zo, wat moet ik hier nog mee...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat een flauwekul is dat hé PieterBas. Ik zit nu in de les, wel grappig even.
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Zit ik dat filmpje te kijken van die streaker op je stage.. kom net je stagebegeleider binnen.. Wordt net de string van zijn lichaam afgetrokken
Was in de pauze hoor.. maar ik vraag me nou af wie er nou meer gepwnd werd.quote:
Laatquote:Op maandag 3 maart 2008 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een rijlesje doen. Hopelijk gaat het goed vandaag. Heb volgende week vrijdag namelijk al examen [afbeelding]
HAHAHAHHAHHAHAHA nu denkt hij vast elke keer als hij tegen je staat te praten dat je gay bentquote:Op maandag 3 maart 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Zit ik dat filmpje te kijken van die streaker op je stage.. kom net je stagebegeleider binnen.. Wordt net de string van zijn lichaam afgetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |