Heel veel plezier!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zoooo ik ben klaar om naar het hoge noorden te gaan!heerlijk even een weekje de sneeuw in!
ik spreek jullie zaterdag weer als ik niet dood vries...!
Veel plezierquote:Op maandag 3 maart 2008 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zoooo ik ben klaar om naar het hoge noorden te gaan!heerlijk even een weekje de sneeuw in!
ik spreek jullie zaterdag weer als ik niet dood vries...!
Tenk joeeeee!!!!quote:
Mijn definitieve verslag heb ik iets meer dan 3 maanden te laat ingeleverdquote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben deze morgen druk bezig met mijn stageverslagen die ik voor school moet maken. Wat een werk zeg, dat is niet in een dagje af ofzo
Mwah ik ben nu pas in het begin van mn stage, dus ik moet allerlei omschrijvingen vd organisatie/functies/afdelingen etc maken.. saaaiquote:Op maandag 3 maart 2008 12:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Mijn definitieve verslag heb ik iets meer dan 3 maanden te laat ingeleverdhad me ook beetje verkeken in het werk dat ik daarvoor moest doen.
Waarover is die vergadering dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bleh, anders heb je een vergadering van 2 uren zeg!
Wat heb je gedaan danquote:Op maandag 3 maart 2008 16:06 schreef Californium het volgende:Dag is al weer bijna afgelopen! Domme fout gemaakt wel
Morgen beter hopen we dan
Ik moet voordat ik begin met patienten DNA, m.b.v een controle DNA de ideale PCR condities bepalen...Reeds aangekomen bij Exon 12 die het, zo'n 1,5 week, maar NIET wil doen...Ging ik deze voor de laatste keer testen, voordat ik nieuwe primers ging bestellen...Helemaal bij dat hij het deedquote:
Als je het makkelijk kan houden mag je het uitleggenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet voordat ik begin met patienten DNA, m.b.v een controle DNA de ideale PCR condities bepalen...Reeds aangekomen bij Exon 12 die het, zo'n 1,5 week, maar NIET wil doen...Ging ik deze voor de laatste keer testen, voordat ik nieuwe primers ging bestellen...Helemaal bij dat hij het deedheb ik de primers van exon 5 erin gegooid...Geen exon 12 dus
![]()
snap je het of moet ik het uitleggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |