quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef Sargon het volgende:
mensen nog intresse voor een fok alliantie, ik heb gewoon fok ingevuld en volgens mij kan je zo onofficieel samenwerken?
Met wie zouden jullie mergen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Tsja... zou een merger plaatsvinden, geen idee waarom dat niet is doorgegaan.
Morgen FOK jarig btw en ik heb géén gelijk gekregen (had gezegd dat FOK sanctioned zou zijn bij eerste verjaardag)
Ik ben vandaag jarigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef descendent1 het volgende:
Morgen bestaat Desconistan een jaar!en dus ook een jaar in FOK!
Morgen met het extra verjaardags-happinessgeld maar eens naar de 7999 infra opstuwen
![]()
Nope, 'n andere. We zouden hun naam behouden, maar dan moesten ze wel naar paars switchen zodat we protectoraat van UPN en Invicta konden blijven. Zag er veelbelovend uit. Alleen is Lorenzius blijkbaar van de aardbodem verdwenen, want ook bij die andere alliantie horen ze niets meer van 'm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef descendent1 het volgende:
Met wie zouden jullie mergen dan?
Invicta of Crossfire?
Will doquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef descendent1 het volgende:
P.s. Oranje naties kunnen nu ook op Descendent stemmen voor de oranje senaat!!![]()
Dr zijn heul geen targets meer over. NoV en FCO zitten vol.quote:
Waarom moeten er dan ook altijd andere allianties bijgehaald wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dr zijn heul geen targets meer over. NoV en FCO zitten vol.![]()
Ben nog steeds geband op het forum en kan me daarom niet aanmeldenquote:Maar je mag best terugkomen hoor!
FCO zit nog lang niet vol heur.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dr zijn heul geen targets meer over. NoV en FCO zitten vol.![]()
Maar je mag best terugkomen hoor!
Fear mequote:Divii (Divi Filius) of the Orange team, purchased a nuclear weapon on 5/12/2008. The nation of Divii now has 1 nuclear weapons.
Ach, in dit soort oorlogen hebben jullie me toch niet nodig, dit soort gangbangs zijn ook niet zo spannend.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef Timmehhh het volgende:
Emimich kom eens terug bij FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |