Eefje.quote:
Doe alles voor je Kurt, ook duimenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje.![]()
Duim ff voor mijn club. Anders heb je straks met een zéér humeurige Dolf te maken.![]()
Tweede helft.
Dat was de eerste lezing. In tweede instantie mag hij ook niet van Bayern dus had het helemaal niet naar buiten hoeven komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Las vandaag in een 'ouwe krant' dat MvB zelfs niet deel mag nemen aan ket Olympisch eftal![]()
van Kessel
'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe alles voor je Kurt, ook duimen![]()
Maar een humeurige Kurt is ook niet te versmaden![]()
Had ik ook gelezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was de eerste lezing. In tweede instantie mag hij ook niet van Bayern dus had het helemaal niet naar buiten hoeven komen
So 'I am a good girl?'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
'
Nu hebben die honden nog gewonnen ook
Na het EK is Van Marwijk coach, dan mag schoonzoon MvB vast weer gewoon meedoen met het 'echte' Oranje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Las vandaag in een 'ouwe krant' dat MvB zelfs niet deel mag nemen aan ket Olympisch eftal![]()
van Kessel
eej ..laat je graag in spanning..wacht op de beloningquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Na het EK is Van Marwijk coach, dan mag schoonzoon MvB vast weer gewoon meedoen met het 'echte' Oranje.![]()
Het duimen van je heeft geholpen, maar waarom begon je pas 5 minuten voor tijd? Bleef veel te lang spannend.
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eej ..laat je graag in spanning..wacht op de beloning
Hoop op Heracles thuis tegen Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.
Nog vier clubs over: Feyenoord, NAC, Roda JC en Heracles.
Duim maar voor: Feyenoord thuis (!) tegen Heracles.
stop mijn duim erin voor jou!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.
Nog vier clubs over: Feyenoord, NAC, Roda JC en Heracles.
Duim maar voor: Feyenoord thuis (!) tegen Heracles.
Dat doe je ook wel zonder loting.quote:
in 1 teug is het fijnstquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel zonder loting.![]()
Half goed: Feyenoord thuis. Alleen niet tegen Heracles maar tegen NAC.
Half goed. Eén rood billetje.
Hoi WJ, cheers.![]()
mmmmmmhmmmmm...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel zonder loting.![]()
Half goed: Feyenoord thuis. Alleen niet tegen Heracles maar tegen NAC.
Half goed. Eén rood billetje.
Hoi WJ, cheers.![]()
Ha WJ alles goed, of nog steeds vol rancune?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in 1 teug is het fijnst![]()
hoi gertmans
hoi.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ha WJ alles goed, of nog steeds vol rancune?
je kunt altijd pm'en, als yalvidio er weer is is het dus eigenlijk ook SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verder zie ik geen noodzaak om hier nu in de sc over door te gaan...of je moet het echt willen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi.
ik heb nooit last van rancune gehad naar jou toe, juffer
ik vond je alleen wel heel erg ambivalent met betrekking tot je gedrag in de sc naar mensen toe(slijmen; weliswaar afgewisseld met agressie)en je werkelijke gevoelens over die mensen. daar heb ik je een keer op geattendeerd hier op fok (uit irritatie), dat heb je dus niet begrepen?
verder zie ik geen noodzaak om hier nu in de sc over door te gaan...of je moet het echt willen.
tussen jou en mij niet, Manu, jij was de eerste romanticusquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt altijd pm'en, als yalvidio er weer is is het dus eigenlijk ook SC
ik ben zaterdag in amsterdam, 'verstop' wel ff een veldflesje in de bijenkorf (in dat bed met de rode sprei vlakbij de nespresso-counter).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |