krijg je per 10 dollar een punt danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:02 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een review of filmpje gemaaktIk heb idd wel meer dan voor 1520 dollar beteld bij die mensen.
Ah lekker doorverkopenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Een paar van die kaartjes voor je DS
Ja, per 10 hele dollar. Dus als je 10.00 dollar besteed krijg je 1 punt, besteed je 15 dolalr krijg je nog steeds 1 punt, besteed je bijv 24 dollar krijg je 2 punten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
krijg je per 10 dollar een punt dan
Bovenin Forums en dan Product Request links en dan kan je een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar op de site kun je ook alweer aanvragen voor producten doen?
ik heb me rot gezochtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, per 10 hele dollar. Dus als je 10.00 dollar besteed krijg je 1 punt, besteed je 15 dolalr krijg je nog steeds 1 punt, besteed je bijv 24 dollar krijg je 2 punten.
En per review en foto 2 punten geloof ik, per filmpje 4 tot 10 punten.
[..]
Bovenin Forums en dan Product Request links en dan kan je een nieuw topic openen.
Maar je hebt het nu?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:06 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind de oude postbode manneke zielig, hij komt bijna elke dag even langs met de tekst ; ''Hier wéér een geel pakketje''
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:06 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind de oude postbode manneke zielig, hij komt bijna elke dag even langs met de tekst ; ''Hier wéér een geel pakketje''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |