Het is meer een fietstocht achtig iets. Van Rotterdam naar Hoek van Hollandquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef BrandX het volgende:
wielrennen of gewoon tourfietsen? dat maakt wel wat uit denk ik.
Verder kan ik je niet helpen, ik fiets niet meer zo veel. maar op zich, beetje doortrappen op een tourfiets redt je de 20km per uur wel denk ik?
verder qua meenemen: Vooral genoeg drinkwater, en verder bananen oid voor onderweg.
53 héén en 53 terug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
53 kilometer in een dag is goed te doen. Als je 20 km/h fietst zal dat dus iets langer als 2 uur en 30 minuten duren.
Dan zit je zo rond de 15 km per uur denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is meer een fietstocht achtig iets. Van Rotterdam naar Hoek van Holland
[..]
53 héén en 53 terug.![]()
Dus 106.
Dat is toch veel korter dan 53 kilometerquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie twee posts terug; van rotterdam naar hoek van holland
Heb je iig. wind mee, de weg terug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie twee posts terug; van rotterdam naar hoek van holland
Jaa.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan zit je zo rond de 15 km per uur denk ikDan zou je dus moeten rekenen op een uurjte of vier heen en uurtje of vier terug (er van uit gaande dat je onderweg een keertje stopt voor een plas/snack pauze)
Wel leuk zo'n fietsdagje
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaa.![]()
We gaan als het weer er goed voor is.
Maar 4 heen en 4 terug is te doen. Als je vroeg je bed uitgaat. En dan kun je volgens mij ook redelijk lang op de plaats van bestemming blijven.
Voor de geïnteresseerden:
http://planner.holland.com/fietsroutes/
Niet volgens de fietsrouteplanner. Maar volgens ANWB is het inderdaad 35 kilomter of iets dergelijks.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is toch veel korter dan 53 kilometer
Ja dat is erg handig ja, alleen ik beheers de kunst der bandenplakken nog niet echt. Maar daar gaan we iets aan doen voor we weggaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:27 schreef BrandX het volgende:
Ohw, IHVK, vergeet niet een bandenplakset en pomp mee te nemen
Gast!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan zit je zo rond de 15 km per uur denk ik![]()
Ik heb rustpauzes erin meegenomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Gast!
Lijkt me dat je toch wel minimaal wat sneller kunt? Zelfs voor niet geoefende fietsers...
Voor zo'n spannende onderneming moet je wel goed voorbereid zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat is erg handig ja, alleen ik beheers de kunst der bandenplakken nog niet echt. Maar daar gaan we iets aan doen voor we weggaan.
De datum wordt dan ook afgesteld op het weer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef de_priester het volgende:
Ik heb als ventje vn 12 met men ouders al een keer een rondje veerse meer (zeeland) gereden. 85 km route. Daar deden we toen 6 uur over inclusief veel pauzes.
ook een keer in ierland 50 km gefietst, dee ik 9 uur overfucking kutbergen / heuvels en kloteweer
t weer is belangrijk!
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt me toch wel kut als je niet meer kan fietsen terwijl je 40 km van huis bent.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Voor zo'n spannende onderneming moet je wel goed voorbereid zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |