http://www.twenga.nl/aanbieding/94633456.htmlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit lijkt me wat voor jou IJs:
Klik!
Ik ga hem denk ik aanschaffen, altijd handig voor vakantie / festivals
¤ 169,95 vs ¤ 49,95quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://www.twenga.nl/aanbieding/94633456.html
voor bikkels en boefjes
voor een gebruikte... nieuw kost ie 400 euri's ofzoquote:
Komt omdat ik er toen nog niet wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, toen ik er was gingen jullie nog helemaal niet zo goed..
MIj welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. Spel kan me echt niet boeien.
Vice City was geniaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja want je spoort niet als je geen fan van de GTA serie bent
Micromanagement van een personage was origineel jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De sims origineel
Transport tycoon was veeeeeeeeeel eerder.
Enige verschil is dat je geen gezinnetje op bouwt maar een treinstelsel.
He wattequote:
TY ursquote:
You're damn rightquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
He watte
Bij Viro zekerBen helemaal vergeten om hem af te bellen; zou z'n spellen komen brengen maar omdat jij afbelde bleef ik ook thuis
![]()
Sorry Viro
Battlefield Heroes![]()
![]()
Dat wordt echt geniaal!
Yup ik ben thuis. Ursel weet het nog niet maar het wordt voetbal kijken bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:12 schreef Viro het volgende:
Fer ben je morgen thuis...ik kom morgen langs HS...dus...
btw : wat was je addres ook al weer![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Yup ik ben thuis. Ursel weet het nog niet maar het wordt voetbal kijken bij mij![]()
quote:
Het is een Hands On / Preview. Geen reviewquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Vice City was geniaalSan Andreas was te kansloos voor woorden. Er zat geen enkel echt verhaal in waardoor je geen binding had met het spel. Je speelt een missie, die uiteindelijk allemaal grofweg hetzelfde zijn, en vervolgens heb je geen idee hoe die missie jou nou precies verder heeft geholpen in je poging om het doel te bereiken. Vice City was daar meester in, je was echt bezig om je empire uit te breiden
![]()
Ik kijk de kat nog wel even uit de boom, de hele review gaat weer over hoe realistisch het is en hoe gaaf dat wel niet is. Het lijkt wel of het belangrijkste doel van een spel is dat het realistisch is, daarna wordt er gekeken naar de graphics en ow ja wacht er moet ook nog een goed verhaal in zitten en een goede gameplay. Die zucht naar realisme en graphics is kansloos en is echt de wrong way to go, een spel moet vooral een leuke ervaring bieden en dat bestaat uit meer dan geile graphics.
Het doet je echt pijn hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is een Hands On / Preview. Geen review
Zie jij ergens een vraagteken dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet geen vragen stellen, je moet keuzes maken!
Zie jij staan dat ik zeg dat jij een vraag stelde? Ik stelde slechts dat ik geen vragen stel maar keuzes maakquote:
Ik quote hem nog een keer..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach je weet niet waar je het over hebtquote:
Helaas, mijn beste, dat zie je verkeerd!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik quote hem nog een keer..
Er staat hier namelijk dat JE geen vragen moet stellen, waarmee gesuggereerd wordt dat er iemand anders bedoeld wordt dan degene die deze zin opstelt.
In deze opmerking van jouw persoon is de sarcastische ondertoon duidelijk voelbaar. Deze ondertoon geeft aan dat je het wellicht plezanter had gevonden als ik je dat had gevraagd en je daarin dus een keuze had gegeven. Op die opmerking van jou antwoord ik vervolgens met:quote:
De onoplettende lezer, in casu jij, zou hieruit halen dat ik dit richt aan een derde persoon. De oplettende lezer, in casu ik, ziet echter dat het als een verklaring voor mijn gedrag dient te worden gelezen; Ik stel jou niet de vraag waar we voetbal gaan kijken omdat ik van mening ben dat je geen vragen moet stellen maar keuzes moet maken. Derhalve richt deze opmerkingen zich op mij en niet op een derde persoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef FJD het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach je weet niet waar je het over hebt
DELUXEquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De sims origineel
Transport tycoon was veeeeeeeeeel eerder.
Enige verschil is dat je geen gezinnetje op bouwt maar een treinstelsel.
Ik had je de mogelijkheid gegeven om te registreren, als je dat gedaan hebt dan kan je zelf naar een ander kanaal switchen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:09 schreef FJD het volgende:
Chiel, kun je die buitenlandse kleuters niet van je TS verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |