Juist wel! Anyhoe vanavond ga ik hem tryen... En frontlines is te makkelijk op singleplayer, maar het is niet zon trieste single player als BF...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok, het is dus een soort van combi van Prince of persia met Far Cry bedoel je..
Maar je wilt dus zeggen dat Ubisoft geen innovatieve games kan maken..
quote:LELYSTAD - In een tijd waarin rokers steeds vaker op winderige trottoirs aan hun behoefte aan nicotine moeten voldoen en in openbare gebouwen, op de werkplek en in de horeca niet meer mogen opsteken, beloont een verzekeraar ze juist voor hun volhardend rookgedrag.
Paerel Leven geeft verstokte rokers een hogere lijfrente, waarmee de verzekeraar rekening houdt met hun kortere levensverwachting.
Op de website van de verzekeraar staat dat de roker wel eerst 20.000 euro moet inleggen. Bovendien moet hij aantonen dat hij de laatste vijf jaar vrijwel onafgebroken minstens tien sigaretten of zes sigaren per dag te hebben gerookt.
Urinetest
Ook pijprokers moeten zeker zes keer per dag hun pijp hebben aangestoken. Wie al eens heeft geprobeerd te stoppen, moet die poging binnen een maand hebben gestaakt. Een urinetest bevestigt het rookgedrag, meldde dagblad Trouw vrijdag.
De lijfrentepolis is mede op initiatief van de Stichting Rokersbelangen ontstaan. "Rokers hebben een lagere levensverwachting dan niet-rokers en betalen daardoor onterecht mee aan de lijfrente-uitkering van niet-rokers", vindt de stichting.
"Voor de overlijdensverzekeringen moeten rokers al jarenlang een hogere premie betalen. Dan is het terecht dat zij voor hun lijfrenteverzekering een hogere uitkering krijgen", stelt een woordvoerder van de stichting.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Juist wel! Anyhoe vanavond ga ik hem tryen... En frontlines is te makkelijk op singleplayer, maar het is niet zon trieste single player als BF...
Moet niet gekker worden...
[..]
De sims origineelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
Inderdaad te eentonig, maar ik denk dat de volgende delen werd heel erg goed wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja... Right... Te eentonig voor je zeker... Meest originele spel sinds tijden...
Kan echt niet wachttenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees en geniet!
Wat wordt dit spel ongelooflijk vet!
Duidelijk geschreven door iemand die helemaal weg is van GTA. Het klinkt mooi en zal misschien ook wel mooi zijn, maar op de een of andere manier kan ik GTA niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees en geniet!
Wat wordt dit spel ongelooflijk vet!
? + Michael J. Fox = humorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schaamteloos ff triple post, maar deze is zo briljant.
? + Michael J. Fox = humor
Ja want je spoort niet als je geen fan van de GTA serie bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door iemand die helemaal weg is van GTA. Het klinkt mooi en zal misschien ook wel mooi zijn, maar op de een of andere manier kan ik GTA niet leuk vinden.
Ziet er wel heel gaaf uit, maar ik heb de opvolger van Battlefield 2 gevondenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:08 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
truste
ff toevoegen
Naast beeld ook beweging van Battlefield: Bad Company
Vet.. Ook PS3 toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:08 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
truste
ff toevoegen
Naast beeld ook beweging van Battlefield: Bad Company
Hier hetzelfde.. Spel kan me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door iemand die helemaal weg is van GTA. Het klinkt mooi en zal misschien ook wel mooi zijn, maar op de een of andere manier kan ik GTA niet leuk vinden.
Lijkt mij een leuk spelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er wel heel gaaf uit, maar ik heb de opvolger van Battlefield 2 gevonden
Vergeet Crysis, vergeet Call of Duty 4, onthoud Battlefield Heroes![]()
![]()
http://www.battlefield-heroes.com
Hey, toen ik er was gingen jullie nog helemaal niet zo goed..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk schieten vanavond.
[ afbeelding ]
Oh Ursel was er ook nog even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |