Dat zou ik ook wel willen, die MS certificaten zijn niet al te moeilijk om te halen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Keltie het volgende:
Salarisverhoginkje per behaald certificaat.
Ik doe mijn lease auto er waarschijnlijk ook uit en er dan netto waarschijnlijk 700 euro op vooruit per maandquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
Geen lease-auto maar wel 40 vakantiedagen per jaar
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag, vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Standaard hier 36 vakantiedagen... En winstdeling
![]()
[..]
quote:
Is hybrid rijden dat niet een mooie tussenoplossing, 14% bijtelling max. komt neer op ongeveer 100 euro in de maand.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe mijn lease auto er waarschijnlijk ook uit en er dan netto waarschijnlijk 700 euro op vooruit per maand
40 vakantiedagen is trouwens wel veel, ik heb er (maar) 30 per jaar
Ik heb er voor de laatste helft van dit jaar nog 44 staan
Daar heb je bij een lease auto natuurlijk geen boodschap aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:39 schreef staticdata het volgende:
Bij peugot betaal je 150 euro voor een accu![]()
Ik ga 1 dag per week naar schoolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Geen wonder dat de economie hard achteruitloopt, er wordt voor geen meter meer gewerkt.
Slecht spelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA! Assassins Creed!
Moet denk ik wel lukken..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
BF2
Wie wil vanavond een rondje knallen?
anders pwn ik wel in mijn uppie![]()
Twee keer achter elkaar levert je de Frank-award op he!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee keer achter elkaar levert je de Frank-award op he!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
3x levert je zelfs een Frank standbeeld op!
ikke ikke ikke op de n00bserver!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
BF2
Wie wil vanavond een rondje knallen?
anders pwn ik wel in mijn uppie![]()
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ja... Right... Te eentonig voor je zeker... Meest originele spel sinds tijden...
Battlefield 1942 was ook origineel, dat je in meerder voertuigen kon etc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
<3 Hoelaat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ikke ikke ikke op de n00bserver!!!
Welk spel is nog meer in deze setting dan? En met Free roaming? Maar mensen zien liever een HALO 80... En als het iets te eentonig wordt is het gelijk een kutspel... En dat is pas een kutspel...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
Prince of Persia kon je toch ook zo overal klauteren ofzo..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welk spel is nog meer in deze setting dan? En met Free roaming? Maar mensen zien liever een HALO 80... En als het iets te eentonig wordt is het gelijk een kutspel... En dat is pas een kutspel...
Die dikke van Gamekings kan zich er ook zo druk over maken, mensen die niet naar het werk achter het spel kijken en die pikkies van reviewers die er tegenwoordig zijn, gemiddelde reviewer is geloof ik 20... Te triest...
Uhmmm... ja.... maar.. die was meer lineair? En is ook van Ubi....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Prince of Persia kon je toch ook zo overal klauteren ofzo..
Ok, het is dus een soort van combi van Prince of persia met Far Cry bedoel je..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmm... ja.... maar.. die was meer lineair? En is ook van Ubi....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |