De rest kapot rijden en zorgen dat er zo min mogelijk overblijven?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:40 schreef komrad het volgende:
wat is quick step hier nu al een uur aan het proberen??
hoezo de nieuwe escartin? die had toch geen big ass snor? Zabriskie heeft er wel enequote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef -skippybal- het volgende:
Die snor is geniaal. De nieuwe Escartin
En nog steedsquote:Op zondag 2 maart 2008 15:15 schreef Wombcat het volgende:
Quickstep weer in slagorde vooraan.
Valt best mee. Ik vind die van AG2R en Slipstream (te hard gewassen ex-Rabo shirts?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:54 schreef Sautor het volgende:
God wat zijn die shirtjes van Quickstep lelijk
om daarna toch niet te winnen? Ik verwacht ze altijd van zeer goede koerstactiek maar dit begrijp ik dus echt nietquote:Op zondag 2 maart 2008 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De rest kapot rijden en zorgen dat er zo min mogelijk overblijven?
Kijk dan hoe 'ie op de fiets zit. Dat kan helemaal niet volgens de natuurkundequote:Op zondag 2 maart 2008 15:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoezo de nieuwe escartin? die had toch geen big ass snor? Zabriskie heeft er wel ene
Waarom niet? Ze hebben toch Boonen voor de sprint.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:08 schreef komrad het volgende:
[..]
om daarna toch niet te winnen? Ik verwacht ze altijd van zeer goede koerstactiek maar dit begrijp ik dus echt niet
Langeveld had geen keus. De Jongh ging natuurlijk nooit overnemen met o.a. Boonen achter zich.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
Knap gespeeld toch, De Jongh wint.
Langeveld veel te lang op kop gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |