Hardrebel | donderdag 28 februari 2008 @ 09:44 |
[img]http://www.antenno.be/images/klanten/HONDA.jpg[/img Wellicht zijn sommige termen echt een raadsel, maar als je iets niet weet/snapt kan je het altijd vragen. Ow en flamen mag daar kick ik op ![]() Hij was standaard..D15B7 motor met 102pk en 6750 toeren.. met lichte mods.. inmiddels geswapped naar B16A2 motor met 160pk en 8250 toerenmet de nodige remkracht thanks to Honderdelen.nl Lijstje met verdere plannen: Motorisch: - Hytech replica header - TestPipe/catvervanger of complete headerback uitlaatlijn 2,5" - Nokkenassen ben ik nog niet over uit. - Cam gears idem, nog niet over uit. - Skunk2/Edelbrock intlaat(welke weet ik nog niet afhankelijk van de plannen) - Titanium Retainers + klepveren/schotels etc (valvetrain) merk nog niet over uit. - Grotere injectoren 310cc - Lichtgewicht vliegwiel - Exedy organic koppeling - ECU laten afstellen met Crome of eCtune Exterieur: - Paintjob..kleur blifjt geheim - Carbon kofferbakklep - Carbon dak....ligt aan prijs... - stootstrips weghalen - carbon voorlip - Civic EK sideskirts monteren - verder nog andere dingen.. - Airduct ipv de mistlampen. Interieur: - Integra DB8 achterbank.. - Oliedruk meter - Olie Temp meter - JDM sIR Gauge - JDM Kachelunit - Electrische Ramen (ligt klaar) - Deurpanelen bekleden met rode stof (ligt klaar) Onderstel/Chasis: - PasswordJDM 3-point Strutbar voor - PasswordJDM Strutbar achter - PasswordJDM trunkbar achter - B-Pillar Wat pics van de grootste vorderingen tot nu toe: De swap: Oude eruit: [ afbeelding ] D15 vs B16 [ afbeelding ] En toen zat die goed: [ afbeelding ] Remmerijswap: ITR klauw vs DXi klauw: [ afbeelding ] 282mm schijf vs 240mm schijf: [ afbeelding ] Achter gemonteerd: [ afbeelding ] Voor gemonteerd: [ afbeelding ] En met 17" velg ervoor: [ afbeelding ] Speclijst tot nu toe: Car Brand: Honda Car Type: EJ2 Civic Coupé Car Age: 1994 Car Motor: B16A2 1.6 DOHC vtec 160 bhp Driving Mechanism: FWD Color: Green BG-29-P3 Engine: B16A2 Top Fuel Carbon intake OBX Cat-back mid section and muffler. Volt Stabilizer Blox Short Shifter PU Engine mount rubbers Exterior: Spoon Style Carbon Mirrors Custom made rearbumper. Custom Trunk shaved & cleaned Amber Corners DC2 side repeaters Mugen style V2 Frontlip Mugen style Sideskirts MS design rearlip Carbon Hood Suspension: Apex X-Force full coiloverset Enkei RS 7 rims 17 inch. with 205/40/17 tires (2 toyo & 2 dunlop) Front Strutbar (up) Rear Strutbar (up+down) VTI Subframe + swaybar VTI Fuseelichamen Remmerij: VTI hoofdremcilinder Voorzijde: ITR Brakes met Rover SZ 180 282mm schijven + Ferodo DS2500 Achterzijde: Civic 88-00 Schijfremmenswap naar 238mm Interiour: Indiglow gauges Aquamarine Blox Bronze Shift Knob OEM Lux. Console OEM handrestconsole OEM coin pocket EK9 Recaro Seats (red) Broadway Mirror 300mm Wat random pics (zijn wel wat gedateerd, blindering is er inmiddels af): [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] De krachtbron die vele mensen doen verbazen... [ afbeelding ] | |
Hardrebel | donderdag 28 februari 2008 @ 09:45 |
kijk zo iets raboulie en nu mag die van mij wel op slot : Ik wordt aangevallen en mijn topic krijgt slot. | |
GateWayX | donderdag 28 februari 2008 @ 09:47 |
dubbel ![]() | |
Hardrebel | donderdag 28 februari 2008 @ 09:58 |
ik zag het ook net lol | |
nlw | donderdag 28 februari 2008 @ 10:05 |
mazda 121 kleur :\ | |
raulbouli | donderdag 28 februari 2008 @ 10:23 |
lemming ![]() | |
Feitosa | donderdag 28 februari 2008 @ 10:28 |
Lichtgewicht vliegwiel heeft ook zijn nadelen. Spint makkelijker op, maar de mindere massa wordt ook weer sneller vertraagd. Ik zou dat laten als ik jou was. Laten balanceren is wel een aanrader. Wat cams betreft kan ik je deze lui aanraden: http://www.catcams.co.uk/index.asp [ Bericht 15% gewijzigd door Feitosa op 28-02-2008 10:44:14 ] | |
raulbouli | donderdag 28 februari 2008 @ 10:51 |
quote:Project: Honda Civic Coupé #2 |