abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57030106
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef dieselnoi het volgende:
Ik had een aanvaring met een docent gehad op de universiteit. Het ging om het feit dat de docent een email had gestuurd naar mijn studieadviseur omdat ik een dag te laat ben gekomen voor het practicum. In deze email vond ik dat ik zwart werd gemaakt en daar was ik het niet mee eens. Ik heb duidelijk mijn onvrede over de email geuit bij mijn studieadviseur. Ik ben ook verhaal komen halen bij de docent. Ik heb brieven meegenomen over wat men over mij geschreven had (allemaal positief) daarnaast heb ik al met andere brieven en aantekeningen laten zien dat ik zeer gemotiveerd ben. De docent heeft toen zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij inderdaad te snel heeft geoordeeld en het was niet zijn bedoeling om mijn zwart te maken.

Maar nu heb ik het volgende. De studieadviseur denkt nu dat ik een slechterik ben. Maar ik had haar een email gestuurd omdat ik haar mening wou weten over een motivatiebrief. Ik kreeg als antwoord terug dat ze geen tijd had om te kijken maar ze gaf nog wel wat verbeteringen door. Ik wil nu de verbeterde versie opnieuw laten beoordelen. Maar het zit hem in het zinnetje dat ze even geen tijd heeft. Denk je dat ze dat zegt omdat ze mij een slechterik vind en dat ze me gewoon niet meer wilt helpen? Moet ik alsnog de verbeterde versie opsturen?
Oh, je was maar een dag te laat joh.

een hele dag te laat? Had je je wekkertje uitgezet en toen ben je nog even 24 uur doorgeslapen?
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
pi_57030194
Laat me raden, je studeert iets waarvoor je totaal geen gevoel voor taal of sociale vaardigheden nodig hebt?
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_57030444
Jij komt wel heel onzeker over. Je gaat je toch niet druk maken wanneer iemand zegt dat hij geen tijd heeft heeft. Dat betekent gewoon dat die persoon geen tijd heeft.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:53:35 #29
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_57031403
Gast, op welke universiteit zit jij dat docenten documenten van studenten bijhouden over hoe gemotiveerd, of gedemotiveerd, ze zijn
Normaal gesproken hoort het niet veel verder te gaan dan een cijferlijst, wellicht houden ze meer documentatie van je bij tijdens je scriptie, maar zo te merken aan je schrijfstijl is hier geen sprake van.
Waarschijnlijk haal je de cursus bloemschikken bij de plaatselijke volksuniversiteit door de war met een echte studie op een écht academisch onderwijsinstituut.
Ofn0h
pi_57031539
oh nee, niet weer die dieselnoi ... het is een mbo'er die z'n posthistory vol heeft staan met topics waarin hij zogenaamd op de universiteit zit en daar allemaal situaties bij verzint (die edoch een beetje erg schools klinken vaak) waarin hij denkt (ja denkt, want uiteindelijk wordt hij toch altijd gebasht) zijn misplaatste grootheidswaan te kunnen botvieren.
pi_57031793
Waarom wordt er toch altijd over mijn taalgebruik geklaagt. En nee ik heb niet van elke docenten zo een brief.

Maar je hebt toch wel brieven/getuigenverklaring van je ex-werkgever bijvoorbeeld die zeer positief was over hoe je toen gewerkt had? Nou ik wel. Daarnaast heb i kgewoon aan een hoogleraar gevraagt of hij ook zo een brief wou schrijven en dat heeft hij gedaan. Niet zomaar omdat ik student ben maar ik dat ik inzet, doorzettingsvermogen en wilskracht heb getoont. Ik ben voor zijn vak door het vuur gegaan. En het is altijd handig omdat soort referenties op papier te hebben voor gevallen als dit maar bijvoorbeeld als je een baan of stage zoekt. En voor het geval dat jullie het nog niet wisten ik studier wel aan een echte universiteit. Ik ga niet zeggen welke omdat ik bang ben dat ik dan gestalkt ga worden
pi_57031816
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:07 schreef DolbyDigital het volgende:
[ afbeelding ]
!
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_57031944
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:12 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom wordt er toch altijd over mijn taalgebruik geklaagt.
Zie TT!

Daarom dus!
pi_57032105
quote:
Waarom wordt er toch altijd over mijn taalgebruik geklaagt.
Waarom denk je zelf?
Zorg er gewoon voor dat er niet over te klagen valt.
pi_57032131
TS zit op een chinese universiteit?
pi_57032788
quote:
Waarom wordt er toch altijd over mijn taalgebruik geklaagt. En nee ik heb niet van elke docenten zo een brief.

Maar je hebt toch wel brieven/getuigenverklaring van je ex-werkgever bijvoorbeeld die zeer positief was over hoe je toen gewerkt had? Nou ik wel. Daarnaast heb i kgewoon aan een hoogleraar gevraagt of hij ook zo een brief wou schrijven en dat heeft hij gedaan. Niet zomaar omdat ik student ben maar ik dat ik inzet, doorzettingsvermogen en wilskracht heb getoont. Ik ben voor zijn vak door het vuur gegaan. En het is altijd handig omdat soort referenties op papier te hebben voor gevallen als dit maar bijvoorbeeld als je een baan of stage zoekt. En voor het geval dat jullie het nog niet wisten ik studier wel aan een echte universiteit. Ik ga niet zeggen welke omdat ik bang ben dat ik dan gestalkt ga worden
quote:
Geachtte Lezer,

Ik was die leraar van dieselnoi geweesd en ik hebt nog zeldzaam zo'n haardwerkende en eiverige studend meegemaakd. Dus als u had willen geweten of hij een goede studend is dan is hij het beslist ja, dat bewijs deze brief wel niet? Ja-nou-zijn-se-stil-ja!

Hoogachtent,
Mijn oude leraar
En dat werkt?
twee violen en een trommel en een fluit
  Redactie Frontpage donderdag 28 februari 2008 @ 13:05:40 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57033067
quote:

ga je dan ook eens door het vuur om goed Nederlands te leren?

en geloof me, niemand wil jou stalken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_57033130
TS zit op de zeevaartschool
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:10:02 #39
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57033180
Lieve TS (dieselnoi),

Het doet mij altijd pijn in mijn ziel dat menschen proberen een serieuze reactie te krijgen op de KLB,
Vooral als het met school te maken heeft. Serieuze reacties komen pas aan de orde als het over een actuele discussie gaat.

Ik raad u aan om naar het School forum te gaan, waar je wel serieuze reacties MOET krijgen, aangezien dit het Semi-Onzin forum is

Groetjes,

Een snoodaard
pi_57033454
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Lieve TS (dieselnoi),

Het doet mij altijd pijn in mijn ziel dat menschen proberen een serieuze reactie te krijgen op de KLB,
Vooral als het met school te maken heeft. Serieuze reacties komen pas aan de orde als het over een actuele discussie gaat.

Ik raad u aan om naar het School forum te gaan, waar je wel serieuze reacties MOET krijgen, aangezien dit het Semi-Onzin forum is

Groetjes,

Een snoodaard
jij bent toch die homo?
pi_57034002
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:59 schreef immortalsean het volgende:
oh nee, niet weer die dieselnoi ... het is een mbo'er die z'n posthistory vol heeft staan met topics waarin hij zogenaamd op de universiteit zit en daar allemaal situaties bij verzint (die edoch een beetje erg schools klinken vaak) waarin hij denkt (ja denkt, want uiteindelijk wordt hij toch altijd gebasht) zijn misplaatste grootheidswaan te kunnen botvieren.
Misschien heb je nog gelijk ook
pi_57034176
MBO
pi_57034208
mislukte MBO-er
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:03:50 #44
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57034643
Ik had 't helemaal gehebt met deze topique.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:08:37 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57034766
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef Elixabete het volgende:

[..]

jij bent toch die homo?

WTF IK BEN GEEN HOMO!!!! !!!!!!!!11111111111111111111
pi_57034875
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

WTF IK BEN GEEN HOMO!!!! !!!!!!!!11111111111111111111
de WAARHEID is hard
pi_57036500
TS: Het lezen van jouw post heeft bij mij geleid tot oogkrampen. Waar kan ik mijn schadeclaim naar toe sturen?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_57036962
Op welke uni zit je?
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:35:52 #49
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_57037001
Door het vuur gaan voor een vak . Echt, echt, echt, echt, echt, je bent te retarded voor woorden.
pi_57037088
Gast, het kan bijna niet anders dan dat je een kloon bent. Derhalve vele buigingen voor het openen van zoveel ongelofelijk verzonnen kuttopics.

Mocht je echt zijn... dan ben je écht een klapmongool.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')