quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:42 schreef Rekkie het volgende:
Ik had gehad?
Geen wonder, ze sprak je vast aan op je taalfouten.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef GateWayX het volgende:
Universiteit ? Weet je dat wel zeker ?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef GateWayX het volgende:
klinkt psycho. Vraag je altijd docenten om even op te schrijven hoe gemotiveerd je was ofzo? Wie heeft er nou brieven waaruit blijkt hoe gemotiveerd je bent? Van wie waren die brieven? En heb je die echt laten zien om te bewijzen dat je een gemotiveerde toffe peer bent? Ik bedoel:quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef dieselnoi het volgende:
...
Ik ben ook verhaal komen halen bij de docent. Ik heb brieven meegenomen over wat men over mij geschreven had (allemaal positief) daarnaast heb ik al met andere brieven en aantekeningen laten zien dat ik zeer gemotiveerd ben. De docent heeft toen zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij inderdaad te snel heeft geoordeeld en het was niet zijn bedoeling om mijn zwart te maken.
...
Uni nieuwe stijl.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef GateWayX het volgende:
TS zal wel een cursus aan een volksuniversiteit bedoelen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef GateWayX het volgende:
in KLB krijg je die niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:46 schreef dieselnoi het volgende:
Dit is niet constructief ik wil antwoorden op mijn vragen
+2 scherpquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:55 schreef Roquefort het volgende:
Voor een student heb je verrassend weinig taalgevoel.
En dit:
[..]
klinkt psycho. Vraag je altijd docenten om even op te schrijven hoe gemotiveerd je was ofzo? Wie heeft er nou brieven waaruit blijkt hoe gemotiveerd je bent? Van wie waren die brieven? En heb je die echt laten zien om te bewijzen dat je een gemotiveerde toffe peer bent? Ik bedoel:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |