quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Sletje, ik heb wat voor je liggen.(in de regen)
Niet mijn probleem tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:16 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Vuile hooooer nou moet ik het nog netter maken![]()
Blijft een lelijk hokquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:06 schreef raulbouli het volgende:
Zonder kenteken toch wel beter...
Neen dat is Leiden nietquote:
Dat is toch humor, en normaal gesproken zie je dat ding toch nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.
En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.
En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Nouja ik vond deze iig nogal groot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef raulbouli het volgende:
Het was niet in leiden, maar a'dam![]()
[..]
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.![]()
Gewoon een "oem-look" uitlaat.
Dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je wel een goede smaakquote:
Je zou maar dezelfde hebbenquote:
Why on EARTH je stuurbekrachtiging weg..??quote:Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef raulbouli het volgende:
tjoening !
D-riem vervangen, waterpomp, spanningsrol, v-snaar, cam seal en... last but not least... eindelijk verlost van de stuurverkrachtiging![]()
Nieuwe cam seal:
[ afbeelding ]
Powersteering bijna weg:
[ afbeelding ]
Vooral met Parkeren!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef raulbouli het volgende:
Tis niet alleen voor de pktjes, maar vooral voor het stuurgedrag ! Hij stuurt nu veel rustiger bij hogesnelheden, als je nu aan je stuur draait dan gaan de wielen ook meteen mee, ipv 500x het stuur ronddraaienEn Het staat ook een stuk netter onder de kap
![]()
Voornaamste was het verbeterde stuurgedrag !
Hij wil gewoon dikkere armenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |