Graanbeurs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:36 schreef BossFight het volgende:
Tilburg is gay inderdaad.
Ik ben ook nog de graan te vinden denk ik vanavond.
Mocht je een klein, blond, dronken mannetje met een 'chocolate' trui tegenkomen dan heb je me gevonden.
Veel gratis drank in mijn geval. Dus dan mag het onhip zijn in mijn ogen!quote:
Mocht ik er zijn dan zal ik mijn ogen eens open houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:36 schreef BossFight het volgende:
Tilburg is gay inderdaad.
Ik ben ook nog de graan te vinden denk ik vanavond.
Mocht je een klein, blond, dronken mannetje met een 'chocolate' trui tegenkomen dan heb je me gevonden.
Hahaha, dat zou een kunstige grap zijn!quote:
Een verdomd kleine wereld inderdaad. Maar ik ben wel mooi de enige die er nu ook echt werkt, puh!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:01 schreef BossFight het volgende:
Hehe Concepts ICT heb ik de website nog voor gevuld toen ik stage liep bij het bedrijf wat die site gemaakt heeft. Kleine wereld wederom.
Is thuis op de bank zitten ook een wild plan? Nee toch? Maar dat is wel wat ik doen deze avond want, nouja, zie die 2 keer woordwaarde eerder in dit topic.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:01 schreef BossFight het volgende:
Wie heeft er nog wilde plannen vanavond?
Haha! Ik kom orgineel uit Raamsdonk!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef UvdP het volgende:
[..]
Een verdomd kleine wereld inderdaad. Maar ik ben wel mooi de enige die er nu ook echt werkt, puh!![]()
[..]
Is thuis op de bank zitten ook een wild plan? Nee toch? Maar dat is wel wat ik doen deze avond want, nouja, zie die 2 keer woordwaarde eerder in dit topic.
Stelt iemand het trouwens op prijs dat ik me als newbie voorstel? Hoe dan ook, ik doe het toch...
Ik ben dus 'UvdP',ben full-time student journalistiek in Utrecht en werk in de avonduren en het weekend dus bij Concepts ICT op de helpdesk.
Wonen doe ik officieel in Geertruidenberg (wiki-link voor de minder bedeelden) maar daar ben ik waarschijnlijk minder dan in Breda en Utrecht.. Ik voel me af en toe ook een soort nomade, tsja het leven is hard
.
Hè, vervelende kleine wereld weer... Ja ik ben 21, en als geboorteplaats staat op mijn ID-kaart zelfs Raamsdonk. Maar tussen ons, ik ben in 'ut Fèèr' geboren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:55 schreef BossFight het volgende:
Haha! Ik kom orgineel uit Raamsdonk!
Als je rond de 21 bent ken ik je misschien ook nog wel gewoon.
Als je ook in Geertruidenberg geboren bent dan.
Je bent iets jonger dan ik dus ik was al naar de mavo in den Berg toen jij op het dongemond terecht kwam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef UvdP het volgende:
[..]
Hè, vervelende kleine wereld weer... Ja ik ben 21, en als geboorteplaats staat op mijn ID-kaart zelfs Raamsdonk. Maar tussen ons, ik ben in 'ut Fèèr' geboren.
Zou dus idd wel kunnen dat wel elkaar in 't echt kennen (toch iig van gezicht). Ik heb op het Dongemond gezeten en daar VWO gedaan.
Een verminkte Jezus?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
Je bent iets jonger dan ik dus ik was al naar de mavo in den Berg toen jij op het dongemond terecht kwam.
Maar als je ooit een gast met een nepbeen over het zwembad hebt zien lopen dan weet je wel wie ik ben.
Zag net op je profiel dat je een paar jaar ouder bent maar 'eel veel scheelt het nu ook weer niet. Maar ik heb ff in m'n geheugen gegraven maar kan me niets herinneren van iemand met een kunstbeen (terwijl je zou zeggen dat je dat soort dingen juist onthoudt alhoewel het niet bijzonder is ofzo denk ik niet dat er veel over het zwembad liepen :p).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef BossFight het volgende:
Je bent iets jonger dan ik dus ik was al naar de mavo in den Berg toen jij op het dongemond terecht kwam.
Maar als je ooit een gast met een nepbeen over het zwembad hebt zien lopen dan weet je wel wie ik ben.
Je mist een been?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Wij gingen inderdaad altijd naar de ganzewiel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef UvdP het volgende:
[..]
Zag net op je profiel dat je een paar jaar ouder bent maar 'eel veel scheelt het nu ook weer niet. Maar ik heb ff in m'n geheugen gegraven maar kan me niets herinneren van iemand met een kunstbeen (terwijl je zou zeggen dat je dat soort dingen juist onthoudt alhoewel het niet bijzonder is ofzo denk ik niet dat er veel over het zwembad liepen :p).
Ik moet wel zeggen dat wij altijd naar De Schans gingen om te zwemmen en jij als Raamsdonker zal in die tijd wel naar De Ganzewiel zijn gegaan. Dus misschien dat 't daar aan ligt.
Dat is best kut. Gelukkig heeft 't je niet genekt (mss zijn andere mensen het niet met me eensquote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef BossFight het volgende:
Ik mis mijn rechteronderbeen ja.
Botkanker toen ik 1,5 jaar oud was.
Ja, daar gingen wij maar af en toe naartoe. Ook toen ik al op het Dongemond zat gingen we nog naar De Schans, inclusief mensen uit 't Veer.. Vreemd eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 15:10 schreef BossFight het volgende:
Dat zal het zijn ja. Wij gingen inderdaad altijd naar de ganzewiel.
Spray-on tan?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar als je op vakantie gaat, neem je dan ook een onderbeen in een andere kleur mee?
Anders krijg je een kleurverschil en dat ziet er ook weer niet uit
Dan schroeft hij zijn 9mm been eronder voor mensen met een grote mond.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat is best kut. Gelukkig heeft 't je niet genekt (mss zijn andere mensen het niet met me eens)
Maar als je op vakantie gaat, neem je dan ook een onderbeen in een andere kleur mee?
Anders krijg je een kleurverschil en dat ziet er ook weer niet uit
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:40 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dan schroeft hij zijn 9mm been eronder voor mensen met een grote mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |