Maar dankzij dat geneuzel ben ik wel druk geweest met bellen moest mijn content eraf halen. Heb een brief moeten versturen 8 euro. Dan vind ik dat je op z'n minst wel iets kan laten horen dat is wel zo netjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef Siegfried het volgende:
Waarom zou je. Als zij het erbij laten zitten is er toch niets aan de hand?
Nou kom maar op mail me dan : info@defilmvanomewilders.nlquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:20 schreef gronk het volgende:
Pah, een echte vent gaat z'n zaak uitleggen op fok!tv
Blies Ome Willem dan ook niet hoog van de toren op de radio en tv en met die "dreiging met een dagvaarding"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef Siegfried het volgende:
Man.. Wat blaas je weer hoog van de toren. Heb gewoon eens geduld, of stuur een herinnering alvorens je dit soort dingen gaat doen. Hiermee maak je je eigen zaak echt niet sterker.
Ja, voor 450 euro per uurquote:Op woensdag 19 maart 2008 06:14 schreef Razor21 het volgende:
LOL nu net wel een mail ontvangen van een advocatenburo om mij bij te staan![]()
Dus die oproep op mijn site helpt wel.
"mensen die MIJN persoonlijk juridisch advies willen geven"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
WEl even linksonder het menu knopje indrukken kan je zoomen....
die mail heb ik gstuurdquote:Op woensdag 19 maart 2008 06:14 schreef Razor21 het volgende:
LOL nu net wel een mail ontvangen van een advocatenburo om mij bij te staan![]()
quote:
Yeah Rightquote:
Er zijn ongetwijfeld genoeg advocatenkantoren die je van je centen zouden willen afhelpen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 06:14 schreef Razor21 het volgende:
Naamsbekendheid helpt ook wel. De spoeling is dun..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld genoeg advocatenkantoren die je van je centen zouden willen afhelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |