Ga huilen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef Wouser het volgende:
##Stem voor Tinkepink
Offtopic:
Kan a.u.b. een duidelijk beleid worden opgesteld over het posten in dit topic m.b.t. tot in charater (IC) en out of charater (OOC) en wil iedereen zich aan de regels houden m.b.t. hoe te stemmen ##Stem voor <naam>. Verder kan in de OP de deelnemerslijst worden geupdate en dat daarbij ook een datum komt... verder zouden verwijzingen naar algemene 'dag' posts handig zijn.
Ja maar de mafia hoeft ook niet te weten hoe veel het dorp weet, dus het mag wel gewoon in PM?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:08 schreef Artanis1 het volgende:
De Rechercheur mag vragen stellen aan mij en daar krijgt hij antwoord op. Hij mag dit gerust posten in dit topic, maar let op dat 't ook vervalst kan zijn door de mafia.
Overigens wordt wanneer je doodgaat je rol erbij gepost.
En jij Mafia!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
maar je bent psv-er, dat zijn weer minpunten natuurlijk![]()
Ajacied staat nog niet gelijk aan mafia hoorquote:
Een biet moet je ook niet gelovenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ajacied staat nog niet gelijk aan mafia hoor![]()
daarbij, je loopt wel overal te schreeuwen dat je dorpsbewoner bent maar ik geloof er geen biet van eigenlijk..
Ik ga iedereen verdenken die na deze postquote:
Okquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga iedereen verdenken die na deze postnog gebruikt. Wat een kutsmiley is dat!
Ga zelf huilen jong blijkbaar kun je alleen maar kort door de bocht reageren. Ik wijs enkel op het feit dat het fijn zou zijn als het spel IC en OOC goed gescheiden blijft blijkbaar vind jij dat dus niet nodig, niks mis mee, maar ik wil dat dus wel graag. Wanneer de TS heeft gezegd dat hij graag wou dat mensen op die manier poste zou ik dat in dit geval ook fijn vinden omdat ik dan niet (op voorbereiding van) straks hele topics moet gaan doorpluizen. En nu graag mondje dicht en snaveltje toe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga huilen.
De spelleider heeft zelf nog niet aangegeven dat het fout gaat en alle stemmen zijn gewoon binnen zonder die ### manier.
TS heeft ook nergens gezegd dat IC en OOC gescheiden moet zijn. Dus waaorm zou ik naar jou luisteren? Alleen omdat jij dat graag wilt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ga zelf huilen jong blijkbaar kun je alleen maar kort door de bocht reageren. Ik wijs enkel op het feit dat het fijn zou zijn als het spel IC en OOC goed gescheiden blijft blijkbaar vind jij dat dus niet nodig, niks mis mee, maar ik wil dat dus wel graag. Wanneer de TS heeft gezegd dat hij graag wou dat mensen op die manier poste zou ik dat in dit geval ook fijn vinden omdat ik dan niet (op voorbereiding van) straks hele topics moet gaan doorpluizen. En nu graag mondje dicht en snaveltje toe.
Ach man hij doet net mee met het spel en meteen een groot mondje hoe hij het wil.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:41 schreef Isdatzo het volgende:
lekker rellen?
kom op zeg
ik denk dat we allemaal vóór duidelijke richtlijnen zijn, maar houd het wel gezellig..
Oeh en jij doet net 1 dag meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach man hij doet net mee met het spel en meteen een groot mondje hoe hij het wil.
Je had mazzel dat je al mee mocht doen. Ohja suggestie dus van de baanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:46 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oeh en jij doet net 1 dag meeen bent natuurlijk zoooo pro
heil o/ -SG-
vind wel verassend dat je niet weet wat een suggestie is.
Wat liev! Ik ga gewoon door. Alleen al om reacties uit te lokkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:46 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oeh en jij doet net 1 dag meeen bent natuurlijk zoooo pro
heil o/ -SG-
vind wel verassend dat je niet weet wat een suggestie is. Verder zal ik niet meer op jou reageren
ten behoeve van het spel.
ps. wie zegt dat mijn posts geen hints waren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je had mazzel dat je al mee mocht doen. Ohja suggestie dus van de baan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef -SG- het volgende:
meteen een groot mondje hoe hij ik het wil.
Je zou niet meer op mij reagerenquote:
Het zijn er 4.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef Wackyduck het volgende:
Maar wanneer gaan er mensen dood?![]()
Ik begrijp nog steeds geen hol van al die hints, volgens mij zijn alletwee de burgermeesters kandidaten maffia..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |