Doet hij dat elke week?
HAAT PdL Sinds ik een uitzending zag waar ons aller Paul in de zeik werd gezet en dat kon ie niet hebben, de Ultimate Loser. Yuck.
quote:
op 10-30-1999 om 12:31 AM schreef SunChaser het volgende:
Nah
Ik vond m typerend goed: Hij was ruud, benieuwd wat Ruud erzelf van vindt
Ik ben benieuwd wat Danny er van vindt, hij is tenslotte weg van Nance. Ik hoop dat'ie het gezien heeft, zoniet, dan is er altijd nog de herhaling.
Hij had ook heel dunnen beentjes. Niet meer de gezonde Hollandse Adam uit z'n tijd bij Veronica. Maar ja, Veronica is ook niet meer wat het ooit geweest is....
De Ruud-imitatie van Paul de Leeuw was ontzettend treffend! Ogen dicht, fantastische teksten doorspect met veel huh's, hè's, maatjes en typische Ruud 'filosofiën. Ik twijfelde even of ze Ruud misschien toch een avondje vrij hadden gegeven om bij Paul langs te gaan.
Ik denk dat Ruud zeer vereerd is als hij het terug ziet. Hopelijk neemt iemand het voor hem op.
Ik vind Paul de Leeuw verder best leuk hoor en ben best fan maar hij heeft zo zijn slechte dagen en goede en gister was een van zijn slechtere.
quote:
op 10-30-1999 om 05:40 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik vraaag me af of ik wel hetzelfde gezien heb als jullie gister bij Paul de Leeuw. Ik vond die immitatie niet echt best. Het is wel een beter geweest (toen Martin even langskwam in de uitzending).
Ik ovnd Paul de Leeuw er wel makkelijk van af komen, gewoon je ogen dicht doen, tien keer 'uh' zeggen of 'wee'wel' en een leuk pakkie aantrekken en pruik op.Ik vind Paul de Leeuw verder best leuk hoor en ben best fan maar hij heeft zo zijn slechte dagen en goede en gister was een van zijn slechtere.
Soms is ie inderdaad wel leuk, maar hij is de laatste jaren erg afgezakt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |