abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 00:18:00 #1
866 Pascal
BigBrotherFan
pi_211090
Hij is echt heel goed!!
pi_211091
Echt een breuk gelachen.

Doet hij dat elke week?

Wie nu in dit album schrijft moet zorgen dat het netjes blijft.
pi_211092
Mmm. Paul de Fokking Leeuw doet mij altijd grijpen naar een emmer. Om te braken. Hevig te braken. Laten we het 'The Mother of all Vomitings' noemen.

HAAT PdL Sinds ik een uitzending zag waar ons aller Paul in de zeik werd gezet en dat kon ie niet hebben, de Ultimate Loser. Yuck.

Redactie Frontpage zaterdag 30 oktober 1999 @ 00:31:00 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_211093
Nah
Ik vond m typerend goed: Hij was ruud, benieuwd wat Ruud erzelf van vindt
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 00:35:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211094
quote:
op 10-30-1999 om 12:31 AM schreef SunChaser het volgende:
Nah
Ik vond m typerend goed: Hij was ruud, benieuwd wat Ruud erzelf van vindt

Ik ben benieuwd wat Danny er van vindt, hij is tenslotte weg van Nance. Ik hoop dat'ie het gezien heeft, zoniet, dan is er altijd nog de herhaling.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_211095
Vond hem ook geweldig! De zusjes van Mona waren trouwens net kloontjes, jammer dat zij het huis niet inwillen,was echte Ruud ook weer helemaal gelukkig geweest.
Ik hoop dat hij ze na 31 december een keer met z'n allen krijgt!
pi_211096
He? Mag Ruud gewoon even het BB huis uit om te presenteren bij Paul deLeeuw??

pi_211097
Ja deed het goed, zaten een paar geiten in het publiek die de hele tijd aan het lachen waren. Maar om er nou om te lachen..er verscheen wel een glimlach meer niet
  Redactie Frontpage zaterdag 30 oktober 1999 @ 10:44:00 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_211098
Eerder een geval van een lachmachine Jesper
Sinds wanneer heeft hij die eigenlijk nodig?
pi_211099
de leukste aflevering was nog toen Adam Curry het presenteerde
pi_211100
Wat ziet die Curry er trouwens raar uit? Zo'n leeg gezicht met van de ingevallen wangetjes?
Anorexia??

Hij had ook heel dunnen beentjes. Niet meer de gezonde Hollandse Adam uit z'n tijd bij Veronica. Maar ja, Veronica is ook niet meer wat het ooit geweest is....

pi_211101
Adam zag er juist lekker uit. Nog lekkerder dan voor hij naar de US vertrok. Of zouden al die miljoenen mijn blik vertroebelen?

De Ruud-imitatie van Paul de Leeuw was ontzettend treffend! Ogen dicht, fantastische teksten doorspect met veel huh's, hè's, maatjes en typische Ruud 'filosofiën. Ik twijfelde even of ze Ruud misschien toch een avondje vrij hadden gegeven om bij Paul langs te gaan.
Ik denk dat Ruud zeer vereerd is als hij het terug ziet. Hopelijk neemt iemand het voor hem op.

pi_211102
Is er deze keer niemand die dat opgenomen heeft.
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 14:14:00 #14
566 mobro
mostly reader
pi_211103
jammer ik heb het gemist
weet er iemand wanneer hier de herhaling van op tv komt?
pi_211104
komt dinsdag middag een herhaling toch?
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 14:31:00 #16
632 Big Mamma
The one and only
pi_211105
Ik vond Paul de Leeuw ook geweldig!!
Ik heb ontzettend gelachen. Klopt het trouwens dat Paul de Leeuw ermee stopt in december en zoja weet iemand van jullie dan waarom hij met Laat de Leeuw stopt? Ik vind het heel jammer vooral als je die show van gisteren weer ziet.
Dat wou ik even kwijt!!!!

zaterdag 30 oktober 1999 @ 14:48:00 #17
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_211106
Het is Te gemakkelijk om een imitatie van Ruud neer te zetten op mijn werk loopt ook iedereen hem de hele dag na te doen Ik had het veel knapper gevonden als hij een trefffende imitatie van Maurice had kunnen neer zetten
pi_211107
Ik vraaag me af of ik wel hetzelfde gezien heb als jullie gister bij Paul de Leeuw. Ik vond die immitatie niet echt best. Het is wel een beter geweest (toen Martin even langskwam in de uitzending).
Ik ovnd Paul de Leeuw er wel makkelijk van af komen, gewoon je ogen dicht doen, tien keer 'uh' zeggen of 'wee'wel' en een leuk pakkie aantrekken en pruik op.

Ik vind Paul de Leeuw verder best leuk hoor en ben best fan maar hij heeft zo zijn slechte dagen en goede en gister was een van zijn slechtere.

fake a dream
pi_211108
quote:
op 10-30-1999 om 05:40 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik vraaag me af of ik wel hetzelfde gezien heb als jullie gister bij Paul de Leeuw. Ik vond die immitatie niet echt best. Het is wel een beter geweest (toen Martin even langskwam in de uitzending).
Ik ovnd Paul de Leeuw er wel makkelijk van af komen, gewoon je ogen dicht doen, tien keer 'uh' zeggen of 'wee'wel' en een leuk pakkie aantrekken en pruik op.

Ik vind Paul de Leeuw verder best leuk hoor en ben best fan maar hij heeft zo zijn slechte dagen en goede en gister was een van zijn slechtere.

Soms is ie inderdaad wel leuk, maar hij is de laatste jaren erg afgezakt..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')