Jij veroorzaakt toch spam overlast bij Telfort en bij wie weet hoeveel anderen. Dat is toch de wanprestatie hier ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
zeur niet.. ik verwacht geen 99,99% uptime, maar iemand z'n abo dagenlang afsluiten bij zoiets kleins slaat nergens op, dat heet gewoon wanprestatie
Voor werk gerelateerde software? Ja. Ben jij zo`n huis-tuin-keuken boertje dat 4 filters in zijn gecrackte Photoshop 3 weet te vinden en zich gelijk webdesigner noemt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
jij betaalt?
-maargoed we gaan nu beetje offtopic-
Met zijn Telfort verbindingquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor werk gerelateerde software? Ja. Ben jij zo`n huis-tuin-keuken boertje dat 4 filters in zijn gecrackte Photoshop 3 weet te vinden en zich gelijk webdesigner noemt?
Idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een 'professional' die klaagt dat telfort hem niet gelik weer aansluit nadat hij z'n pc heeft besmet met cracks omdat hij geen legale software wil/kan betalen...pricesless
Telfort is prima. heb het zelf ook. Maar ik heb blijkbaar realistischere verwachtingen dan TS.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een 'professional' die klaagt dat telfort hem niet gelik weer aansluit nadat hij z'n pc heeft besmet met cracks omdat hij geen legale software wil/kan betalen...pricesless
hij zal wel gebanned worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]! Precies! Wat een n00b, echt.
Moet je nagaan als hij dit op Tweakers had gezet, dan zou hij de Royal Sadness Lifetime Achievement Award in de wacht hebben gesleept, om vervolgens door het leven te gaan als 'The Crybaby King'
Pwnd, no mercy, etc.; strakke actie van Telfort.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
Norton voor Pro'squote:Op woensdag 27 februari 2008 12:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Pwnd, no mercy, etc.; strakke actie van Telfort.
Welke virusscanner was falend overigens?
Als webdesigner (dus in opdracht) met illegale software werken zeer terecht dus dat je bent afgesloten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
één verkeerde crack openen en je bent de lul, mijn virusscanner heeft niks gezegd.. wat moet ik nog meer doen? ik heb wel wat beters te doen dan in taakbeheer te zoeken naar verdachte processen
heeft niks met werk te maken, was gewoon een progje om tv te kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als webdesigner (dus in opdracht) met illegale software werken zeer terecht dus dat je bent afgesloten.![]()
![]()
(alhoewel die afsluiting niets van doen heeft met je illegale software)
Hoezo? De definitie van een werk PC (ook als die thuis staat) is dat je d'r alleen spullen op zet die legaal zijn, zodat je terecht kan klagen als iets niet werkt. Zo ga ik tenminste te werk. Dan maar een boon....quote:
symantec en avastquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Pwnd, no mercy, etc.; strakke actie van Telfort.
Welke virusscanner was falend overigens?
Bewijs maar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heeft niks met werk te maken, was gewoon een progje om tv te kijken
jupquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hoezo? De definitie van een werk PC (ook als die thuis staat) is dat je d'r alleen spullen op zet die legaal zijn, zodat je terecht kan klagen als iets niet werkt. Zo ga ik tenminste te werk. Dan maar een boon....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |