abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:24:44 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66159214
Wow, Wat een Einde! ik had een behoorlijke hartslag de laatste 2 afleveringen.

Heeft iemand nog theorien over die gast met dat petje die binnenkomt? Is dat niet die kerel van die winkel die een gokschuld had bij tony waarna ze em falliet maken en ruineren?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66159989
check youtube over de diverse theorien Maak er vooral van wat je ZELF denkt!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:44:56 #203
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66160018
jaaah gezien en imdb dingen gelezen. Pfff, zat echt in spanning, maar vind dit wel een prima einde zo
pi_66165319
Alle fucks achter elkaar geplakt (20 min. in totaal!)

http://www.dumpert.nl/med(...)nos_fucks._ooit.html
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:59:10 #205
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66165374
Ach, dat kunnen ze met Reservoir Dogs ofzo ook wel doen. Niets grappigs aan ...
pi_66165682
Kan altijd prima lachen om die van In Bruges of The Departed.
pi_66166054
t grappige daarvan is dat je ook echt de structuur van de verhalen en de seizoenen erin herkent
pi_66166226
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, dat kunnen ze met Reservoir Dogs ofzo ook wel doen.
Ja maar die duurt niet TWINTIG MINUTEN!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66518070
Morgen tussen 13.00 en 15.00u bij Mediamarkt Rotterdam Alexandrium en Centrum de Sopranos 30 DVD Complete Series voor 99¤ !! Welke Rotterdammer kan er eentje voor mij meenemen? stuur me een berichtje
pi_66522665
gister bij dwdd was een of andere meid die in NY een straatinterview voor een reporter van (volgens mij) Jay Leno had. En wie was de reporter... Bobby Baccala
pi_66523236
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef planethugo het volgende:
gister bij dwdd was een of andere meid die in NY een straatinterview voor een reporter van (volgens mij) Jay Leno had. En wie was de reporter... Bobby Baccala
Inderdaad.

Heeft hij de aanslag in die treintjes winkel toch overleefd
pi_66523753
Baccala doet best veel, was ook nog jurylid bij Last Comic Standing
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66525242
Hij speelt ook de hoofdrol in de eerste film van Michael Imperioli ('Christopher').
pi_66697958
Net klaar, ergens in december begonnen en nu val ik in een gat denk ik. Wat een einde, ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, maar voorlopig vind ik het wel goed zo. Uiteraard bewust dit topic vermeden ivm spoilers.

Het is in ieder geval veruit de beste serie die ik ooit gezien heb.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_66750395
Ik krijg morgen The Complete Series 30 DVD binnen (ondanks dat ik de serie al 2 maal volledig heb gezien)
pi_66768912
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik krijg morgen The Complete Series 30 DVD binnen (ondanks dat ik de serie al 2 maal volledig heb gezien)
Hoeveel kost zo'n geintje?

(is the sopranos trouwens al op blue ray beschikbaar?)
(:
pi_66769673
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef nein het volgende:

[..]

Hoeveel kost zo'n geintje?

(is the sopranos trouwens al op blue ray beschikbaar?)
The Sopranos is op Blu-ray ja, al zie ik daar niet echt het nut van in.
Ik heb the Complete Series nu aan kunnen schaffen voor 100¤, nieuw in de seal Echt een koopje!
pi_66769761
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

The Sopranos is op Blu-ray ja, al zie ik daar niet echt het nut van in.
Ik heb the Complete Series nu aan kunnen schaffen voor 100¤, nieuw in de seal Echt een koopje!
100 euro is inderdaad een koopje!
En over Bluray: ik neem aan dat de beeldkwali dan ook stukken scherper is dan DVD, da's het 'nuttige' eraan
(:
pi_66769900
Nja, wat koop je met scherpere beeldkwaliteit? En qua geluid heeft the Sopranos het nooit echt van z'n surround moeten hebben, slechts enkele malen bij liedjes of in de Bing. Zeker gezien het feit dat Blu-ray seizoenen nog es veel duurder zijn dan de losse seizoenen op DVD, is het wat mij betreft geen overweging waard. Ik heb nu alles bij elkaar in een overigens prachtige box en daar doe ik het mee, ik kan nu ieder moment van de dag besluiten Pine Barrens nog eens op te zetten
pi_66770558
Volgens mij is alleen seizoen 6 beschikbaar op blu ray.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:14:56 #221
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66772336
ik vind de beeldkwaliteit van de dvds trouwens ook al erg goed. Heb op 5 en 6.1 na alles op dvd, zou beetje voelen als weggegooid geld om nogeens de blu-ray's te gaan kopen
pi_66789155
Was dus ingevallen vorig jaar in seizoen 6 en zit nu in seizoen 5. Aflevering 10: Cold Cuts. Toch één van de betere
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles in één zeg maar.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 23 maart 2009 @ 17:45:28 #223
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67330968
Geen sopranos nieuws maar toch wel de moeite om in de gaten te houden:
quote:
Date: March 16, 2009
'Sopranos' creator back in business with HBO

David Chase, the creator of "The Sopranos," is back in business with HBO.
Not with a "Sopranos"-related project, but with "Ribbon of Dreams," a miniseries about the invention of cinema and the growth of Hollywood.

The project, which doesn't have a release date yet, will follow two characters, a college-educated engineer and a cowboy with a violent past as they work together to produce films at the dawn of the motion-picture industry.

"The miniseries will follow the two main characters as they begin as employees of D.W. Griffith, and then cross career paths with John Ford, John Wayne, Raoul Walsh, Bette Davis, Billy Wilder and others who gave shape to Hollywood as it grew from the age of rough-hewn silent Westerns, to the golden era of talkies and the studio system, to the auteur movement, to television, and finally to the present day," according to HBO's press release. "'A Ribbon of Dreams' takes its name from Orson Welles’ description, 'A film is a ribbon of dreams.'"
pi_67468294
Ik heb nog 7 afleveringen tegoed en dan heb ik alles gezien .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67481876
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef planethugo het volgende:
Geen sopranos nieuws maar toch wel de moeite om in de gaten te houden:
[..]

Lijkt me inderdaad erg interessant!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')