Eindelijk heb ik inmiddels ook The Sopranos afgekeken.
Het heeft een tijdje geduurd, want ik was al begin juli begonnen maar ik was niet gelijk verkocht.
Het duurde weken voordat ik pas uit verveling de tweede aflevering keek, en toen pas begon de interesse te groeien. Als je eenmaal in het verhaal zit dan kijkt het heel lekker weg, maar ik had niet de drang om gelijk alle seizoenen achter elkaar te kijken.
De scènes die me het meest zullen nablijven zijn: Chris en Pauli met de ex-commando in het bos, Chris intervention en het Monopoly spel.
Ik had enigszins gehoopt dat alles op het einde als een kaartenhuis zou instorten, want wat was Tony toch een hypocriet in zijn doen en laten, die uiteindelijk wel alles overheeft voor zijn gezin (niet zijn familie).
Ik wist wel dat het niet zo eindigen in grote schietpartij, want veel mensen hadden daar op gehoopt en waren uiteindelijk zwaar teleurgesteld. Laatste scène was wel spannend, want vooraf wist ik niet wat er precies ging gebeuren, terwijl je wel de indruk kreeg dat er wel iets moest gebeuren.
En de verhaallijnen van A.J.

Binnenkort maar weer op zoek naar een nieuwe serie, ben inmiddels ook al halverwege in het tweede seizoen van Carnivale.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 23-12-2008 20:39:58 ]