helaas, gandolfini heeft er geen zin in..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, ik heb er vandaag en gisteren nog de hele dag mee in me kop rondgelopen!..![]()
Het was een einde dat ik totaal niet had verwacht!
Die film mag er wel komen overigens!..Iemand daar al wat van gehoord, of moeten de makers van de serie, dit zelf nog verzinnen??..
Dan maakt ie maar zin.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:58 schreef Blupp het volgende:
[..]
helaas, gandolfini heeft er geen zin in..
Ooooohw! Da's dan verrekte jammer!..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:58 schreef Blupp het volgende:
[..]
helaas, gandolfini heeft er geen zin in..
Sil (Steven van Zandt) is wekelijks te horen op KinkFMquote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef shmoopy het volgende:
Geweldig einde, ik zat bloednerveus op het puntje van m'n stoel te wachten tot het mis ging.![]()
En wat zal ik Sil missen.
idd, die gast lult maar wat. Dat betekent dat de serie ten einde is en je als kijker maar je eigen versie van moet makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:36 schreef NoCigar het volgende:
Dirk Limburg, de betreffende NRC-flapdrol, formulerde het zo:
"Aan het einde van de serie stopt het geluid plotseling en gaat het beeld een minuut lang op zwart, voor de aftiteling begint. Dat betekent dat Tony dood is en hij de schutter niet zag aankomen. "
Dat irriteert me.
Was juist mooi, dat open einde. Je kunt er alle kanten mee op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef NoCigar het volgende:
In de het NRC schrijft zo'n dwaallicht dat het einde betekent dat Tony dood is (hij presenteert het als een feit), hier schrijft iemand dat het betekend dat T. zich nooit meer veilig voelt.
Waar halen mensen toch al die zekerheid vandaan?
Welke meerderheid?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef blaze07 het volgende:
Even wat opgezocht en het is inderdaad een open einde, maar de meerderheid denkt toch hij dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |