Ja maar die duurt niet TWINTIG MINUTEN!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, dat kunnen ze met Reservoir Dogs ofzo ook wel doen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef planethugo het volgende:
gister bij dwdd was een of andere meid die in NY een straatinterview voor een reporter van (volgens mij) Jay Leno had. En wie was de reporter... Bobby Baccala
Hoeveel kost zo'n geintje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik krijg morgen The Complete Series 30 DVD binnen (ondanks dat ik de serie al 2 maal volledig heb gezien)
The Sopranos is op Blu-ray ja, al zie ik daar niet echt het nut van in.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef nein het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n geintje?
(is the sopranos trouwens al op blue ray beschikbaar?)
100 euro is inderdaad een koopje!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
The Sopranos is op Blu-ray ja, al zie ik daar niet echt het nut van in.
Ik heb the Complete Series nu aan kunnen schaffen voor 100¤, nieuw in de sealEcht een koopje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles in één zeg maar.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
quote:Date: March 16, 2009
'Sopranos' creator back in business with HBO
David Chase, the creator of "The Sopranos," is back in business with HBO.
Not with a "Sopranos"-related project, but with "Ribbon of Dreams," a miniseries about the invention of cinema and the growth of Hollywood.
The project, which doesn't have a release date yet, will follow two characters, a college-educated engineer and a cowboy with a violent past as they work together to produce films at the dawn of the motion-picture industry.
"The miniseries will follow the two main characters as they begin as employees of D.W. Griffith, and then cross career paths with John Ford, John Wayne, Raoul Walsh, Bette Davis, Billy Wilder and others who gave shape to Hollywood as it grew from the age of rough-hewn silent Westerns, to the golden era of talkies and the studio system, to the auteur movement, to television, and finally to the present day," according to HBO's press release. "'A Ribbon of Dreams' takes its name from Orson Welles’ description, 'A film is a ribbon of dreams.'"
Lijkt me inderdaad erg interessant!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef planethugo het volgende:
Geen sopranos nieuws maar toch wel de moeite om in de gaten te houden:
[..]
op imdb staat ook vaker bij een acteur aangegeven als ie z'n stem voor een game geleend heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ik de stem van Paulie Walnuts hoor bij een achtergrondfiguur in het Godfather 2 pc-game. Alleen ik zie nergens de namen van de acteurs staan.
vertelquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ging vannacht over de Sopranos dromen. Heb mooi even 2 eigen verhaallijnen bedacht
Aanrader. Als je een beetje van dit soort series houdt ben je na 2 afleveringen direct verslaafd.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
Tvp. Zit nu pas bijna eind seizoen 1. Tony gaat vreemd en doet verder best nare dingen maar hij voelt nu al gewoon als familie.
Puike serie en ik heb nog zo heel veel te kijken. Gaaf.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit weer doet me denken aan Pine Barrens![]()
![]()
![]()
"Paulie 'Walnuts' Gualtieri: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.
Christopher Moltisanti: His house looked like shit."![]()
meest geniale ep. allertijden.
die ketchup, geniaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit weer doet me denken aan Pine Barrens![]()
![]()
![]()
"Paulie 'Walnuts' Gualtieri: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.
Christopher Moltisanti: His house looked like shit."![]()
meest geniale ep. allertijden.
Dacht aanvankelijk nog dat ze gewoon tot de alledaagse bejaardenmaffia zou horen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat vind je van z'n moeder?![]()
"Ohw! Look who's here!"
Eigenlijk is ze wel de bejaardenmafia natuurlijk. Van het reinste soort. Ze wil haar eigen zoon omleggen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dacht aanvankelijk nog dat ze gewoon tot de alledaagse bejaardenmaffia zou horen.
Ze is de duivel.
Hoe grimmiger hoe beter naar mijn idee. Het beste deel is nog niet eens geweest nog.quote:Ben nu bij het tweede deel van seizoen twee. Het werd allemaal wel wat grimmiger aan het eind van het eerste seizoen en nu nog meer in mijn beleving.
Tony..
Daarom extra leuk dat Chris in een van de eerste afleveringen op precies dezelfde manier zo'n knulletje in zijn voet schietquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
(Overigens begrijp nu pas dat ik zo'n zwak had voor Chris Moltisani. De acteur (Micheal Imperioli) speelde de rol van die ober tijdens die kaartavondjes in Goodfellas, waarbij hij vermoord werd.)
In die bakkerij idd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarom extra leuk dat Chris in een van de eerste afleveringen op precies dezelfde manier zo'n knulletje in zijn voet schiet
Dat ik dit ooit gepost heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |