abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:59:10 #205
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66165374
Ach, dat kunnen ze met Reservoir Dogs ofzo ook wel doen. Niets grappigs aan ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66165682
Kan altijd prima lachen om die van In Bruges of The Departed.
pi_66166054
t grappige daarvan is dat je ook echt de structuur van de verhalen en de seizoenen erin herkent
pi_66166226
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, dat kunnen ze met Reservoir Dogs ofzo ook wel doen.
Ja maar die duurt niet TWINTIG MINUTEN!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66518070
Morgen tussen 13.00 en 15.00u bij Mediamarkt Rotterdam Alexandrium en Centrum de Sopranos 30 DVD Complete Series voor 99¤ !! Welke Rotterdammer kan er eentje voor mij meenemen? stuur me een berichtje
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_66522665
gister bij dwdd was een of andere meid die in NY een straatinterview voor een reporter van (volgens mij) Jay Leno had. En wie was de reporter... Bobby Baccala
pi_66523236
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef planethugo het volgende:
gister bij dwdd was een of andere meid die in NY een straatinterview voor een reporter van (volgens mij) Jay Leno had. En wie was de reporter... Bobby Baccala
Inderdaad.

Heeft hij de aanslag in die treintjes winkel toch overleefd
pi_66523753
Baccala doet best veel, was ook nog jurylid bij Last Comic Standing
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66525242
Hij speelt ook de hoofdrol in de eerste film van Michael Imperioli ('Christopher').
pi_66697958
Net klaar, ergens in december begonnen en nu val ik in een gat denk ik. Wat een einde, ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, maar voorlopig vind ik het wel goed zo. Uiteraard bewust dit topic vermeden ivm spoilers.

Het is in ieder geval veruit de beste serie die ik ooit gezien heb.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_66750395
Ik krijg morgen The Complete Series 30 DVD binnen (ondanks dat ik de serie al 2 maal volledig heb gezien)
pi_66768912
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik krijg morgen The Complete Series 30 DVD binnen (ondanks dat ik de serie al 2 maal volledig heb gezien)
Hoeveel kost zo'n geintje?

(is the sopranos trouwens al op blue ray beschikbaar?)
(:
pi_66769673
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef nein het volgende:

[..]

Hoeveel kost zo'n geintje?

(is the sopranos trouwens al op blue ray beschikbaar?)
The Sopranos is op Blu-ray ja, al zie ik daar niet echt het nut van in.
Ik heb the Complete Series nu aan kunnen schaffen voor 100¤, nieuw in de seal Echt een koopje!
pi_66769761
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

The Sopranos is op Blu-ray ja, al zie ik daar niet echt het nut van in.
Ik heb the Complete Series nu aan kunnen schaffen voor 100¤, nieuw in de seal Echt een koopje!
100 euro is inderdaad een koopje!
En over Bluray: ik neem aan dat de beeldkwali dan ook stukken scherper is dan DVD, da's het 'nuttige' eraan
(:
pi_66769900
Nja, wat koop je met scherpere beeldkwaliteit? En qua geluid heeft the Sopranos het nooit echt van z'n surround moeten hebben, slechts enkele malen bij liedjes of in de Bing. Zeker gezien het feit dat Blu-ray seizoenen nog es veel duurder zijn dan de losse seizoenen op DVD, is het wat mij betreft geen overweging waard. Ik heb nu alles bij elkaar in een overigens prachtige box en daar doe ik het mee, ik kan nu ieder moment van de dag besluiten Pine Barrens nog eens op te zetten
pi_66770558
Volgens mij is alleen seizoen 6 beschikbaar op blu ray.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:14:56 #221
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66772336
ik vind de beeldkwaliteit van de dvds trouwens ook al erg goed. Heb op 5 en 6.1 na alles op dvd, zou beetje voelen als weggegooid geld om nogeens de blu-ray's te gaan kopen
pi_66789155
Was dus ingevallen vorig jaar in seizoen 6 en zit nu in seizoen 5. Aflevering 10: Cold Cuts. Toch één van de betere
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles in één zeg maar.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 23 maart 2009 @ 17:45:28 #223
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67330968
Geen sopranos nieuws maar toch wel de moeite om in de gaten te houden:
quote:
Date: March 16, 2009
'Sopranos' creator back in business with HBO

David Chase, the creator of "The Sopranos," is back in business with HBO.
Not with a "Sopranos"-related project, but with "Ribbon of Dreams," a miniseries about the invention of cinema and the growth of Hollywood.

The project, which doesn't have a release date yet, will follow two characters, a college-educated engineer and a cowboy with a violent past as they work together to produce films at the dawn of the motion-picture industry.

"The miniseries will follow the two main characters as they begin as employees of D.W. Griffith, and then cross career paths with John Ford, John Wayne, Raoul Walsh, Bette Davis, Billy Wilder and others who gave shape to Hollywood as it grew from the age of rough-hewn silent Westerns, to the golden era of talkies and the studio system, to the auteur movement, to television, and finally to the present day," according to HBO's press release. "'A Ribbon of Dreams' takes its name from Orson Welles’ description, 'A film is a ribbon of dreams.'"
pi_67468294
Ik heb nog 7 afleveringen tegoed en dan heb ik alles gezien .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67481876
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef planethugo het volgende:
Geen sopranos nieuws maar toch wel de moeite om in de gaten te houden:
[..]

Lijkt me inderdaad erg interessant!
pi_67483046
edit : oeps
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67790343
Ik weet bijna zeker dat ik de stem van Paulie Walnuts hoor bij een achtergrondfiguur in het Godfather 2 pc-game. Alleen ik zie nergens de namen van de acteurs staan.
anonieme razernist
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:19:39 #228
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67793574
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ik de stem van Paulie Walnuts hoor bij een achtergrondfiguur in het Godfather 2 pc-game. Alleen ik zie nergens de namen van de acteurs staan.
op imdb staat ook vaker bij een acteur aangegeven als ie z'n stem voor een game geleend heeft
pi_67793630
Nee. dat staat in de imdb (nog) niet aangegeven hierbij http://www.imdb.com/title/tt1198207/ .
anonieme razernist
  maandag 20 april 2009 @ 04:10:36 #230
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68192105
Misschien ooit maar weer eens kijken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 20 april 2009 @ 09:30:33 #231
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68193778
Ik ging vannacht over de Sopranos dromen. Heb mooi even 2 eigen verhaallijnen bedacht
  maandag 20 april 2009 @ 10:09:02 #232
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_68194615
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ging vannacht over de Sopranos dromen. Heb mooi even 2 eigen verhaallijnen bedacht
vertel
  maandag 20 april 2009 @ 12:20:37 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68198490
quote:
Op maandag 20 april 2009 04:10 schreef Stefan het volgende:
Misschien ooit maar weer eens kijken.
Aanrader. Als je een beetje van dit soort series houdt ben je na 2 afleveringen direct verslaafd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_72201406
Was op youtube aan het rond kijken en toen vond ik deze tribute:

Gisteren weer begonnen met kijken wat blijft het toch een meesterlijke serie
pi_73509462
Wat een fantastische serie
pi_75754078
Tvp. Zit nu pas bijna eind seizoen 1. Tony gaat vreemd en doet verder best nare dingen maar hij voelt nu al gewoon als familie.

Puike serie en ik heb nog zo heel veel te kijken. Gaaf.
pi_75757064
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
Tvp. Zit nu pas bijna eind seizoen 1. Tony gaat vreemd en doet verder best nare dingen maar hij voelt nu al gewoon als familie.

Puike serie en ik heb nog zo heel veel te kijken. Gaaf.

Wat vind je van z'n moeder?

"Ohw! Look who's here!"
pi_75760796
Dit weer doet me denken aan Pine Barrens

"Paulie 'Walnuts' Gualtieri: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.
Christopher Moltisanti: His house looked like shit."

meest geniale ep. allertijden.
pi_75768518
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:

"Paulie 'Walnuts' Gualtieri: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.

pi_75769378
Na het kijken van The Wire ben ik overtuigd dat het een topserie is maar mijn liefde ligt toch bij de Sopranos.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_75769914
Ik ben sinds een tijdje alles opnieuw aan het kijken, blijft vet.

Inmiddels in seizoen 3, dat is denk ik wel de beste.
En waarom hebben ze die stripper die vermoord werd door Ralphie nooit geen rollen gegeven in films zeg, wat een lekker wijf....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75773178
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:

die ketchup, geniaal

vrijdag 18 december 2009 @ 16:49:36 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_75774475
issie dan ook zijn schoen niet kwijt
pi_75775131
Ik ga ook weer een keer opnieuw kijken denk ik..Heeft zeker terugkijkwaarde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75775441
Ik heb het me al 3 keer voorgenomen, maar heb er telkens de tijd niet voor.
pi_75775791
Het hoeft toch niet in een paar weken..gewoon de pilot aan zetten en je bent weer hooked vanaf het moment dat de begintune voorbij komt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:48:07 #247
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_75785290
We hebben de box net weer terug na een lange uitleenperiode. Ik heb er eigenlijk best wel weer zin in en de TT van dit deel is volgens mij best waarheid dan.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_75790306
'T'VP
I´m back.
pi_75822784
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wat vind je van z'n moeder?

"Ohw! Look who's here!"
Dacht aanvankelijk nog dat ze gewoon tot de alledaagse bejaardenmaffia zou horen.
Ze is de duivel.

Ben nu bij het tweede deel van seizoen twee. Het werd allemaal wel wat grimmiger aan het eind van het eerste seizoen en nu nog meer in mijn beleving.

Tony. .
  zondag 20 december 2009 @ 17:29:44 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_75844056
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Dacht aanvankelijk nog dat ze gewoon tot de alledaagse bejaardenmaffia zou horen.
Ze is de duivel.
Eigenlijk is ze wel de bejaardenmafia natuurlijk. Van het reinste soort. Ze wil haar eigen zoon omleggen.
quote:
Ben nu bij het tweede deel van seizoen twee. Het werd allemaal wel wat grimmiger aan het eind van het eerste seizoen en nu nog meer in mijn beleving.

Tony. .
Hoe grimmiger hoe beter naar mijn idee. Het beste deel is nog niet eens geweest nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_77583742
Alle 6 seizoenen gezien nu.
Wat een psychopaat was die Tony toch.

(Overigens begrijp nu pas dat ik zo'n zwak had voor Chris Moltisani. De acteur (Micheal Imperioli) speelde de rol van die ober tijdens die kaartavondjes in Goodfellas, waarbij hij vermoord werd.)
I´m back.
pi_77583815
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Ryan3 het volgende:

(Overigens begrijp nu pas dat ik zo'n zwak had voor Chris Moltisani. De acteur (Micheal Imperioli) speelde de rol van die ober tijdens die kaartavondjes in Goodfellas, waarbij hij vermoord werd.)
Daarom extra leuk dat Chris in een van de eerste afleveringen op precies dezelfde manier zo'n knulletje in zijn voet schiet
pi_77583944
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Daarom extra leuk dat Chris in een van de eerste afleveringen op precies dezelfde manier zo'n knulletje in zijn voet schiet
In die bakkerij idd.
En Tony gaat in het begin van ieder seizoen de krant halen precies zoals Hill aan het eind van Goodfellas doet, was ook een citaat las ik.
Uiteraard is Lorraine Bracco ook een collega uit goodfellas.
I´m back.
pi_77585869
Ik ben zondag weer begonnen!

"Sil! Cheer me up baby!"

"Just when i thought i was out, THEY PULL ME BACK IN!"

pi_77717189
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef Stali het volgende:

Tony. .
Dat ik dit ooit gepost heb.
Ik heb inmiddels zo'n hekel aan Tony gekregen dat ik prima vind dat hij is omgelegd. Tja, of weer eens een paniekaanval heeft gehad, dat kan ook. .

Maar het is echt een geweldige serie die ik graag nog een keer opnieuw zal kijken. En ik zal wel moeten ook.
Want wat moet ik nu nog in vredesnaam kijken? Dexter is af en deze serie ook.
Lost dat is me een hoop gedoe rondom niets. Mocht iemand een andere aanrader hebben dan hou ik me aanbevolen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')