everything's fucked up.. het zal wel weer mislukken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd!..Eens kijken of 't hem lukt!
Het lijkt me ook wel grappig als er een serie pogingen van hem ondernomen worden, de één nog ludieker dan de ander, maar dan wel steeds een fail!
Tot dat ie waarschijnlijk en uiteindelijk Corrado "Junior" achterna gaat, of zoiets!..![]()
Zo met die steen aan zijn poten en in 't zwembad is te makkelijk!
Idd! American History X, daar moest ik idd ook aan denken!..quote:Op zondag 11 mei 2008 00:14 schreef Aoristus het volgende:
het is een tijdje geleden dat ik de Californian Kirbkick heb gezien (American History X). Het blijft schokkend om dat in een andere vorm terug te zien.
quote:Phil Leotardo beslist hoe hij de recente zaken die hij heeft gehad met de Sopranos misdaadfamilie wil afhandelen. Een mislukte aanslag heeft enorme gevolgen. A.J.'s gevecht tegen zijn depressie duurt voort.
Datum en tijdstip: 17 mei 2008, 23:35-00:35 uurquote:Tony probeert vrede te sluiten met de Leotardo ploeg. A.J. neemt een beslissing over zijn toekomst. Junior glijdt verder weg in zijn dementie.
whehe ja die bezem..quote:Op zondag 18 mei 2008 00:43 schreef Tokay het volgende:
Afgelopen...
Mooi einde.
(Die Paulie, met z'n bezem.)
Hahah ow zo had ik er niet over nagedacht, ik dacht dat ze verloofd zou zijn met dr vriendje (in de serie dus) ofzo...hahaquote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef fratsman het volgende:
In het echt is ze al jaren getrouwd. Misschien dat ze dat tijdens de opnames over het hoofd hebben gezien. Meadow bevestigd tevens het vooroordeel dat vrouwen niet kunnen inparkeren.
Dat is dus hoe Tony zich vanaf dat moment voelt. Nergens meer veilig.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:43 schreef nein het volgende:
Ja..nou ik ergerde me wel aan de enorme suggestieve scenes, die van dat inparkeren en van die kerel aan de bar, je denkt dat er iets grandioos mis zal gaan ofzo, terwijl er gewoon niets gebeurde!
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is dus hoe Tony zich vanaf dat moment voelt. Nergens meer veilig.
Goed overgebracht hè?
Idd, ik heb er vandaag en gisteren nog de hele dag mee in me kop rondgelopen!..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef The_Verve het volgende:
Het is al een tijd geleden dat ik de laatste aflevering heb gezien, maar volgens mij zat de gehele scene vol met dat soort dingen. Ik vond het wel geniaal, die paranoia die op de kijker wordt overgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |