Ja idd, ik had de een na laatste aflevering ook gemist, toen ging ik ook ECHT niet dit topic lezen...hoe dom kun je zijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er hier gespoilerd..het is eigenlijk niet eens een NL topic dus het was niet eens gek geweest als er al was gespoilerd over dingen die nog niet hier te zien waren geweest. Dat is keurig binnen de perken gebleven en nu de serie zelfs in NL volledig is uitgezonden is het natuurlijk doodlogisch..gewoon niet lezen hier dan..
wie zou de schutter dan moeten zijn? alle bedreigingen zijn weg op dit moment. het antwoord vanuit New York op de vraag waar Phil Leotardo's schuilplaats was: 'sorry that I cant give you, but you do what you gotta do'. Dat is overduidelijk geen nee. daarop vinden ze Don Leotardo en laten ze Walden Belfiore het werk doen. Als je had opgelet in voorgaande afleveringen waren de mensen uit New York ook niet blij met de situatie en een sta in de weg naar de vrede tussen NJ en NY was in hun ogen Leotardo.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:36 schreef NoCigar het volgende:
Dirk Limburg, de betreffende NRC-flapdrol, formulerde het zo:
"Aan het einde van de serie stopt het geluid plotseling en gaat het beeld een minuut lang op zwart, voor de aftiteling begint. Dat betekent dat Tony dood is en hij de schutter niet zag aankomen. "
Dat irriteert me.
Het kan natuurlijk best dat er al een stel Italianen ingevlogen was, die niet meer te stoppen waren. En dat Butch Tony alleen het gevoel wilde geven aan zijn kant te staan. Als Butch inschat dat er hoe dan ook één van die bazen zal sterven, wil hij misschien wel bij beiden een positief imago, want hij weet niet wie er over zal blijven. Maar goed, da's ook allemaal speculatie.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:12 schreef Red_85 het volgende:
wie zou de schutter dan moeten zijn? alle bedreigingen zijn weg op dit moment. het antwoord vanuit New York op de vraag waar Phil Leotardo's schuilplaats was: 'sorry that I cant give you, but you do what you gotta do'. Dat is overduidelijk geen nee. daarop vinden ze Don Leotardo en laten ze Walden Belfiore het werk doen. Als je had opgelet in voorgaande afleveringen waren de mensen uit New York ook niet blij met de situatie en een sta in de weg naar de vrede tussen NJ en NY was in hun ogen Leotardo.
Of heb ik dan iets gemist?
In een eerdere aflevering zat een scene waarin Sil pas beseft dat er iemand is neergeschoten als die ter aarde stort. Hij had het niet gehoord; het ging te snel om te beseffen dat er geschoten was.quote:Maar er is geen schot gelost, je hoort niets en je ziet niets.
je hoort niets nee, maar de kijker wordt wel getrakteerd op een max pain achtige scene waarbij wordt laten zien dat er eentje over hoop wordt geschoten. bloed gaat alle kanten op over de tomatensaus:P. In de laatste scene is niets te zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:56 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk is het een open einde, maar er zijn ook goede argumenten om te motiveren dat Tony wel is doodgeschoten.
[..]
Het kan natuurlijk best dat er al een stel Italianen ingevlogen was, die niet meer te stoppen waren. En dat Butch Tony alleen het gevoel wilde geven aan zijn kant te staan. Als Butch inschat dat er hoe dan ook één van die bazen zal sterven, wil hij misschien wel bij beiden een positief imago, want hij weet niet wie er over zal blijven. Maar goed, da's ook allemaal speculatie.
[..]
In een eerdere aflevering zat een scene waarin Sil pas beseft dat er iemand is neergeschoten als die ter aarde stort. Hij had het niet gehoord; het ging te snel om te beseffen dat er geschoten was.
Hij ziet meadow toch niet inparkeren?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:11 schreef k_man het volgende:
Ja, als er wel wat te van te zien was, was het geen open einde hè?
Die hele scene, met alle paranoia is namelijk uit zijn gezichtspunt gedraaid.
Waarom is dat realistisch?? 'boontje komt om zijn loontje'? 'misdaad loont niet'?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Het einde is er in mijn eigen juist voor gemaakt zodat iedereen zijn eigen visie erop kan toepassen om er een voldaan gevoel aan over te houden.
De een zal vinden dat Tony moet sterven om het realistisch te maken en weer een ander zal de hoofdpersoon graag willen zien overleven om een happy end te hebben. Weer een ander zal juist graag zien dat er dus echt niks uit te halen is en dat het leven gewoon doorgaat in het Sopranos wereldje.
Prima afsluiting
phillie is verraden door zijn eigen mensen, en wie daar ook de nieuwe baas is, die zal de sopranos dankbaar zijn dat ze hem baas gemaakt hebben. Wat een scene trouwens als ie gewacked wordtquote:Op maandag 26 mei 2008 09:25 schreef Tim86 het volgende:
Bedoel meer realistisch in het sopranos universum, er is altijd wel wraak vanuit de leotardo hoek denk ik. Hij wordt ook weer opgevolgd.
Dat is ook mijn visie, in de laatste scene komen alle familie-leden weer bij elkaar, wordt duidelijk gemaakt dat Tony nog steeds continu over zijn schouder moet kijken, en dan wordt het beeld zwart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:33 schreef Tism het volgende:
Het leventje gaat gewoon door in het Sopranos wereldje..![]()
Da's mijn visie!
die verklaring klopt van geen kant. Er is helemaal niks van een neeftje of wat dan ook van leotardo in de aftiteling te zien, dat gedoe met die trucker is van seizoen 1 geloof ik, hij zegt ook iets van een moordaanslag op tony in seizoen '2 of 3' (zoek het dan ff op wanneer dat was als je zo een filmpje maakt zou ik zeggen) en nog een paar dingen die gewoon verzonnen zijn. Kortom niks van geloven en gewoon je eigen verhaal erbij denkenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:13 schreef T3rr0r het volgende:
Op zich wel een aardige verklaring, maar toch geloof ik dat Tony gewoon nog leeft. Ik ben het eens met PBateman, Tony leeft nog gewoon door maar er blijft constant gevaar om opgepakt te worden of vermoord te worden.
Viel me ook al op. neefje van Leotardo is bullshit. staat nergens in de aftiteling. en dan nog, het is een 'persoonlijk' einde van iemand. ik had ook mijn versie op joutroep kunnen zetten.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
die verklaring klopt van geen kant. Er is helemaal niks van een neeftje of wat dan ook van leotardo in de aftiteling te zien, dat gedoe met die trucker is van seizoen 1 geloof ik, hij zegt ook iets van een moordaanslag op tony in seizoen '2 of 3' (zoek het dan ff op wanneer dat was als je zo een filmpje maakt zou ik zeggen) en nog een paar dingen die gewoon verzonnen zijn. Kortom niks van geloven en gewoon je eigen verhaal erbij denken
The Wirequote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:21 schreef WooZ het volgende:
Wat relaxed, en wat moet ik nu met m'n vrije tijd doen
of gewoon niet lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:16 schreef Ravanelli het volgende:
Bedankt voor de spoiler over het einde.
Nope, James 'Anthony Soprano' Gandolfini heeft er geen zin in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Eindelijk de hele serie gezien. Het is naar mijn mening samen met Band of Brothers de beste serie ooit.![]()
![]()
![]()
En dan over het einde. Het nerveuze gedrag van Tony en o.a. die vent die naar de wc gaat doet vermoeden dat Tony neergeschoten gaat worden, echter dit gebeurt niet en Tony & familie leven (voorlopig) nog lang en gelukking. Ik denk dat er binnen nu en een paar jaar een film gemaakt wordt.
Ik heb dit topic ook maanden angstvallig gemeden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
of gewoon niet lezen
Self dicipline..
Tot ze x miljoen op tafel leggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, James 'Anthony Soprano' Gandolfini heeft er geen zin in.
Hehe ben vorige week weer eens overnieuw begonnen. ben nu bij s2e7, echt geweldige show.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:48 schreef =HellFire= het volgende:
Sinds het einde eerder dit jaar geen Sopranos-aflevering meer gezien. Het leven gaat écht verder zo te merken......![]()
Laatste seizoen vanquote:
Daar ben ik gestopt opmerkelijk genoeg, net nadat ik de allerlaatste episode had gezien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe ben vorige week weer eens overnieuw begonnen. ben nu bij s2e7, echt geweldige show.
Jamie-Lynn Sigler dus, thx voor de naam (via omwegquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste seizoen vanEntourage
kijken dan
Hmmm, 90 euro is niks, dan maar geen NL subs.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij HMV.com is de 30 disc box 90 pond = 90 euro op het moment. Geen NL subs echter, alleen engelse
"You don't have the money?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Haha, "Wasn't that the guy from Springsteen's E Street Band?"![]()
Oja geweldige serie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |