Idd! American History X, daar moest ik idd ook aan denken!..quote:Op zondag 11 mei 2008 00:14 schreef Aoristus het volgende:
het is een tijdje geleden dat ik de Californian Kirbkick heb gezien (American History X). Het blijft schokkend om dat in een andere vorm terug te zien.
quote:Phil Leotardo beslist hoe hij de recente zaken die hij heeft gehad met de Sopranos misdaadfamilie wil afhandelen. Een mislukte aanslag heeft enorme gevolgen. A.J.'s gevecht tegen zijn depressie duurt voort.
Datum en tijdstip: 17 mei 2008, 23:35-00:35 uurquote:Tony probeert vrede te sluiten met de Leotardo ploeg. A.J. neemt een beslissing over zijn toekomst. Junior glijdt verder weg in zijn dementie.
whehe ja die bezem..quote:Op zondag 18 mei 2008 00:43 schreef Tokay het volgende:
Afgelopen...
Mooi einde.
(Die Paulie, met z'n bezem.)
Hahah ow zo had ik er niet over nagedacht, ik dacht dat ze verloofd zou zijn met dr vriendje (in de serie dus) ofzo...hahaquote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef fratsman het volgende:
In het echt is ze al jaren getrouwd. Misschien dat ze dat tijdens de opnames over het hoofd hebben gezien. Meadow bevestigd tevens het vooroordeel dat vrouwen niet kunnen inparkeren.
Dat is dus hoe Tony zich vanaf dat moment voelt. Nergens meer veilig.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:43 schreef nein het volgende:
Ja..nou ik ergerde me wel aan de enorme suggestieve scenes, die van dat inparkeren en van die kerel aan de bar, je denkt dat er iets grandioos mis zal gaan ofzo, terwijl er gewoon niets gebeurde!
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is dus hoe Tony zich vanaf dat moment voelt. Nergens meer veilig.
Goed overgebracht hè?
Idd, ik heb er vandaag en gisteren nog de hele dag mee in me kop rondgelopen!..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef The_Verve het volgende:
Het is al een tijd geleden dat ik de laatste aflevering heb gezien, maar volgens mij zat de gehele scene vol met dat soort dingen. Ik vond het wel geniaal, die paranoia die op de kijker wordt overgebracht.
helaas, gandolfini heeft er geen zin in..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, ik heb er vandaag en gisteren nog de hele dag mee in me kop rondgelopen!..![]()
Het was een einde dat ik totaal niet had verwacht!
Die film mag er wel komen overigens!..Iemand daar al wat van gehoord, of moeten de makers van de serie, dit zelf nog verzinnen??..
Dan maakt ie maar zin.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:58 schreef Blupp het volgende:
[..]
helaas, gandolfini heeft er geen zin in..
Ooooohw! Da's dan verrekte jammer!..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:58 schreef Blupp het volgende:
[..]
helaas, gandolfini heeft er geen zin in..
Sil (Steven van Zandt) is wekelijks te horen op KinkFMquote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef shmoopy het volgende:
Geweldig einde, ik zat bloednerveus op het puntje van m'n stoel te wachten tot het mis ging.![]()
En wat zal ik Sil missen.
idd, die gast lult maar wat. Dat betekent dat de serie ten einde is en je als kijker maar je eigen versie van moet makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:36 schreef NoCigar het volgende:
Dirk Limburg, de betreffende NRC-flapdrol, formulerde het zo:
"Aan het einde van de serie stopt het geluid plotseling en gaat het beeld een minuut lang op zwart, voor de aftiteling begint. Dat betekent dat Tony dood is en hij de schutter niet zag aankomen. "
Dat irriteert me.
Was juist mooi, dat open einde. Je kunt er alle kanten mee op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef NoCigar het volgende:
In de het NRC schrijft zo'n dwaallicht dat het einde betekent dat Tony dood is (hij presenteert het als een feit), hier schrijft iemand dat het betekend dat T. zich nooit meer veilig voelt.
Waar halen mensen toch al die zekerheid vandaan?
Welke meerderheid?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef blaze07 het volgende:
Even wat opgezocht en het is inderdaad een open einde, maar de meerderheid denkt toch hij dood is.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:49 schreef WooZ het volgende:
Fijn ook dat iedereen hier loopt te spoileren, bedankt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |