Daarom extra leuk dat Chris in een van de eerste afleveringen op precies dezelfde manier zo'n knulletje in zijn voet schietquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
(Overigens begrijp nu pas dat ik zo'n zwak had voor Chris Moltisani. De acteur (Micheal Imperioli) speelde de rol van die ober tijdens die kaartavondjes in Goodfellas, waarbij hij vermoord werd.)
In die bakkerij idd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarom extra leuk dat Chris in een van de eerste afleveringen op precies dezelfde manier zo'n knulletje in zijn voet schiet
Dat ik dit ooit gepost heb.quote:
The Wire? http://www.imdb.com/title/tt0306414/quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit gepost heb.
Ik heb inmiddels zo'n hekel aan Tony gekregen dat ik prima vind dat hij is omgelegd. Tja, of weer eens een paniekaanval heeft gehad, dat kan ook..
Maar het is echt een geweldige serie die ik graag nog een keer opnieuw zal kijken. En ik zal wel moeten ook.
Want wat moet ik nu nog in vredesnaam kijken? Dexter is af en deze serie ook.
Lost dat is me een hoop gedoe rondom niets. Mocht iemand een andere aanrader hebben dan hou ik me aanbevolen.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
The Wire? http://www.imdb.com/title/tt0306414/
quote:
Na een aantal afleveringen ben je wel hookedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dank je wel.
Zal er een aantal afleveringen van kijken. Ben benieuwd.
Had Goodfellas bekeken toen ik midden in Sopranos zat, dan zie je echt bijna iedereen. meerdere malen de film een stukje terug gezet van 'eej wie was dat??'quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb eergisteren Goodfellas nog eens bekeken. Niet normaal hoeveel Sopranos-acteurs daar langs komen.
Natuurlijk Christopher. Maar ook Paulie, Uncle Pat, Carmine, Larry, Pussy, de moeder van Carmela, die oudere FBI-agent.
Best leuk om op te letten...
En daarna Deadwood: zijn helaas slechts drie seizoenen van gemaakt maar kent desondanks hetzelfde hoge niveau als The Wire of the Sopranos. Geweldig acteerwerk, prachtige aankleding en een boeiend historisch geïnspireerd verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dank je wel.
Zal er een aantal afleveringen van kijken. Ben benieuwd.
Je vergeet Dr. Melfi als vrouw van Henry Hill!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb eergisteren Goodfellas nog eens bekeken. Niet normaal hoeveel Sopranos-acteurs daar langs komen.
Natuurlijk Christopher. Maar ook Paulie, Uncle Pat, Carmine, Larry, Pussy, de moeder van Carmela, die oudere FBI-agent.
Best leuk om op te letten...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Pritt het volgende:
Poeh dat vind ik nog een flinke prijs voor een toch al wat oudere serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |