op imdb staat ook vaker bij een acteur aangegeven als ie z'n stem voor een game geleend heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ik de stem van Paulie Walnuts hoor bij een achtergrondfiguur in het Godfather 2 pc-game. Alleen ik zie nergens de namen van de acteurs staan.
vertelquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ging vannacht over de Sopranos dromen. Heb mooi even 2 eigen verhaallijnen bedacht
Aanrader. Als je een beetje van dit soort series houdt ben je na 2 afleveringen direct verslaafd.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
Tvp. Zit nu pas bijna eind seizoen 1. Tony gaat vreemd en doet verder best nare dingen maar hij voelt nu al gewoon als familie.
Puike serie en ik heb nog zo heel veel te kijken. Gaaf.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit weer doet me denken aan Pine Barrens![]()
![]()
![]()
"Paulie 'Walnuts' Gualtieri: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.
Christopher Moltisanti: His house looked like shit."![]()
meest geniale ep. allertijden.
die ketchup, geniaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit weer doet me denken aan Pine Barrens![]()
![]()
![]()
"Paulie 'Walnuts' Gualtieri: You're not gonna believe this. He killed sixteen Czechoslovakians. Guy was an interior decorator.
Christopher Moltisanti: His house looked like shit."![]()
meest geniale ep. allertijden.
Dacht aanvankelijk nog dat ze gewoon tot de alledaagse bejaardenmaffia zou horen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat vind je van z'n moeder?![]()
"Ohw! Look who's here!"
Eigenlijk is ze wel de bejaardenmafia natuurlijk. Van het reinste soort. Ze wil haar eigen zoon omleggen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dacht aanvankelijk nog dat ze gewoon tot de alledaagse bejaardenmaffia zou horen.
Ze is de duivel.
Hoe grimmiger hoe beter naar mijn idee. Het beste deel is nog niet eens geweest nog.quote:Ben nu bij het tweede deel van seizoen twee. Het werd allemaal wel wat grimmiger aan het eind van het eerste seizoen en nu nog meer in mijn beleving.
Tony..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |