E-normquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Had jij ook maar enige affiniteit met V&A toen je hier moderator werd?
Whehe. Ja en om andere boden (biedingen?) weg te halen zeker.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat V&A modden is niks voor mij, dan moet steeds mijn eigen reactie verwijderen.
Wie zegt dat ik het op een Mod-schap gemunt heb?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar hebben we andere users voor, en zelfs die worden geen mod
Waarom ben jij er dan geen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Geqxon het volgende:
V&A moderator worden is echt té easy.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb er net nog 1 ontdekt.rulerofdeath
Nana die ken ik, da's een Ghanees uit Wageningen in een wijd gewaad die graag een vlinder uitbeeldt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Hey Nana. Heb je nog wat te doen deze nacht?
Zullen we weer heel de nacht in deze slowchat rondhangen, babe ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:45 schreef NanKing het volgende:
Ik hoop slapen
Wiesoe, had je iets heel spannends in gedachten
Heb je niks beters te doen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we weer heel de nacht in deze slowchat rondhangen, babe ?
Ik weet 't nog niet, dude. Ik zie welquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zullen we weer heel de nacht in deze slowchat rondhangen, babe ?
Mijn oorspronkelijke plan was om deze avond de alpha-male uit te hangen, maar Fok heeft zoveel meer te bieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |