Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 29 Oktober 1999).]
Murphy
Ik hoor Bart tegen Ruud zeggen dat Ruud moet gaan zitten, Ruud klaagt dat het zo stil is, hij is mensen om zich heen gewend.
Karin slaapt op stream 2
23:13
Ruud en Bart proberen springend de cameralens te condenseren
23:15
Ruud en Bart zijn weer aan het Jeu de Boulen
23:22
Het staat 1 : 1
Hummie heeft net op RTL4 bekend gemaakt dat er een vrouwlijke artiest langskomt, B & vD denken dat het Anouk is. De bewoners hebben het in het verleden over deze artiest gehad...
23:25
Bart springt dwars op de kabel van het trapeze toestel ! en blijft gewoon staan ook nog (jahaa )
Karin is weer wakker en staat nu bij de tuindeur
23:30
Karin is haar tanden aan het poetsen.
Ruud staat een beetje te rekken (met een E ja )in de tuin.
Het geluid op stream4 is zwaar beroerd
23:31
Wow! Karin is op stream 2 (infrarood) te zien, en ik moet zeggen, die tieten zien er niet slecht uit, ze liet ze even goed bungelen, ik was te laat voor een screenshot (anyone ?)
23:40
Ruud is wat aan het verven, het is een bedankje voor een kaartje:
23:50
Er wordt wat geroepen over de schutting.
Ruud en Bart schilderen rustig verder (Bart schrijft iets voor zijn maatjes)
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 29 Oktober 1999).]
Op stream 2 ligt Maurice bij Karin in bed ..
Wordt vooralsnog niet echt gewoeld ..
Of ze slapen, of ze gaan bizar omzichtig te werk ..
Ik hoor gefluister onder de dekens ..
Op 3 staat Bart in de tuin de schutting vol te kladderen met onleesbare tekst ..
Op 4 staan Ruud en Willem bij het koord ..
Stream 1:
Geen beeld
Stream 2:
Karin en Maurice nog steeds in bed.
Nog steeds een hoop onverstaanbaar gefluister.
Stream 3:
Ruud kijkt naar Bart die nu op de schutting aan het kalken is.
Stream 4:
Ruud zit zonder geluid naar Bart te kijken.
FOK!
Daarna gaat Bart ook aan de gang, zegt eerst een bericht aan z'n maatjes uit het leger te willen maken, daarna eentje aan Sabine. Hij maakt er veel werk van.
Ruud zegt ondertussen dat hij hoopt dat er een paar meiden bijkomen, een paar die niet zo moeilijk doen zegt hij.
Bart schildert rustig verder:
Ruud en Willem [die verscheen uit het niets] voetballen:
Karin (en Maurice) liggen in bed:
00:02
Er wordt weer wat geschreewt van buitenaf, Bart schrijft iets aan Sabine:
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 30 Oktober 1999).]
Ik ken Oma Connie uit Heiloo (een fervent Wicka aanhanger!) en ze heeft een in feite een satanisch bericht gestuurd!! Pas op Ruud!
Lees de tekst op de kaart maar achterstevoren terwijl op je hoofd staand luistert naar Obladi Oblada! (voor de jongeren onder ons : van The Beatles)
Stream 1:
Geen beeld
Stream 2:
Maurice en Kaar nog steeds onder de dekens
Geen beweging te zien, maar het lijkt of ik af en toe tussen het fluisteren door iets van gehijg hoor .. maar dat kan ik ook 'willen' horen ..
Dekens beginnen te bewegen ..
Stream 3:
Bart en Ruud in de tuin. Bart kalkt vrolijk verder, kan niet lezen wat ie schrijft.
Ruud geeft af en toe commentaar.
Ruud en Willem voeballen een beetje.
Bart schrijft nu "Sabine" ergens in een hoek ... schrijft volgens mij alle namen van de deelnemers
Stream 4:
[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 30 Oktober 1999).]
Bart heeft geschreven:
Ach what the hell,
Sabine ik hou van Pindakaas,
en ook van jou!
00:15
Willem, Bart en Ruud zijn aan het voetballen in de tuin
quote:
op 10-30-1999 om 12:06 AM schreef BAF het volgende:
00.07
Stream 2:
Maurice en Kaar nog steeds onder de dekens
Geen beweging te zien, maar het lijkt of ik af en toe tussen het fluisteren door iets van gehijg hoor .. maar dat kan ik ook 'willen' horen ..
Dekens beginnen te bewegen ..
Dat gehijg komt van Maurice die nog steeds probeert om 150 keer op te drukken. ("Je kan het potverdikkie!").
Bovendien: Maurice wilde graag een opblaaspop (modelletje Buffy), maar ja, hij moet het doen met wat voor handen is : Karin. Effe wachten nog op de nieuwe bewoonster: Monique, 23, slank, blond, en intelligent.
Misschien dat leuk bedoeld commentaar op postings hier naar een andere topic kan? Het lijkt me dat mensen die dit lezen voor een verslag van de gebeurtenissen daar niet echt op zitten te wachten..
0:31 En cafe de Rooseboom. Aan de andere kant van de schutting klinkt geschreeuw.
0:33 En de hotelschool Groningen (dit alles te zien op stream 3)
Stream 1: Bed Karin en Maurice (ik zie nix bewegen, zouden ze nog wel leven??).
Stream 2: Zelfde camera als 1.
Stream 4: Overzicht van de tuin.
------------------
Ruud: Je hep je voor deze toestand opgegeve en dan moe-je nie zo zeike!!
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 30 Oktober 1999).]
Willem is nu ook aan het verven (bijna klaar):
Bart zit binnen aan de keukentafel te kaarten:
00:45
Willem gaat soep klaar maken nadat alle verf op is:
00:48
Ze zitten lekker te eten:
Willem merkt op dat Mona nooit een weekopdracht heeft gehaald...
00:56
Het kaart virus heeft toegeslagen:
01:00
Wie zei dat ze met zijn 2'en in bed liggen, ik zie er maar 1tje:
01:07
Er wordt even een klaverjascursus aan de kijkers gegeven
ik ga slapen!
Ze zitten nog steeds te klaverjassen (nu de nodige uitleg en tips aan elkaar)
Dit zijn de laatste beelden voordat ik naar bed ga:
stream 1
stream 2
stream 3
stream 4
Slaap lekker
Greetinx [eNeRGy]
truste
Blivick je wordt (niet erg hartelijk) bedankt
Weet iemand misschien hoe ik 't geluid beter kan krijgen,want ik kan die gesprekken niet echt volgen....'k frustreer me dood!
quote:
op 10-30-1999 om 01:36 AM schreef blivick het volgende:
1.30 maurice ligt samen met karin in bed,
al doen ze nog zo hun best het te verbergen.
ze fluisteren, jammergenoeg is absoluut niet
te verstaan waarover (of heeft iemand betere
oren dan ik??)... Khoop dat iemand vannacht wakker blijft om deze twee kinders in de gaten te houden. Heftige beelden moeten gecaptured worden natuurlijk.
Op welke streams zag jij Maurice en Karin in bed liggen dan?? Rond 1:30 lag Maurice op zijn bed te pitten. Als Karin daar nog naast of onder lag, dan is ze zeker familie van het theelepelvrouwtje of zo.
Maw: niet Maurice, maar wij worden hier genaaid, en wel door jou..
Maurice is trouwens net weer wakker geworden, en onze klaverjassers stoppen ermee geloof ik.
Murphy
2.20
Ruud en Bart staan tandjes te poetsen,er wordt gezegd dat 5 te weinig is.-zijn ze vergeten waar dit naartoe gaat eind dit jaar?-
Okee,nu wordt 't leuk.Het verschil tussen mannen en vrouwen-discussie naar m'n hart!-
volgens Bart kunnen vrouwen van weinig nog iets maken en mannen kunnen met weinig overleven(point?)...
Vrouwen zijn gevoeliger zegt Ruud,weten ze niks beters te zeggen?
Hmmm,werd dus toch niet zo leuk.
2.27ze gaan naar bed
Hoe onbevredigend...
Hmm ik zag toch echt rond 1:35 ook het hoofd van Karin verschijnen naast Maurice in bed..
(moet toegeven, er was heel weinig beweging en geluid maar ze lag wel degelijk bij M in bed)
Daarna rende ze naar het andere bed.
2.14 Bart 2 "k vraag me of Sabine het ook volgehouden had als ik was weggegaan"
´t gaat nu over de nominatie van Bart en Sabine.
Bart snapt het nog niet helemaal......
Bart quote Sabin " Aaaahhh mijn vriendje stuur ze toch niet weg" Bart " daar had ze gelijk in "
quote:
op 10-30-1999 om 02:24 AM schreef Little Sister het volgende:
Okee..gefluit van Bart heeft me wakker gemaakt...Vrouwen zijn gevoeliger zegt Ruud,weten ze niks beters te zeggen?
Hmmm,werd dus toch niet zo leuk.
Je vergeet de geweldige opmerking van Ruud: "vrouwen, die zijn op een andere manier intelligent heh" (zeker "per ongeluk" vergeten, ne?)
Valt me trouwens op dat Bart probeert Ruud op te zetten richting Karin: "ik moest toch *zo* lachen toen jij..." en dan een slecht verstaanbaar verhaal over Karin en meel of koekjes?
De heren gaan nu echt naar de slaapkamer. Bart: "wel de deur openlaten hoor"
Ze rommelen wat met dekbedden en zo. Het lijkt erop dat Maurice niet in de herenzaal ligt, maar in de dameszaal?
Bart brengt het gesprek voor de verandering weer eens op Sabine, en dat ze niet had verwacht dat ze allebei genomineerd zouden worden.
Voor de sensatie-belusten: ik zie nu de blote kont van Ruud in beeld. Niet echt bijzonder.
Bart heeft het over wie er over zullen blijven: "ik zou wel met jullie (R+W) over willen blijven". Hij heeft het weer over de redenen waarom mensen hem nomineerden. "Sabine vond het niet leuk dat ze genomineerd was". Bart kon niet goed overweg met Bianca. Bart: "ik ben gewoon hartstikke naief" omdat-ie niet zag dat maurice niet op kon schieten met ...(sabine?).
Willem: "anderhalf week geleden was het voor mij al duidelijk dat ik Sabine zou nomineren. Ik vond haar afwezig in het groepsgebeuren".
Ruud: ....
Bart: ik ben opgegroeid met alleen jongens
(PAS OP, weet een echte Ruud-opmerking in aantocht)
Ruud: "ze zeggen heh, dat als vrouwen praten heh, dat die woorden dan een kortere weg afleggen naar de hersenen dan bij mannen.
Vandaar dat vrouwen alles er zo makkelijk uitgooien.Da's het voordeel van een vrouw heh"
(dit is ongelogen, min of meer exacte weergave van zijn woorden. die man MOET een eigen TV-programma krijgen! )
Bart: "hoezo voordeel, heb je gezien hoeveel vrouwen er nog zitten hier"
Maurice gaat nu even tegen Bart in over waarom vrouwen het moeilijk kunnen hebben.
En hoppa, daar gaat het geluid weer met lunchpauze.
Murphy
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 30 Oktober 1999).]
Ruud zegt 't mooi:'n markant figuur!
Ha...en dit wilde ik weten,Bart vraagt zich af wie ze nou naast Mona in gedachten hadden die de envelop zou aannemen...ze hadden 't niet verwacht van Bianca.Ruud zegt dat Bianca hyper reageerde toen ze 't hoorde qua ademhaling(?)
Hmmm,zoals ik al eerder zei...weet iemand hoe je 't geluid beter kan krijgen?
Willem " Nomineren is niet iets persoonlijks het is onderdeel van een spelletje"
Ruud Lekker weekendje beetje tafeltennisen lekker eten beetje aan de weekopdracht werken
een lekker chick erbij.
Willem Donderdag weer nomineren weer een lekker chick eruit.
Bart ik heb me in de eerste week in acht mensen vergist (sommige fokkers ook hier)
Over Karin: Bart had haar heel erg verkeerd ingeschat.Willem ziet er een enorme, ongelooflijke, ...energieke moeder in.
Bart verteld dat-ie bij iemand (bianca?sabine?) het idee had: als ze het zonder luxe moet doen, dan redt ze het niet.
Bart: ik ben me altijd heel erg bewust van al die kamera's, en al die microfoontjes die om me heen zitten (!!!)
En hoppa, weg was het geluid.
(dit is al de tweede keer dat Bart er heel duidelijk blijk van geeft, de rest lijkt dit niet(Ruud) of veel minder(Willem) te hebben)
Murphy
Ruud zegt dat Bart heel anders over kinderen gaat denken als hij er een heeft (gemaakt). Wordt gevolgd door enorme wind.
Murphy
Waarschijlike een rusig weekendje in het huis dan. en veel media geweld in onze wereld....
Ik denk dat ik me Capture van K&M maar aanbied aan de hoogste bieder....
Bij deze.
Weltrusten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |