Schei toch uit manquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, die zal je toch ooit moeten leren [afbeelding]
Bring it onquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Jawel. Je moet goed spelen op het podium. Anders gaan we dingen naar je gooien. Zoals bijvoorbeeld volle, open pakken melk (Graspop klassieker). [afbeelding].
Ja, als iemand antwoord heeft op mijn vraag kan ik ze eens gaan bestellenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
Schiet eens op dude, heb de EMG's nodig
Ja, werkt perfect! Ideaal ding! Nou hup!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, als iemand antwoord heeft op mijn vraag kan ik ze eens gaan bestellen [afbeelding]
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Witchfynder het volgende:
Heb soms echt het idee dat je een hele kast vol met elementen hebt, Dean. [afbeelding].
Dat kost je 2 bapao broodjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:57 schreef Falcon4ever het volgende:
1 nasi speciaal en een dribbel alsjeblieft.
't is geen tab, gewoon een lijstje akkoorden waarvoor door de site vervolgens verschillende mogelijkheden gegeven worden...quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Word hij volgens die tab dan niet in een andere stemming gespeeld ?
om ons te pesten in ons miserabele bestaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom krijg je zo vaak 's nachts inspiratie en waarop in nachten waarop je de volgende dag vroeg op moet?.
.
Rock 'N Roll houd geen rekening met tijden Daniëlquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom krijg je zo vaak 's nachts inspiratie en waarop in nachten waarop je de volgende dag vroeg op moet?.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |