quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
Nog een relOi kwam deze niet van jou die is top
![]()
Maar ik vergis me wel es
Dan zet ik mijn caps ff aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maffe olifant!
Ik ga naast mijn kleinkind liggen.
Nite!
Wat zullen we nou krijgen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=PN3cNqirtL0
Kwam ie nou van jou of nietquote:
Dat was inderdaad een Tricky uit mijn oude dooschquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Soury het volgende:
Kwam ie nou van jou of niet![]()
Hell is Around the Corner
Jankerd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Ik zal het wel nooit weten komen en zwelg in mijn verdriet .. Ach wie boeit het
Gut het werkt ook nogquote:
Ik zag het, ja.quote:
Meer caps !!!!quote:
Ik heb laatst de cd (Maxinquaye) weer helemaal gehoord. Blijft goed, op een ietwat wacky manier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Soury het volgende:
Gut het werkt ook nog
Wel super cool nummer en kan ik eindelijk je bedanken![]()
Oi, waar kom je opeens vandaan, meneer ik-kom-nooit-meer-terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het, ja.![]()
Gelukkig staat de A in APK voor Amnesia.
En Horizon op de BBC ging over de noodzaak van gezond voedsel.
Aha. En was die noodzaak er volgens Horizon?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
Ik zag het, ja.![]()
Gelukkig staat de A in APK voor Amnesia.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef Copycat het volgende:
Aha. En was die noodzaak er volgens Horizon?
incl poetsen en aankleden, een uurquote:
Was dat twee weken geleden, dat ze drugs opnieuw gerangschikt hadden op volgorde van schadelijkheid?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef Talitha het volgende:
Horizon heeft regelmatig mooie documentaires.![]()
Beetje laat om nu in te stappen volgens mij.quote:
Dat was ruim 2 uur geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
incl poetsen en aankleden, een uur
Ja, me ouders waren weer blij met me aanwezigheidquote:
Die heb ik gemist, maar je hebt er hier wel over verteld. Inclusief jouw score in de top tien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat twee weken geleden, dat ze drugs opnieuw gerangschikt hadden op volgorde van schadelijkheid?
XTC was #19 oid.
Ahhh en alles gestreken ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, me ouders waren weer blij met me aanwezigheid
Weet-ie niet meer. Komt door de nummer 1 van dat lijstje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar je hebt er hier wel over verteld. Inclusief jouw score in de top tien.
Tuurlijkquote:
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hadden opsporing verzocht aanstaan. Wat een tuig loopt er toch rond in nederland
Beetje een bejaarde beroven, laf hoor
Gewoon eerder bannenquote:
Goddank levenslang ....Ik hoop toch wel dat dat ook zo is !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet-ie niet meer. Komt door de nummer 1 van dat lijstje.
Ze zeiden er op het NOS-journaal bij, dat "in tegenstelling tot wat veel mensen denken", levenslang ook écht levenslang is. Alleen de koningin kan gratie verlenen, maar dat is in de geschiedenis nog maar twee keer gebeurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Goddank levenslang ....Ik hoop toch wel dat dat ook zo is !
wEET IK NIET MEER !quote:
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zijn ouder?
Oh, die man die ze zochten.
Zie boven..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.
Alleen chocomel is ook goed.quote:
Niet dat ik weet ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
En hadden ze die man al gevonden die zijn 2 kinderen vermoord had?
Truste Tailtha ....quote:
Avond pavequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3AbtabVQlrY&feature=related
naevond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |