Dat kan ik wel foutloos spellenquote:
douchen is ongezond... veel mensen zijn bang om bij het douchen te vallen...quote:
Vrees dat ie er zomaar ineens kan zijnquote:
Omdat je niet leuk bentquote:
Verkeerde quotequote:
Hee ik kan nu wel een poezieplaatje gebruikenquote:
Oh gelukkig !!!!was bang dat de boodschap naar de verkeerde gingquote:
Vertel esquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik kan nu wel een poezieplaatje gebruiken![]()
quote:De toezichthouder besloot de smurfjes daarom aan een onderzoek te onderwerpen.
De VWA zegt de smurfen kritisch te blijven volgen.
Het is eindelijk iemand gelukt om mij weg te pesten, ik kom nooit meer terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh gelukkig !!!!was bang dat de boodschap naar de verkeerde ging
Mwah.... ze zijn steeds hiv positief.quote:
Leven is ongezond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
douchen is ongezond... veel mensen zijn bang om bij het douchen te vallen...
Talitha is heb het ondertussen onder de kniequote:
het ligt eraan hoe vatbaar jij bent voor gluipers, schaammuis of digitale wrattenquote:
Die is niet zo heel persoonlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Het is eindelijk iemand gelukt om mij weg te pesten, ik kom nooit meer terug.![]()
WTF Staat daarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom nooit op dat soort sitesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het ligt eraan hoe vatbaar jij bent voor gluipers, schaammuis of digitale wratten
Hartelijk geluk gewenst met je verjaardag, maar dan in een vreemde taalquote:
Ohhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hartelijk geluk gewenst met je verjaardag, maar dan in een vreemde taal
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.... ze zijn steeds hiv positief.
Vind dat geenstijlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je jezelf bloot wilt geven voor de webcam? anderen kunnen je namelijk altijd opnemen. denk dus eerst goed na wat je doet en met wie. zo voorkom je dat je iets oploopt
het belangrijkste is de sfeer, maar loop je per ongeluk toch tegen een (cam)rukker aan.. klik hem dan weg.... wacht daar niet te lang meequote:
Cool bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het belangrijkste is de sfeer, maar loop je per ongeluk toch tegen een (cam)rukker aan.. klik hem dan weg.... wacht daar niet te lang mee
ik ook niet... ik heb liever een warm bord etenquote:
Daar komt het niet van.. ik cam altijd met condoom.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je jezelf bloot wilt geven voor de webcam? anderen kunnen je namelijk altijd opnemen. denk dus eerst goed na wat je doet en met wie. zo voorkom je dat je iets oploopt
Zet je cam ff aanquote:
Vadaar dat wazige beeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar komt het niet van.. ik cam altijd met condoom.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar komt het niet van.. ik cam altijd met condoom.
Zat net deze weer es te beloeren.. Zooo gaafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=7erjOFT2490
iedereen petje afquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=PN3cNqirtL0
Nog een relquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Blijft een geweldige diss richting Def P.
En nu nog één foute opmerking en ik zwijg je dood!
En zand erover.
Snap wa'k bedoel?
Dag Poloquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:52 schreef Polonium-120 het volgende:
dames heren ik ga naast mijn grootmoeder liggen... welterusten iedereen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een relOi kwam deze niet van jou die is top
![]()
Maar ik vergis me wel es
Hoe weet jij dat ik voor "oom Fred" door de kniëen moest?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je bent ook door de knieen gegaan begrijp ik... gveiligheid voor alles
Deze hoorde dus in mijn eerdere post voor Cc maar goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |