Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hadden opsporing verzocht aanstaan. Wat een tuig loopt er toch rond in nederland
Beetje een bejaarde beroven, laf hoor
Gewoon eerder bannenquote:
Goddank levenslang ....Ik hoop toch wel dat dat ook zo is !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet-ie niet meer. Komt door de nummer 1 van dat lijstje.
Ze zeiden er op het NOS-journaal bij, dat "in tegenstelling tot wat veel mensen denken", levenslang ook écht levenslang is. Alleen de koningin kan gratie verlenen, maar dat is in de geschiedenis nog maar twee keer gebeurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Goddank levenslang ....Ik hoop toch wel dat dat ook zo is !
wEET IK NIET MEER !quote:
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zijn ouder?
Oh, die man die ze zochten.
Zie boven..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.
Alleen chocomel is ook goed.quote:
Niet dat ik weet ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
En hadden ze die man al gevonden die zijn 2 kinderen vermoord had?
Truste Tailtha ....quote:
Avond pavequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3AbtabVQlrY&feature=related
naevond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |