Ik dacht dat ik dat toch echt zelf wel even bepaalde. Je hebt gewoon je bek te houden in een stilte coupe. Of snap jij niet wat het woord stilte inhoudt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef De.Kromme het volgende:
De trein is niet bedoeld om te slapen, maar om te reizen. Dan slaap je maar langer uit of ga je eerder naar bed.
Koop een 1e klas kaartje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat toch echt zelf wel even bepaalde. Je hebt gewoon je bek te houden in een stilte coupe. Of snap jij niet wat het woord stilte inhoudt?
Je denkt toch niet dat ik extra ga betalen omdat een stel tokkies hun bek niet kunnen houden? Get a grip.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Koop een 1e klas kaartje.
Voor mensen die nooit met de trein gaan is het wel weer een verassing. Stilte coupe's hoe verzinnen ze het.
Net als dat ik zelf bepaal of ik praat met een medepassagier, waar dan ook. Ik wil zelfs nog wel even opstaan en een andere coupé zoeken, maar als daar geen ruimte meer is, jammer dan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat toch echt zelf wel even bepaalde.
Nogmaals : jullie stellen je aan als een stel overspannen bejaarden, doe je MP3-speler aan en ga niet zitten letten op dingen.quote:Je hebt gewoon je bek te houden in een stilte coupe. Of snap jij niet wat het woord stilte inhoudt?
Nee, jij met je lelijke grafkopquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef Elixabete het volgende:
Dr.Kromme moet je niet serieus nemen
kansloze user
Ja, dat valt mij ook op. Nu ben ik zelf ook vrouw, en ik heb er ook geen moeite mee dat mensen praten... maar niet in een stilte coupequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef Scaurus het volgende:
Wat mij opvalt is dat het in 80% van de gevallen toch wel het vrouwelijke deel van de mensheid is die kwebbelt in de trein.
Ik ga nooit met de trein. 2 weken geleden voor de verandering wel van schiphol naar eindhoven. Ik stap in de trein en bel ff naar een kennis met de vraag of ze mij op willen halen in Eindhoven. Gaat er zo'n hysteries wijf lopen zeiken dat ik niet mag bellen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik extra ga betalen omdat een stel tokkies hun bek niet kunnen houden? Get a grip.
Ik ben voor het preventief eruit flikkeren van die kutkneuzen. Netzoals die aso's met hun veelste harde mp3 spelers, van die wiggers met hun boxen aan hun telefoon en die breezersletjes die niet normaal hun bek open kunnen doen. Opzouten met die tokkie's.
De NS heeft die stilte coupe's niet voor niks gemaakt. En als je erin gaat zitten, heb je je waffel te houden. Kun je dat niet, dan tief je maar op naar een plaats waar WEL gesproken mag worden.
Nou ik dacht niet dat je dat zelf bepaalde. De huisregels van NS zijn dat je gewoon je smoel hebt te houden. En als ik je tegen kom al pratend in een stilte coupe, of wie dan ook, zal ik niet nalaten je erop aan te spreken en het zeker kenbaar te maken aan een NS medewerker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Net als dat ik zelf bepaal of ik praat met een medepassagier, waar dan ook. Ik wil zelfs nog wel even opstaan en een andere coupé zoeken, maar als daar geen ruimte meer is, jammer dan.
[..]
Nogmaals : jullie stellen je aan als een stel overspannen bejaarden, doe je MP3-speler aan en ga niet zitten letten op dingen.
Ik heb net zo'n hekel aan aso-families die schreeuwend door de trein lopen als jullie, maar een aantal mensen zoeken het 'lawaai' gewoon op en storen zich al aan iemand die hoest.
http://youtube.com/watch?v=4fZ4GZphTSc&feature=related.
Dit is wel het ultieme bewijs dat we je idd niet serieus moeten nemen, iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, jij met je lelijke grafkop.
gelukkig hoeven wij niet samen te levenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, jij met je lelijke grafkop.
Het recht van de sterkste, jammer he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:34 schreef Scaurus het volgende:
Ach, ingetogenheid en stilzwijgen zijn geen deugden meer, toch? Het kan niet snel en hard en schreeuwerig genoeg tegenwoordig. Macht aan de schreeuwlelijken!
Ik ben met je eens dat in sommige treinen het idd ook niet goed is aangeven. Echt de trein die ik altijd neem, heeft het mega groot op zn raam staan, dus dat is niet te missen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein. 2 weken geleden voor de verandering wel van schiphol naar eindhoven. Ik stap in de trein en bel ff naar een kennis met de vraag of ze mij op willen halen in Eindhoven. Gaat er zo'n hysteries wijf lopen zeiken dat ik niet mag bellen.Voor mij was het niet duidelijk dat het een stilte coupe was. Dus schrijf maar een brief naar de NS dat zij het beter moeten aangeven ipv mensen af lopen zeiken die in 9 van de 10 gevallen van niks weten.
Nee, al die 20 katten, brrrquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gelukkig hoeven wij niet samen te leven
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste aso's, jammer he?.
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ik vind stilte-coupé's dan onzin, ik vind wel dat er gewoon in z'n algeheel een beetje rust in de trein moet zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
En als jij even snel een belletje pleegt zul je mij daar niet over horen, en zeker niet als het niet goed is aangegeven. Maar als je in een stilte coupe uitgebreid fucking 25 min gaat lopen bellen, omdat je relatie is uitgaan omdat je met ene johan hebt geneukt, nou dan kun je de tering krijgen
Is het zo moeilijk om even naar het tussencompartiment te lopen als je wil bellen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein. 2 weken geleden voor de verandering wel van schiphol naar eindhoven. Ik stap in de trein en bel ff naar een kennis met de vraag of ze mij op willen halen in Eindhoven. Gaat er zo'n hysteries wijf lopen zeiken dat ik niet mag bellen.Voor mij was het niet duidelijk dat het een stilte coupe was. Dus schrijf maar een brief naar de NS dat zij het beter moeten aangeven ipv mensen af lopen zeiken die in 9 van de 10 gevallen van niks weten.
Het gebrek aan enig vermogen om verder te kijken dan de eigen neus lang is van de domme schreeuwtokkie, zul je bedoelen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste, jammer he?.
Waarom? Ben je een bejaarde ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er gewoon in z'n algeheel een beetje rust in de trein moet zijn.
Fijn. Want ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik 10 sec ging bellen in een stilte coupe. Daar heb ik ook geen moeite mee als anderen dat doen. Ik zit in een stilte coupe omdat het me aan mn reet zal roesten welke tokkie er met johan heeft geneukt, welke aso neger zn 50 cent rap muziek zo hard moet zetten omdat het anders niet "dope" is, en van die aso wiggers die hun mp3 speler/ipod op volume " er scheert een straaljager over" hebben staan omdat ze denken dat heel de fucking coupe maar met hun muziek mee moet luisteren. Ik kots op zulke lui.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ik vind stilte-coupé's dan onzin, ik vind wel dat er gewoon in z'n algeheel een beetje rust in de trein moet zijn.
Schreeuwtokkies zijn erg, mensen die zich dood gaan zitten ergeren maar niets zeggen en later op een forum gaan klagen zijn ook ergquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:41 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het gebrek aan enig vermogen om verder te kijken dan de eigen neus lang is van de domme schreeuwtokkie, zul je bedoelen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |