Neeej wacht... ik geef alleen aan wat ik denk dat hij daarmee bedoelde...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeg alleen dat het koud is en zeur dus niet. En keuze ja daar kunnen we noch wel even over doorgaan
Op de stoel en in het topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een bed? Of een bank? Op iemand?
Hier krijg ik wel warm vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
goedeavond vanuit een koud Engeland
Mij is vroeger altijd geleerd dat je voor barre koude in Scandinavia moet zijn en niet in United Kingdomquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
goedeavond vanuit een koud Engeland
niet slechtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel warm van
[ afbeelding ]
kwijl
hee daar kom ik net vandaan du,s maar het is hier ook niet warm. Maar ze spreken hier wel allemaal engels tegen mij dus dat is wel eenvoudiger dan dat noorsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mij is vroeger altijd geleerd dat je voor barre koude in Scandinavia moet zijn en niet in United Kingdom
Niet slecht lol hij is fabolous maar ja zulke types kijken nooit naar me snikquote:
mooi zoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kibbelend als altijd, dus business as usual
kijken kijken en niet aankomen heb je ook niks aan. Maar ik ga slapen ben kapot na deze week reizen,feesten en werken. Kusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet slecht lol hij is fabolous maar ja zulke types kijken nooit naar me snik.
sweat dreamsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
mooi zo
dan kan ik zo met een gerust hart slapen gaan.... truste allemaal
sweat dreamsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kijken kijken en niet aankomen heb je ook niks aan. Maar ik ga slapen ben kapot na deze week reizen,feesten en werken. Kus
als je dan straks toch maar wel een oog dicht kan doen van de spanningquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:22 schreef Yonah het volgende:
oi!
morgen arriveerd mijn mooie MDA als het goed is
uiteraard nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je dan straks toch maar wel een oog dicht kan doen van de spanning
ik kkrijg morgen niks niets, alleen maar zeurende klantjes aan de telefoon en die had ik vandaag ook alquote:
Tuurlijk ga je daar heen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Cybart het volgende:
en morgen, dan wordt het Amsterdam.......
of ik dan nog naar Krezip & Anouk ga, dat zie ik morgenavond wel
ja vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |