We hebben de zelfde smaak!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:11 schreef Cybart het volgende:
Naked & Funny op CC sucks.... lelijke poolse hoeren en niet grappig
* Cybart wacht op
[ afbeelding ]
Of Break down the wall, Love , Tom Waits en Ball 'n chain!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:04 schreef Cybart het volgende:
oeh, en Anouk moet natuurlijk R U Kidding Me spelen.. en Heaven Knows
Wat lievquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:25 schreef Ang3l het volgende:
Ow... Stroek.... blijkbaar had ie toch ff niets beters te doen in Sydney dan me een hyvesbericht achter te laten
heel vroeger kwam er hier nog wel eens een Fokker posten die daarvoor magische theorie boeken heeftquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef MisterO het volgende:
KUT, theorieexamen niet gehaald...wat wil je, om 9u s'ochtends een dag na je verjaardag![]()
Ronde 2 here we come!
goed die internet testjes doen. Er is zelf een site waar hele examens op staan, die zijn precies zo als het cbr!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef MisterO het volgende:
KUT, theorieexamen niet gehaald...wat wil je, om 9u s'ochtends een dag na je verjaardag![]()
Ronde 2 here we come!
het kan ook niet alle dagen feest zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk he... eigenlijk is het helemaal niet leuk om overdag op Fok te kunnen. Er gebeurt geen ene zak hier!
nah vooruit, deel het met ons.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het kan ook niet alle dagen feest zijn![]()
en ik mag van jou ook niet meer hebben over mijn rafting avonturen hebben, en de bijnaam van flying dutchman die ik ermee kreeg
Ik zie het gekke nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef DennisMoore het volgende:
Zo typisch... mail ik naar de support-afdeling van een Amerikaans bedrijf en onderteken met "Jan Pieter Achternaam". Krijg je een mailtje terug dat begint met "Hi J.P." en eindigt met "All the best".
Amerikanen zijn gek.
was vooral in Uganda, en toen was het de eerste rappid, en die was nog van de lichtste catagorie ookquote:
Zo informeel is "all the best" niet. Maar dat afkorten van je voornaam is weliswaar standaard ind e USA, maar kan inderdaad als informeel worden opgevatquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, da's toch gek? Ik ben opgevoed met 't idee dat je beleefd doet tegen klanten (zonder overigens stijf zakelijk te doen), en ze met meneer aanspreekt... niet meteen doet alsof het je vriendjes zijn. Pas als klanten zelf informeel gaan doen, dan kun je evt informeel terug gaan doen.
Ik ben allergisch voor kiwi'squote:Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was vooral in Uganda, en toen was het de eerste rappid, en die was nog van de lichtste catagorie ook![]()
Op Tully river was het wel gaaf dat onze knotsgekke guide een Kiwi was die de meeste rappids achterste voren benaderde
Zespri?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit exemplaar was niet zo harig
Geen van drieen is schattig, Maar ja smaken verschillen he.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://fotostrips.digitalia.nl/
Ik vind Willem veel schattiger dan zijn broer..
I'd have to agree. Alledrie graflelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen van drieen is schattig, Maar ja smaken verschillen he.
Ik wou het zelf niet zeggen zou anders weer remarks krijgen Sam is oppervlakkig blabla maar ja niet bepaald types waar ik naar zou kijken, eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd have to agree. Alledrie graflelijk
ik ben voor Aussieboyquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:16 schreef MisterO het volgende:
Dit moeten jullie zien:
American Idol is weer begonnen en er doet 1 joch mee, David Archuleta, 17 jaar en zijn optreden was echt niet normaal goed! Bovendien is hij ook echt een lieverd![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XpVuogzmWhg
Op woensdag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef Vlarp het volgende:
*hips*!
Oh nee, ik ben alleen aangschoten
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Altijd!
Op woensdag is het soepdag () in de kroeg. Gratis soep eten
In de kroeg is het vanaf 18 uur pas soep heh?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie je wel! Daaaaaaar ligt het aan, die meligheid 's middags bij ons... De soep tijdens de lunch wordt afgeschaft, dat is bij deze beslist dus.
Er zit geen alcohol in de soep hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie je wel! Daaaaaaar ligt het aan, die meligheid 's middags bij ons... De soep tijdens de lunch wordt afgeschaft, dat is bij deze beslist dus.
Nadeel van soep eten in de kroeg is dat er wel alcohol bij geserveerd wordt.. nou ja, het wordt je dan van alle kanten aangebodenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit geen alcohol in de soep hoor
Kun je nagaan.. wij halen hem om 11:50 uur...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de kroeg is het vanaf 18 uur pas soep heh?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kun je nagaan.. wij halen hem om 11:50 uur...
ik ga mijn bedje weer opzoeken. Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |