Ik snap het nog steeds niet hoor. Hoe bepaal ik dan of het Duitsland of België wordt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef Elwood1802 het volgende:
Men neemt een kaart met als uitgangspunt Amersfoort (waar je woont)
Dan zeg je: linksaf richting Duitsland, dus dan ga je bijv. bij Enschede de grens over. Rechtsaf wordt Belgie, rijd je bij Roosendaal naar beneden. Eenmaal over de grens houd je het links-rechts verhaal aan.

Ik twijfelde...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef k_man het volgende:
Ja, ik had je grapje de eerste keer ook wel door hoor.

Leuk! Na alle verhalen van U, ben ik benieuwd hoe jou dit zal vergaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:49 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, ik ga met Pinksteren manmoedig een poging wagen. Op de zondag en maandag. Vrijdag heb ik al kaartjes voor wat anders en zaterdag wil ik naar een nieuwe auto gaan kijken, denk ik.
 .
.  

Yeah right. Nee, gewoon elk uur een foto, volgens de spelregels.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Fogel het volgende:
Heel veel fotos zodat je een stop-motion video ervan kan maken

6 uur autorijden waar bij je continue moet bepalen of je links of rechts moet lijkt mij vrij vermoeiend, het is niet dat je een paar uur lang over de autobahn knalt.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:13 schreef flipsen het volgende:
6 uur autorijden vermoeiend? Het wordt tijd dat je een fatsoenlijke auto aanschaft dan

Inmiddels is het later.quote:

Ik ben benieuwd naar verslag+foto's.
  Ik ben benieuwd naar verslag+foto's.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |